דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמוד פייסבוק לעסק- איך עושים את זה נכון? 

מאת    [ 15/02/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 3165 פעמים ]

כבר מזמן ידוע שהאינטרנט היום הוא פייסבוק, ואם אתה לא שם, אתה לא קיים. פייסבוק היא הרשת החברתית החזקה ביותר בעולם והיא מניעה אופנות, טרנדים ומהפכות פוליטיות. עם יותר מחצי מיליארד משתמשים, פייסבוק מספקת הזדמנות ענקית לעסקים חכמים שרוצים למכור יותר.

במשך השנים האחרונות, בהן הפייסבוק תפס תאוצה והפך לחלק לבתי נפרד מחיינו (גם אם לא באופן פעיל), התברר כי עמוד פייסבוק לעסק הוא דרך נהדרת לשמור על קשר בלתי אמצעי עם קהל הלקוחות שלך, להציע לו הצעות שיווקיות שונות ולגרום לו לפרסם את העסק או המוצרים שאתם מוכרים לחברים שלהם. פייסבוק הוא הגרסה המודרנית של המלצה 'מפה לאוזן' ולכן הוא כלי שיווקי חזק כל כך. יתרה מזאת, הניסיון גילה כי עמוד פייסבוק לעסק חייב לכלול הטבות כלשהן, קופונים או מבצעים ייחודיים לחברי העמוד, זאת על מנת להניע אותם לפעולה ולעודד אותם להצטרף לדף. הפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מקמפיין יחסי הציבור לעסק שלך.

 קידום העסק שלך באתר הפייסבוק הוא תורה בפני עצמה, והיום אני אנסה לגעת במספר טיפים שיסייעו להוביל את העסק שלך, גם באתר הפייסבוק.

 

בניית קישור לעמוד פייסבוק מאתר העסק

אתר הפייסבוק מאפשר היום יצירת קוד אוטומטית, אותו אפשר לשתול בכל אחד מהעמודים של אתר האינטרנט שלך. הקוד יוצר תיבה מיוחדת שמקשרת בין האתר לבין דף הפייסבוק של העסק. זה אחד מהכלים החזקים ביותר לשדרוג המותג שלך.

פעילות בעמוד הפייסבוק של העסק

דף הפייסבוק שלכם מייצר דינמיקה מעניינת משל עצמה, אולם חשוב לזכור, כי אתם אחראים על העלאת סטטוסים, כתבות וכל תוכן אחר הקשר לתחום העיסוק שלכם ומועיל לחיזוק העסק וקידום המוצרים שלכם. הזנחה של דף הפייסבוק עלולה לגרום לאפקט הפוך, של החלשת המותג.

פרסום בפייסבוק לעסק שלך

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם פרסום באינטרנט מביא לקוחות לעסק שלכם, היא לפרסם מודעות בפייסבוק. האתר מספק מגוון רחב של כלים לפילוח מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ומחירים נמוכים. קמפיין בעלות נמוכה מאפשר לכם כבעלי עסקים לאתר מגמות ובכך להשיג אפקטיביות גדולה יותר- שמביאה לקוחות.

חיבור עם מובילי דעת קהל

כן כן, גם בפייסבוק יש מובילי דעת קהל. בדרך כלל אלה גולשים באתר שלהם יש יותר מ-1,000 חברים, הסטטוסים והתכנים שהם מעלים לאתר נמצאים אצל רבים מהחברים שלהם. נסו לאתר את אותם חברים שנמצאים ברשימת החברים שלהם ובקשו מהם לסייע בקידום דף הפייסבוק של העסק שלכם. אם בהעלאת תכנים, אם בתגובות לסטטוסים ואם בהמלצות על הדף לרשימת החברים שלהם.

תנו לאנשים סיבה להתחבר לעמוד של העסק

בני אדם אוהבים להתחבר ולשתף, זו הסיבה שהרשתות החברתיות מצליחות כל כך באינטרנט. תנו לחברי הדף שלכם סיבה מספיק טובה ליצור פעילות בדף שלכם. צירוף קופונים, מבצעי הנחות ייחודים לחברים, העלאת סרטון אקטואלי בנושאים הקשורים לתחום העיסוק שלכם, סרטונים או סטטוסים מעניינים, יכולים להיות ההבדל בין עמוד פייסבוק פופולרי לעמוד פייסבוק שמעדיפים לא להצטרף אליו.

 

בהצלחה,
יאיר גבע
יועץ תקשורת ומנכ"ל
'מסר אסטרטגיה תקשורתית'




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב