דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנת תיווך 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 3152 פעמים ]

אם בעבר שוק הנדל"ן היה פחות פופולארי בישראל, כיום ישנם מתווכים רבים בכל עיר בין אם היא גדולה או קטנה והביקוש להשכרת דירות הולך וגובר (בעיקר לאור המחיר הגבוה של רכישת בתים בימינו). הצורך של המתווכים להתמקצע, להראות איכות, למצוא נכסים אשר אינם מפורסמים באינטרנט או בעיתונים על מנת להצליח למשוך את קהל הלקוחות אליהם למשרד הולך וגובר. לכן, בשנים האחרונות חדרה התפיסה הגלובלית גם לישראל ועמה ההבנה כי תוכנת תיווך מסייעת למשרדי התיווך להגדיל את העסק.

מהי תוכנת תיווך?

תוכנת תיווך זוהי תוכנת מחשב המאפשרת נגישות עבור מידע שימושי ורלוונטי הקשור לעסקי הנדל"ן. באופן כללי התוכנה יכולה לסייע בפילוח השוק והבנתו על מנת לדעת כיצד לשווק את משרד התיווך לאוכלוסיית היעד. התוכנה מסייעת לאתר נכסים אשר אינם ממוקמים במקומות הרגילים כמו האינטרנט או העיתונים ואף מקטינה את זמן המעקב אחר הסוכנים של המשרד ביכולת ביצוע המכירות שלהם. כך, מתאפשרת שליטה על הנעשה במשרד מהבית ומכל מקום בעולם.

למה היא משמשת?

תוכנת תיווך מאפשרת למתווך חיים קלים ונוחים. לא עוד חישובים עצמאיים וניסיונות להבין כיצד למכור את העסק, כיצד לנהל אותו נכון וכיצד להצליח לשלוט בו 24 שעות ביממה. אם בעבר הזמן למציאת בית לא היה משמעותי כיום בעידן האינטרנט היכולת לאתר נכס מוצלח באופן מהיר ומיידי יכול לעשות את השינוי מעסק מקרטע לעסק ריווחי ומצליח. לכן, מדובר בתוכנה מוצלחת מאחר והיא בעיקר מסייעת להגדלת השקיפות בעסק, להקטנת ההוצאות והגדלת הרווחים של החברה. נשמע חלומי נכון?

מהי תוכנה לניהול נכסים?

ישנם סוגים שונים של תוכנות תיווך וחשוב לבחור תוכנת תיווך חכמה, פשוטה לתפעול ונגישה לכלל תחומי הנדל"ן העיקריים בארץ ובעולם. אחד הסוגים של תוכנה זו נקראים תוכנת ניהול נכסים כשמדובר בתוכנה המאפשרת ניהול חכם יותר במעקב אחר הנכסים הקיימים במאגר משרד החברה אך עדיין לא נמכרו. כך, ניתן לדעת מדוע המכירה מתעכבת ולדחוף אותה בהתאם. תוכנה לניהול נכסים מאפשרת מעקב אחר נכסים המעוקבים לאור משפט, או נכסים המצריכים טיפול מיידי. כך, השליטה על הנעשה בתוך המשרד גדלה ובהתאם יכולת המכירה וההצלחה של העסק.

דגשים לבחירת תוכנת תיווך טובה

תוכנת תיווך טובה צריכה להיות נוחה לתפעול, לא כולנו מבינים במחשב או מסתדרים איתו. לכן, חשוב שהתוכנה תהיה נגישה, נוחה וזריזה. רק כך היא תקל עלינו ולא תוסיף עוד עבודה. בנוסף, אם תוכנת התיווך מוצלחת היא צריכה להיות נגישה גם לנכסים המוצעים בחו"ל, נגישות זו מאפשרת הגדלת הנכסים של העסק ויכולת מכירה והשכרה בכל מקום בעולם.

מאחר והתוכנה מאפשרת לשמור על סדר וארגון במשרד, מסייעת בשליטה ופיקוח על העובדים ועוזרת בבקרה על הנכסים השונים שיש ברשות משרד התיווך או שאין ניתן להתחיל לחשוב על הגדלת העסק גם לפלחי שוק אשר אינם נמצאים בישראל. באמצעות תוכנת תיווך הפונה גם לחו"ל הגדלת השוק תעשה באופן מהיר ופשוט.

מאגר נדלן

דגש משמעותי נוסף הינו שיהיה בתוך כל תוכנת תיווך מאגר נדל"ן, אחרת היכולת להפיק את המידע המדובר יכולה להיות מוגבלת. מאגר נדל"ן יכול לספק מידע המחולק לפי תאריכים של פרסומים,  מהם טווחי המחירים המוצעים, מהו סוג הנכס והאם הוא מסחרי או פרטי, האם קיים מספר טלפון שניתן לאתר בקלות ועוד. מאגר זה מנגיש את המידע עוד יותר ואף מקל על התווך בעבודה.

אין ספק כי תוכנה זו מקלה על הסדר והארגון במשרד, מאפשרת להגדיל את העסק ומתוך כך להגדיל את ההכנסות וההצלחה של המשרד.

עמי חורי קידום אתר  לוח דירות להשכרה  דרכים להשקעות בבורסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב