דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יישור שיניים | השיניים שלי 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2362 פעמים ]

השיניים שלי

אומרים שאנחנו נולדים עם התכונות של ההורים שלנו! כן,כן גם אני קיבלתי באופן תורשתי את הגנים של אבא שלי ויותר נכון של סבא שלי,ישנם מספר דברים שעד היום קשה לי להשלים איתם אבל אתם יודעים "משפחה לא בוחרים".

אני חושב שאחד מהקשיים שלי היה להיות דור ההמשך של מכת ההתקרחות,לצערי עוד בגיל מאוד מוקדם התחלתי לאבד משיער ראשי ולא היה פשוט להתמודד עם העובדה הזאת,בתור ילד חלמתי תמיד להיות שופע בשיער כמו אותם זמרים שהערצתי בתור ילד.

התהליך התחיל בגיל מוקדם והיום אני חושב שאני בשיא ההתקרחות אך אני מנסה להשלים ולקבל את המציאות הרי בסופו של דבר לא אני אשם.

כשהייתי צעיר ונשרו שיני החלב שלי הייתי מאוד שמח,אני זוכר שאמא אמרה לי להניח את השיניים מתחת לכרית ולחכות שיגיע אור הבוקר על מנת שאוכל לראות את המתנה שפיית השיניים הביאה לי(לעולם לא קיבלתי מתנה על כך).

בכיתה גימל אני זוכר שצמחו לי כבר שיניים בריאות וחזקות אך הבעיה הייתה שהם צמחו בצורה עקומה ולא היו ישרות,באותה תקופה הייתי לצחוק וללעג מצג חברי לכיתה שטענו כי יש לי שיני שפן.

קיבלתי מאוד קשה את הלעג ושאלתי את אימא האם אפשר לעשות בגיל צעיר יישור שיניים אמא בדקה את האפשרויות אצל רופא שיניים מקומי בשכונה והתברר לנו כי עלינו לחכות שנתיים לפחות ואז אוכל להתחיל את התהליך,באותה תקופה אני זוכר שהייתי "ילד של שוקולד" ,מאוד אהבתי לאכול שוקלדים ולכן ביליתי לא מעט זמן אצל רופא שיניים בתור ילד.

הזמן עבר דיי מהר וחיכיתי לרגע בו תהיה לי האפשרות ללכת לרופא על מנת להתחיל תהליך של יישור שיניים ובאמת הגיע הזמן שלי והתחלנו לקחת מידות כאשר בשלב ההתחלתי היה עלי ללכת עם רסן על מנת להזיז את השיניים הטוחנות,הרעיון הוא שאותם שיניים אחוריות יהוו את התמיכה של הגשר לשיניים,היה קשה להתרגל אך עם זמן למדתי לשתות עם קשיות ולסבול את הכאב בזמן השינה.

חצי שנה לאחר הטיפול עם הרסן היה אפשר להרכיב לי פלטה שתפקידה לישר את שיני הקדמיות,למען האמת מאוד אהבתי את המראה שהפלטה נתנה לי אך חיכיתי כבר שהסיוט הזה ייגמר וכל מפגש עם אותו אדם מקסים שאני לא זוכר את שמו אך הוא היה רופא שיניים מוצלח וחביב הייתי מתחנן שיוריד לי את הברזלים.

כל הסיפור הזה של הטיפול נמשך בערך שנתיים והתוצאות היו מרעננות ומלהיבות,אפילו הייתי הילד הראשון בכיתה שהתנשק צרפתית עם הילדה הכי יפה במחזור(כנראה בגלל השיניים הישרות שלי).

 



כל הסיפור הזה של יישור שיניים נמשך בערך שנתיים והתוצאות היו מרעננות ומלהיבות,אפילו הייתי הילד הראשון בכיתה שהתנשק צרפתית עם הילדה הכי יפה במחזור (כנראה בגלל השיניים הישרות שלי).



החיסרון היחידי עם  אותה פלטה של יישור שיניים היא שנדרש מהמטופלים לצחצח את השיניים טוב טוב לאחר כל ארוחה על מנת שלא יראו את שאריות האוכל הנדבקות אל הפלטה.


 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב