דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול רפואי עמוק ומוצלח 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1608 פעמים ]

רפואה סינית התפתחה לפני אלפי שנים עם תחילת שושלת הקיסרים בסין. הבסיס הרעיוני הריפוי הוא יצירת איזון אנרגטי בין גוף ונפש האדם. האדם הוא חלק מהטבע, משפיע על הטבע ומושפע ממנו לכן יש למצוא הרמוניה עם היקום וחוקי הטבע. הסינים מאמינים בטיפולים כל השנה ולא רק בשעת המחלה אלא במניעת המחלה לפני שהיא מתפרצת ולפיכך שיטת ריפוי זה יעילה כרפואה מונעת, בטוחה וללא תופעות לוואי. עם התפתחות הרפואה האלטרנטיבית בישראל ובעולם המערבי הבינו מקומות טיפול רבים כי ניתן לשלב בין עולמות ריפוי שונים ובכך להעניק למטופל סדרה של טיפולים הכוללים ריפוי סיני ואמצעי ריפוי, טיפול והרגעה טבעיים כדוגמת טיפולי מים ושהות בתוך ספא בין הטיפולים השונים.

חוויית טיפול משלימה

ספא המציע ומשלב טיפולי מים שונים, בריכות שונות, ג'קוזי ואפשרויות טיפול של רפואה סינית במקום יעניק לאדם, זוג או קבוצה יום של הנאה וטיפול משלים בעל ערך מוסף. אחד מהיסודות המרכזיים ברפואה זו הינו מים, המסמלים תנועה כלפי מטה ולכן שילוב טיפולי מים עם דיקור, חימום, רפלקסולוגיה ועיסוי יביאו ליצירת איזון בגוף בו כל איבר גוף מזין ומשפיע על איבר אחר. כאשר כל היסודות מאוזנים הגוף פועל בהרמוניה ובריאות האדם מושלמת.

טיפולי מים

טיפולי מים כמו וואטסו, גיהראה, ווטרדאנס ועוד בבריכה המיועדת לטיפולים בה המים חמימים, מביאים את הגוף למצב ייחודי בו מצב חוסר המשקל ונינוחות הגוף מביאה להרפיה. הטיפולים המימיים משפרים את תנועת השלד, מונעים כאבי פרקים, משחררים שרירים תפוסים ומשחררים מתחים וחרדות. לאחר טיפול מים מקצועי נהוג לשלב טיפול כמו עיסוי או דיקור ובכך למעשה מתבצע טיפול רפואי עמוק ומוצלח בו הגוף והנפש זוכים לטיפול משולב ומגיעים לאיזון הרמוני.

טיפול עמוק משלים

מטפלים שונים פיתחו בשנים האחרונות שיטות טיפול חדשות בה משלבים רפואה סינית בתוך ספא. ישנם מקומות בהם תכלית המקום הוא להציע טיפול עמוק משלים הכולל טיפול בשיטה החדשה ובאמצעות השיטה בה מניעים את גוף המטופל במים, תוך כדי לחיצות בנקודות צ'י לשחרור אנרגיה והגברת הזרימה האנרגטית בגוף, יחד עם עיסוי קל. טיפול עמוק זה מביא להרפיה של המטופל ואיזון הגוף. הטיפול נעשה כאשר המטופל צף על המים באמצעות מצופים. המטפל עובר על כל הגוף ולאחר טיפול עמוק המטופל יוצא עם הרגשת נינוחות ואיזון גופני ונפשי. אנרגיה חדשה זורמת בו ומורגשת הקלה משמעותית במישור הגופני והנפשי.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב