דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים שמתאים לכל החיים 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2209 פעמים ]

הם יש דבר כזה? עיצוב פנים שניתן לחיות איתו לאורך תקופה של יותר מ- 40 שנה? האם קיים קו עיצוב אשר מתאים באופן כל כך מושלם לכלל השינויים שעוברים בחיים עד שאין צורך להחליפו או לשדרגו? שאלה טובה. התשובה אינה חד משמעית והיא מושפעת מגורמים נלווים רבים.

בגדול, ניתן להגיד שאפשר לשמור על קו עיצוב נקי ופונקציונאלי שיהיה אסתטי, יכלול ריהוט איכותי ויאפשר לבעלי הבית להישאר איתו לאורך כל החיים. הסלון יכלול פינת טלוויזיה, שולחן סלון ומקומות ישיבה, תהיה פינת אוכל, פינת עבודה (שיכולה להיות גם חלק מפינת האוכל), מטבח עם אזור עבודה רחב, וכו'. הכול יהיה מותאם בדיוק לחיי משפחה נורמטיביים. בלי צבעים נועזים שיש סיכוי שימאסו, בלי רהיטים מוזרים או כאלו שמתלכלכים בקלות.

הכול יהיה פשוט, בקו נקי וצבעים סולידיים, שום דבר שיכול להימאס מוקדם מידי, או כזה שלא ניתן להחלפה ממוקדת. מה הכוונה? שארונות המטבח לא יהיו צבועים בסגול או כחול אלא בצבע שיכול להתאים לכל דבר.

אבל אם נהיה מציאותיים, אין הרבה משפחות שבאמת לא יחליפו אף פריט ריהוט לאורך כל חייהן כמשפחה. אפילו אם תהיה להם כוונה להישאר עם העיצוב המקורי לחיים יש רצון ומסלול משלהם ולא פעם פשוט אין ברירה אלא לחדש את הבית. הספה כבר בלויה, מספר הילדים גדל, הם גדלים בעצמם, על שולחן האוכל יש ציורי טושים שלא הולמים אותו וכדומה.

עיצוב פנים שיציע כל בוגר תואר ראשון לעיצוב פנים, יכלול איזשהו שינוי במראה הכולל של הבית, החלפה של ריהוט בהתאם למי שמתגורר בו ולצרכיו ואיזשהו חידוש שיעיד קצת על ייחודיות באי הבית הספציפי ותשומת לב לפרטים.

לסיכום לא חייבים לעצב את הבית, באמת שלא, אבל הבית מעצב את עצמו ומשנה את עצמו בתקופות ואם כך עדיף לעשות זאת בצורה חכמה ומסודרת, כזו אשר לא תיראה כאילו באמת עשיתם משהו מתוך חובה אלא מתוך מחשבה. הרי אם כבר אז כבר.

אין עיצוב שמושלם תמיד לכל רגע ולכל שלב בחיים, אין משהו שמתאים גם כשאתם זוג וגם על שלושה ילדים, ואם מצאתם כזה, אתם עוד תהיו מיליונרים ותחסכו לעשרות משפחות כסף וכאב ראש. יחד עם זאת, לא יהיה לכם משעמם להתבונן על אותו הבית בדיוק 50 שנה? 

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב