דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אותה שקית בשינוי אדרת- שקיות מודפסות 

מאת    [ 14/02/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1742 פעמים ]

אחת הדרכים היעילות לביסוס וחיזוק המותג של העסק שלכם היא בעזרת שקיות מודפסות. תתפלאו לאן שקית אחת יכולה להתגלגל 

 בעולם בו כל מוצר או חברה ממותגים בעזרת סמני היכר, אין צורך להכביר במילים על חשיבותו של לוגו מוצלח אשר יזוהה עם העסק. מספיק לומר כי לוגו מוצלח לא רק יעזור לבסס את מעמדו של העסק, אלא גם יעזור לו לגבור על מתחריו.

לאור החשיבות הרבה של הלוגו, יש להשקיע בעיצוב לוגו מתאים לעסק. לאחר מכן, יש לפעול לא מעט על מנת לחזק בקרב הקהל את הקשר בין הלוגו לעסק. שקיות מודפסות עם לוגו העסק הן דרך מעולה לעשות זאת.

שקית לכל עסק

מרבית העסקים עושים שימוש בשקיות בבית העסק. בין אם מדובר בחנויות מזון, חנויות בגדים, מסעדות, חנויות צילום והרשימה עוד ארוכה. אז אם ממילא אתם רוכשים שקיות, למה לא להטביע עליהם את לוגו העסק או החברה?

חלק מן החברות המוכרות שקיות לבתי עסק מציעות גם שירותי הדפסה של לוגו העסק על השקיות שתרכשו, בעלות נמוכה למדי ולעיתים אף לא גובות סכום נוסף עבור השירות. אין זה משנה אם אתם רוכשים שקיות פלסטיק, שקיות ניילון או שקיות מסוג אחר. כיום, ניתן להטביע את הלוגו כמעט על כל חומר.

שקיות מודפסות איכותיות ויפות ישמשו את הלקוח גם בתום השימוש הראשוני בהן. בכך למעשה, הלקוח יהפוך למשווק לא מודע של העסק והלוגו שלו. שימוש בשקיות אלו למטרות שונות ומשונות עוזר להפוך את הלוגו מוכר גם בקרב אנשים שלא הכירו אותו עד היום, או לחזק את נוכחותו בקרב אלו שכבר מכירים אותו.

מוסיפים ערך לשקית

אחת המגמות האופנתיות שקיימות כיום בשוק שקיות הנשיאה היא שקית בד ממותגת עם לוגו החברה או העסק, בגלל מספר סיבות.

שקיות בד הינן שקיות ידידותיות לסביבה ומכאן שהשימוש בהן מקנה לבית העסק ערך מוסף. שימוש בשקיות בד ממותגות מאיר את העסק כעסק ירוק יותר, המכיר בחשיבות השמירה על איכות הסביבה ואשר אינו מהסס לתרום את חלקו לתהליך.

שקיות בד הן לרוב חזקות יותר מיתר סוגי השקיות. בשל כך הן נמצאות יותר בשימוש חוזר על ידי הלקוחות. ניתן למצוא בשוק גם שקיות בד עם כיסים, צדדיים או קדמיים, ההופכים את השקית לתיק לכל דבר. תיקים אלו התחבבו במיוחד על הקהל בישראל העושה בהם שימושים רבים. המשמעות של כך היא פרסום רב יותר של לוגו העסק.

יוקרה נישאת למרחקים

כאמור, שקיות מודפסות עם לוגו העסק עוזרות רבות לשיווקו. בנוסף לכך, בחירת השקית המתאימה עבור המוצר מעניקה יוקרה נוספת גם לעסק וגם למוצר.

על מנת לבחור את השקית המתאימה ביותר עבור העסק יש לקחת בחשבון את משקל המוצרים הנמכרים בעסק, את גודלם ולא פחות חשוב מכך את התאמתם לאופיו של העסק.

אריזה משודרגת

בנוסף לשקיות מודפסות, ישנן דרכים נוספות לשדרג את היוקרה של המוצר והעסק. חומרי אריזה רבים הקיימים בשוק יכולים לשדרג כל קנייה.

לצד הדברים הפרקטיים, כגון סרטי הדבקה וניילון בועות (פצפצים) הנחוצים לחלק מן העסקים, ישנם מוצרי אריזה אסתטיים. תחת קטגוריה זו ניתן לכלול ניירות עטיפה, סרטי קישוט ופוטפורי (עלים מיובשים, צבעוניים המשמשים כתוספת לאריזה ונחשבים לפופולאריים במיוחד לשדרוג האריזה).

נישא למרחקים

אין ספק כי מוצר טוב הוא הבסיס לעסק מצליח, אך לא די בכך. אריזה מפוארת של המוצר תמיד תתרום לערכו ותעלה אותו בקרב הקהל. לכן, שקיות עליהן מודפס לוגו העסק הן פתרון אידיאלי לבתי העסק. הן גם נושאות בהידור ובנוחות את המוצר ויתרה מכך, הן נושאות את שמו הטוב של העסק למרחקים.

מולטיבג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב