דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ההבדל בין אישה צינית לבין אישה אוהבת? 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 4201 פעמים ]

מהו ההבדל בין אישה צינית לבין אישה אוהבת?

 

 

צינית וקרה, מחושבת ולעצמה

 

אישה צינית היא ביסודה אישה המנותקת מרגשותיה. מה שמניע אותה הם האינטרסים החומרניים שלה בלבד. כתוצאה מכך, כשהיא בוחרת בגבר, היא עושה זאת משיקולים תועלתניים ולא משיקולי אהבה.

 

היא תעשה הכל כדי להשיג את הגבר טוב הלב והפראייר שהיא רוצה, אבל כל המאמץ הזה הוא מאמץ מחושב ומלאכותי משום שמאחוריו אין אהבה אלא יעדים, מטרות ואינטרסים: היא רוצה את הגבר שלה כדי להגיע לאנשהו, כדי להגשים משהו, כדי לעשות בו שימוש למטרותיה. 

 

 

 

לנצל, לקחת ולזרוק

 

אישה צינית בכלל לא רואה את הגבר שמולה. היא רואה את מה שיכול לצאת לה ממנו. הוא עצמו לא מעניין אותה והיא אינה מתעמקת בו, במהותו, באופיו או בתכניו.

 

זו הסיבה מדוע קל לאישה צינית לזרוק את הגבר שלה באיזשהו שלב. בגלל שהיא אינה מחוברת אליו ואינה מרגישה אותו - היא יכולה גם לקום ולעזוב אותו כאשר הוא מיצה את עצמו מבחינתה, או כאשר היא כבר השיגה ממנו את כל מה שהיא יכלה.   

 

 

 

חמה, אוהבת, מפרגת ותומכת

 

לעומתה, אישה אוהבת קודם כל מתחברת רגשית אל הגבר שלה. היא מחוייבת אליו, מעריכה אותו ורואה אותו. הוא אינו אמצעי בשבילה אלא בנאדם, חבר ואדם קרוב ביותר.

 

היא סומכת עליו, מפרגנת לו ותומכת בו ובדרכיו. היא אינה מתווכחת איתו או מתנגדת לו, אלא בדיוק להיפך - היא מסייעת לו ומאפשרת לו להיות מה שהוא כי זו בדיוק הסיבה מדוע היא בחרה בו.

 

 

 

לתמוך, לסייע, לעזור ולעשות טוב

 

אישה צינית היא אישה שמסרסת את הגבר שלה ומחלישה אותו, היא פוגעת בו בכוונה תחילה ומנסה לערער את הביטחון העצמי שלו. היא עושה זאת משום שהיא רוצה לשלוט בו, לעצב אותו כרצונה ולהבטיח שהוא יעשה כל מה שהיא רוצה. אבל אצל אישה אוהבת זה לא קיים. אישה אוהבת תגונן על הגבר שלה, תשמור עליו, תתמוך בו ותעשה את הדברים שעושים לו טוב.

 

בדומה לאימא רגשית ואוהבת, גם אישה אוהבת פועלת למען הגבר שלה ולא כנגד הגבר שלה. היא אינה שמה את האינטרסים שלה במרכז אלא היא שמה את הקשר ואת את טובתו של הגבר בתור הדבר הערכי והחשוב ביותר עבורה.

 

 

וטיפ לסיום: אישה צינית היא אישה סגורה, חשדנית, קפואה ועצורה שחושבת רק על עצמה ואינה מסוגלת בכלל לאהוב גברים. היא בוגדנית, ילדותית, כוחנית, נצלנית ואגומניאקית. לעומת זאת, אישה אוהבת היא אישה רגשית, חמה, מפרגנת ומעניקה. זהו סוג אחר לחלוטין של אישה - אישה שהיא בנאדם טוב, אישה שנהנית מנתינה, אישה שהיא בעלת ערכים ואישה שהיא נדיבה ורחבת לב במהותה.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב