דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה על חשבוני? 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 1982 פעמים ]

קפה על חשבוני?

 

מתי בפעם האחרונה שתיתם קפה איכותי ומשובח, כזה שלא הייתם מתנגדים לשתות כבר עכשיו? רובנו הגדול צורך את הקפה האיכותי שטעמו אינו משתווה לזה שאנו שותים בבית, דווקא בבתי הקפה שם מופק המשקה האהוב במכונות קפה המביאות למיצוי מקסימאלי של הטעם והארומה של פולי הקפה.

הקפה בחיינו מתקשר למספר מצבים והקשרים ובין היתר "אתה בא לקפה" משמעותו הזמנה חברית ליהנות מהקפה האהוב ולהיפגש עם מכרים או בני משפחה ולהעביר שעה או שעתיים בנעימים.

בדרך כלל פגישות אלו נערכות סביב שולחן בבית קפה או מסעדה שהקפה המשובח עומד במרכזו. אבל מאז שחדרו מכונות הקפה בסערה אל חיינו הקפה המשובח נמצא לא רק בבתי הקפה אלא בבתים הפרטיים שלנו או אפילו בפינת הקפה במשרד באמצע יום עבודה.

מכונות קפה של ימינו אינן דומות לאלו שהיו בעבר לא בגדול ולא באופן השימוש. אם בעבר נמנעו צרכנים מלרכוש מכונת קפה ידנית בה היה צורך פיזי להפעילה באמצעות ידית ההפעלה והתהליך עצמו היה ארוך ומסורבל הרי שכיום מכנות הקפה לא רק פשוטות וקלות לתפעול אלא הרבה יותר קטנות וקומפקטיות ומאופיינות בתהליך הכנה של הקפה כמעט אוטומטי לחלוטין.

המשקה האהוב והממכר בשם אספרסו, המוכר לכולנו, המתאר קפה איטלקי משובח שהוכן בתהליך קצר ומיידי כעת נגיש הרבה יותר והפך להיות זול יותר מצריכתו בבתי הקפה.

מכונות קפה מסוגלות להכין לא רק משקאות אספרסו בסיסיים אלא גם משקאות המבוססים עליו כמו קפוצ'ינו, קפה הפוך, לאטה ועוד, דווקא בשל נוכחות מקציף החלב המובנה ברוב מכונות הקפה החדישות.

במכונות קפה ניתן להגיע לטעם הספציפי אותו כל אחד מאיתנו אוהב היות וניתן להזין תערובות קפה שונות למכונה, לשלוט על ריכוז וחוזק הקפה ולהיות מעורב בתהליך עצמו עד שמגיעים לטעם האהוב והמדויק שלנו.

למרות תרבות הישיבה בבתי הקפה המוכרת והידועה, מכונות הקפה הביאו בשורה צרכנית לא רק לחובבי הקפה אלא למרביתנו היות ואנו אוהבים לצרוך קפה איכותי בכל הזדמנות ולא רק בבוקר כדי לפתוח את היום.

טעמו של הישראלי בקפה ובכלל הפך להיות מעודן יותר ולא מתפשר על איכות לצד מחירים הוגנים כך שרכישה של מכונת קפה טובה לא רק מביאה את ניחוחות הקפה אלינו הביתה אלא גורמת באופן משמעותי להוזלת העלויות של הקפה אותו צרכנו בבתי הקפה השונים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב