דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי לאופנועים 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2463 פעמים ]

האם ידעתם שניתן לערוך שילוח בינלאומי גם לאופנועים? למעשה, בכל חודש מאות רוכבי אופנוע עושים זאת. חלקם עורכים שילוח לאופנוע שלהם משום שהם קונים אופנוע חדש או מוכרים את האופנוע שלהם, ואילו אחרים עורכים שילוח לאופנוע לצורך חופשה או מירוץ אופנועים בחו"ל. מאחר והדרישה לביצוע שילוח בינלאומי של אופנועים ממשיכה לגדול כל שנה, קיימות יותר ויותר חברות אשר מציעות שילוח מסוג זה. מרבית האופנועים נלשחים אל מעבר לאוקיינוס בספינות, אך לעיתים ניתן לשלח אותם גם באמצעות מטוסים. שילוח באמצעות מטוס הוא כמובן מהיר יותר, ולוקח רק כמה ימים בודדים, אך הוא גם יקר יותר. שילוח באמצעות ספינה לוקח זמן רב יותר (מספר שבועות), אך הוא גם זול יותר.

לפני שאתם שולחים אופנוע לארץ אחרת, ישנם כמה צעדים שעליכם לנקוט כדי להכין את האופנוע לקראת שילוח מוצלח. לכל חברת שילוח בינלאומי יש דרישות שונות, לכן חשוב מאוד שתבדקו עם החברה שבחרתם מה עליכם לעשות. שניים מההליכים הנפוצים ביותר שתתבקשו לבצע הם ייבוש מיכל הדלק של האופנוע, וניתוק כבל הבטריה.

חברות שילוח בינלאומי מסויימות ידרשו מכם לארוז את האופנוע שלכם לפני השילוח. לעיתים קרובות ניתן לרכוש את הארגזים מהחברה עצמה, וניתן גם לרכוש אותם באופן פרטי מחברה אחרת. במידה ואתם נדרשים לארוז את האופנוע שלכם בעצמכם, האריזה תצטרך להיות איכותית דיה בשביל לשמור על האופנוע מפני נזקי הטלטלות ומזג האויר, שהם מנת חלקם של כל כלי הרכב אשר עוברים שילוח. בנוסף, עליכם לוודא שאתם מקבעים את האופנוע למקומו בתוך הארגז או המיכל, כך שהוא לא ישתחרר במהלך השילוח ויטלטל בתוך הארגז (מה שעלול לגרום לו לשפשופים, שריטות ואף שברים). על צידו החיצוני של הארגז אשר אורז את האופנוע, יש לציין בצורה ברורה ובהירה את הכתובת המדוייקת של יעדו הסופי. את הכתובת יש לכתוב באנגלית, ורצוי לנסות ולכתוב אותה גם בשפת המקום, בעיקר כאשר עורכים שילוח לארצות אשר אינן דוברות אנגלית.

כאשר אתם מחליטים לערוך שילוח בינלאומי לאופנוע, כדאי לכם להביא בחשבון את העלויות הנוספות שייתכן שתתבקשו לשלם. לדוגמה, תצטרכו לרכוש ביטוח ימי. בנוסף, יש לכלול בחישוב הראשוני שלכם גם את העלות של הארגז. ולבסוף, אל תשכחו לבדוק את העלויות של מיסי המכס ו/או היבוא והיצוא אל הארץ אשר אליה אתם מעבירים את האופנוע.

כפי שאתם יכולים לראות, ישנם מעט יותר עלויות והכנות אשר מעורבות בתהליך של שילוח אופנועים, ותהליך זה הוא כמובן שונה מהתהליך של העברת אופנוע מעיר לעיר בתוך הארץ, או של שילוח בינלאומי של פריטים קטנים יותר. עם זאת, בעלי אופנועים רבים מוצאים את התהליך כמשתלם וכשווה את הטרחה, בעיקר כאשר יש להם אופנוע יקר החשוב להם מאוד, והם לא רוצים להיפרד ממנו כאשר הם טסים לחופשה ארוכה, לטיול אופנועים או לתחרות חשובה.

ישנן מספר חברות שילוח אשר מטפלות בשילוח אופנועים. חשוב לזכור שאופנוע הוא כלי רכב עדין יותר ממכונית, ועלותו יכולה להיות אף גבוה יותר משל מכונית רגילה. לכן, כדאי להקדיש זמן לבחירת החברה, ולבחור חברת שילוח בעלת ניסיון רב ומוניטין טוב, שתוכל לטפל באופנוע שלכם בצורה הטובה ביותר, ולהעניק לכם ביטחון בזמן תהליך השילוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב