דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: איך לקיים תקשורת טובה 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1965 פעמים ]

עורכי גירושין הם מהאנשים החשובים ביותר במהלך תהליך גירושין. עורך דין גירושין הוא האיש אשר ילווה אתכם לאורך התהליך, ילחם עבורכם על זכויותיכם וישיג עבורכם את ההסכם הטוב ביותר. לכן, כדאי מאוד לשמור איתו על יחסים טובים ותקשורת טובה. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם בכך.

 

1. נסו להתיידד עם המזכירות ופקידות הקבלה. לעיתים קרובות, הכניסה למשרדם של עורכי גירושין עוברת דרך המזכירה או העוזרת שלהם. לכן, כדאי לכם להיות חביבים ואדיבים בחברתן. כאשר אתם מעבירים למשרדו של העו"ד מסמכים או טפסים, אל תזרקו אותם בכניסה ותלכו- אמרו למזכירות שלום, שאלו מה שלומן והאירו להן פנים. תתפלאו כמה מערכת יחסים טובה עם מזכירתו של עורך דין גירושין תעזור לכם בתהליך הגירושין.

 

2. קבעו פגישות כאשר אתם זקוקים להן. כאשר אתם צריכים לדבר עם עורך הדין שלכם, קבעו פגישה וגשו למשרדו. שיחות טלפון הן טובות, אך בדרך כלל יהיה לכם קל יותר לקבל את תשומת ליבו המלאה והלא מוסחת של עורך דין גירושין אם אתם איתו באותו החדר.

 

3. דברו עם העוזרים והיועצים העובדים על התיק שלכם. חלק גדול מהעבודה והכנת המסמכים יעשו על ידי עוזרים ויועצים אשר עורכי גירושין עובדים עמם. עליכם לוודא שיש לכם את השמות והטלפונים שלהם, והשארו עמם בקשר לגבי הנושאים החשובים. הקשר האישי הזה יעזור לכם לוודא שלא נעשות טעויות בתיק שלכם, ושהצוות מטפל בו כראוי.

 

4. אל תחליפו עורכי דין אלא אם אתם ממש נואשים. השגת עורך דין גירושין חדש באמצע התהליך והבאתו להבנה חדשה של התיק שלכם עלולה להיות יקרה מאוד ולקחת זמן רב. כמו כן, החלפה מהירה של עורכי גירושין עלולה לגרום לכם להראות פחות אמינים בבית המשפט. עורך דין גירושין יש לבחור בזהירות רבה, ועשו כמיטב יכולתכם להשאר איתו לאורך כל התהליך. כאשר אתם לא מרוצים מעורך הדין שלכם, עבדו קשה כדי לפתור את הבעיות- בטרם תפנו להחלפתו.

 

5. החזיקו תמיד רשימה כתובה של נושאים ושאלות. עורך דין גירושין גובה כסף עבור הזמן והמומחיות שלו. אין צורך להתקשר לעורך הדין שלכם מידי יום ביומו. בכל פעם שעולה בדעתכם שאלה- רשמו אותה ברשימה. צרו קשר עם עורך הדין כאשר יש לכם כמה שאלות, ולא עם שאלה אחת בכל פעם. זוהי דרך חסכונית ויעילה לכסות נושאים חשובים מבלי לבזבז זמן וכסף מיותרים, ומבלי לעייף את עורך הדין. זכרו, שיחת טלפון טובה יכולה לפתור עבורכם בעיות רבות. אל תהססו לדבר עם עורך הדין, לנהל איתו סיעור מוחות במקרה הצורך ולבקש ממנו תשובות לשאלות שמעסיקות אתכם.

 

לסיכום, תקשורת היא מילת המפתח. אתם יכולים לתקשר עם עורך דין גירושין באמצעות דואר אלקטרוני, שיחות טלפון ופגישות אישיות. חשוב שתגיעו לכל פגישה או לכל ניסוח של מכתב רק כאשר אתם אוספים מספר שאלות ונושאים אשר בהם אתם רוצים לדון. אם תשלחו לעורך הדין שלכם חמישה מיילים ביום, הוא יתקשה לעקוב אחריהם ויפספס נקודות חשובות. לעומת זאת, אם תשלחו לו מייל אחד פעם בכמה ימים, הוא יוכל להקדיש לו זמן מספק, ולענות לכם בדרך רגועה ומחושבת. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב