דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: טיפים לנשים 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2439 פעמים ]

כאשר את עוברת גירושין, שכירת עורך דין גירושין הנה צעד משמעותי ביותר עבורך. עורכי גירושין יכולים לעזור לכם לערוך משא ומתן על הסכם מתאים עם בעלך, אשר יכלול תנאים הולמים לגבי הרכוש והמשמרות על ילדיכם- לעיתים מבלי שיהיה צורך בהתערבותו של השופט. אם את ובעלך יכולים להגיע להסכם, הגירושין שלכם יהיו מהירים יותר, קלים יותר ויעלו פחות כסף. עורך דין גירושין יכול גם לעזור לך למלא את הטפסים הנדרשים, ויכול לוודא שתקבלי את כל הדברים אשר את זכאית לקבל בהתאם לחוק. אם כן, מה עלייך לשקול כאשר את רוצה לשכור עורכי גירושין?

עבור נשים, שכירת עורך דין גירושין עשויה להיות אפילו חשובה יותר מאשר במקרה של הגברים, משום שאצל נשים מונחים לעיתים קרובות דברים רבים יותר על כף המאזניים, במיוחד כאשר הן היו האדם אשר טיפל עד עכשיו בילדים, והרוויח פחות כסף כתוצאה מכך. במקרה זה, חיוני עבר נשים להגן על האינטרסים שלהם במהלך הגירושין. כאשר את שוכרת עורך דין גירושין, ישנם מספר דברים שעלייך לחשוב עליהם:

האם לעורך הדין יש ניסיון בעבודה עם נשים ממצבך הכלכלי והתעסוקתי?

נשים ואמהות אשר נשארו בבית לטפל בילדים עדיין זכאיות לקבל את חלקן מהרכוש אשר נצבר במהלך הנישואין, ועשויות להיות זכאיות לקבלת תשלומים או פיצויים עבור הקרבן שהן הקריבו למען הנישואין (קרי- השארותן בבית וויתורן על פיתוח קריירה). נשים עובדות, מהצד השני, צריכות להגן על המשכורת שלהן כך שלא יצטרכו להתחלק בהן עם הגרוש שלהן במידה והוא מרוויח פחות מהן. לא משנה איזה משני המצבים נוגע לך- עלייך למצוא עורך דין גירושין בעל ניסיון בייצוג נשים כמוך.

האם עורך הדין ידרוש שכר שעתי מדי חודש, או יסכים לקבל את שכרו בסוף תהליך הגירושין?

לעיתים לנשים אשר נשארו בבית עם הילדים ולא עבדו אין די ממון עצמי בשביל לשלם לעורך הדין על בסיס חודשי. ייתכן שהבעלים של אותן נשים יקבלו הוראה לשלם את שכרו של עורך הדין כחלק מהסכם הגירושין, והמשמעות של זה היא שיש למצוא עורכי גירושין אשר יהיו מוכנים לחכות לשכרם עד סוף התהליך.

כיצד עורך הדין שלך מטפל בדרך כלל בתיקי גירושין?

זהו סימן טוב אם את מזהה עורכי גירושין אשר מצליחים בדרך כלל להגיע להסכם גירושין מחוץ לכתלי בית המשפט- זה מרמז על כך שהם טובים בניהול משא ומתן, ויכולים להשיג עבורך הסכם טוב. אם מצאת עורך דין גירושין לוחמני במיוחד אשר רוצה לריב על הכל בבית המשפט, הגירושין שלך עלולים להסתיים בהוצאות כספיות גדולות יותר (כמובן, אם זה מה שאת רוצה, זה גם בסדר- אבל תצטרכי למצוא עורך דין גירושין שהוא "כריש אמיתי" ויהיה מובן להילחם בשבילך עד הסוף).

בסופו של דבר, מה שהכי חשוב כאשר את שוכרת עורך דין גירושין מנוסה בעל התמחות בתיקי גירושין, הוא שעורך הדין יהיה מסוגל להציע לך את ההצעות הטובות ביותר בנוגע לשמירה על זכויותיך במהלך הגירושין. עורך דין גירושין יכול להסביר לך את הנושאים אשר נוגעים לגירושין שלך, ולעזור לך להגיע להסכם הטוב ביותר וההוגן ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב