דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: 5 טיפים לאירוע מושלם 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2235 פעמים ]

אם החלטתם לערוך אירוע בשטחו של גן אירועים, אתם יכולים להיות רגועים. גני אירועים מוסיפים לאירוע נופך של קסם ורמנטיקה. עם זאת, הם מעלים מספר נושאים אשר יש להידרש אליהם. גן אירועים מציע ייתרונות רבים על פני מקומות אחרים, אך יש גם כמה נקודות אשר צריך להקדיש להן מחשבה, כדי שלא יהפכו לחסרונות. הבשורות הטובות הן, שאם תעקבו אחר הטיפים הבאים- תוכלו להיות רגועים ובטוחים בהצלחתו של האירוע.

 

דאגו לנוחותם של האורחים שלכם: חשבו על מזג האויר הצפוי בחודש המיועד ובשעה ביום בו נערך האירוע. אם למשל האירוע עומד להתרחש ביום שמשי וחם, אל תשאירו את האורחים שלכם נמסים בחוסר נוחות- מצאו גן אירועים אשר יש לו די אנשי צוות, ובקשו מהם להגיש לאורחים שתייה קרה בשעה שהם מסתובבים ברחבי הגן. אם בחרתם לערוך את כל האירוע בחלקו הלא מקורה וממוזג של גן אירועים, חשבו למשל על הרעיון המקורי של הדפסת ההזמנות אלירוע על מניפות- כדי שהאורחים שלכם יוכלו לצנן את עצמם בעזרתן.

 

הכינו תכנית גיבוי: מה תעשו אם יתחיל לרדת גשם? גן אירועים אידיאלי מציע גם מתחם מקורה ומחומם, רק ליתר ביטחון. בחתונות, למשל, נוהגים מרבית הזוגות לערוך את החופה שלהם בחוץ ואת הסעודה בשטח המקורה. הקפידו למצוא גן אירועים אשר יכול להכיל גם את הטקס המרכזי באזור המקורה שלו- במקרה הצורך.

 

הכינו עצמכם לקראת רוחות חזקות: ארועים אשר נערכים בשטחו הפתוח של גן אירועים עלולים לסבול מרוחות חזקות, בעיקר בימי החורף, וזהו מאפיין מסויים של מזג האוויר אשר קשה לחזות מראש. המנעו מבדים קלים מאוד כמו שיפון או משי בלבושכם. אם אתם הולכים למספרה או למעצב השיער לפני האירוע- אמרו לו שאתם עורכים אירוע בשטחו של גן אירועים פתוח, כדי שהוא יוכל לעצב עבורכם תסרוקת מתאימה, שהרוח לא תצליח לפרוע בקלות. גם לגברים באירוע מסוג זה מומלץ להשתמש בג'ל או בקרם לשיער, כדי להשאיר אותו עומד יציב על משמרתו.

 

האם כולם יכולים לשמוע? אם בחרתם גן אירועים גדול במיוחד, עליכם לוודא שכולם יוכלו לשמוע את הטקסים המרכזיים (כמו החופה, הנאומים או ברית המילה). לרב, המקום עצמו יוכל לספק לכם הגברה מתאימה ורמקולים, ואם לא- הדי.ג'יי שלכם יוכל לארגן את זה עבורכם בקלות.

 

עיצוב וקישוטים: אחד הבונוסים של עריכת אירוע ברחבי גן אירועים פתוח הוא היופי הטבעי אשר סביבכם, אשר מפחית את הצורך שלכם בהכנת קישוטים. אך עדיין יש להקפיד על העיצוב ועל הפרטים הקטנים. בקרו את גן האירועים אשר בחרתם במהלך אירוע אחר, ובדקו האם הקישוטים לטעמכם. תוכלו להתייעץ עם בעלי המקום או עם המעצבים אשר עובדים עמם, כדי לחשוב ביחד על עיצובים אחרים. בדקו כיצד מעוצב האזור בו מתרחש הטקס המרכזי, ואל תתביישו לבקש פרטים נוספים, או להוסיף אביזרים משלכם. למשל, אם אתם עורכים במקום חתונה- בדקו כיצד מעוצבת החופה שלהם, האם היא לטעמכם, והאם תרצו להוסיף לה אלמנטים נוספים כגון תאורה או שביל המוביל אליה. התייעצו בצוות המקום כדי לבחור את הצבעים המתאימים לאירוע שלכם, את סידורי הפרחים הנכונים וכדומה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב