דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות ערב צנועות 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 5538 פעמים ]

נשים מקדישות לא מעט זמן לבחירת השמלה המתאימה לאירוע בו הן צפויות להשתתף, ומדובר במשימה לא קלה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בנשים המבקשות שמלות ערב צנועות, שיאפשרו להן להיראות במיטבן מבלי לחרוג מכללי המראה הצנוע. כיום ישנה מודעות רבה הרבה יותר לצורך של נשים מן המגזר הדתי והחרדי למצוא שמלות ערב לחתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר, מבלי להזדקק לפשרה בין יופי מצד אחד וצניעות מצד שני.

עיצוב שמלות ערב הוא תחום משגשג כבר שנים רבות, אך עד לא מזמן פנה תחום זה בעיקר לנשים חילוניות. ניתן למצוא כיום שמלות ערב מקסימות שנוצרו על ידי המעצבים המוכשרים הרבים שקמו בארץ, אך כשמבקשים שמלות ערב צנועות המבחר מצומצם הרבה יותר. יחד עם זאת, בשונה מן המצב שהיה קיים לפני שנים מספר, יותר ויותר מעצבים צעירים פונים כבר בתחילת דרכם לעיצוב שמלות שיכולות להתאים גם לקהלים מסוג זה.

לא מתפשרים על העיצוב

עיצוב שמלות ערב שיכולות להתאים לנשים שומרות מסורת מצריך מן המעצב להשתמש בכלים עיצוביים אחרים מן הרגיל. כך למשל, הוא אינו יכול לבסס את האפקט האסתטי של השמלה על מחשוף עמוק, כתפיים חשופות וכדומה. כדי לעצב שמלות ערב צנועות ומרשימות עליו למצוא דרכים להחמיא לגופה של האישה בצורה מעודנת מאוד, ומשום כך מדובר במשימה הדורשת מיומנויות עיצוביות מיוחדות של מעצבים מוכשרים.

גם מעצבים ידועי שם פונים היום לתחום של עיצוב שמלות צנועות, והמבחר בתחום זה הולך וגדל מדי יום. היופי בשמלות אלו הוא שהן יוצרות אפקט אסתטי באמצעות קומפוזיציה הרמונית של הגזרה, שימוש נבון בבדים, שילובי צבעים אפקטיביים ועוד. באמצעים אלו ניתן לעצב שמלות ערב לחתונה ואפילו שמלות כלה כה מוצלחות עד כי כל אישה ששמה דגש על ההיבט העיצובי יכולה ללבוש אותן, גם אם נושא הצניעות אינו משמעותי לגביה.

צנועות ויפות

ההתרחבות ההולכת וגוברת של שוק שמלות הערב הצנועות מאפשרת למצוא כיום שמלות כאלו בקלות באינטרנט. באמצעות חיפוש באתרי המעצבים או בפורטלים המרכזים רשימות של אתרים כאלו, ניתן להגיע בקלות לגלריות תמונות של שמלות ערב צנועות שמציעים מעצבים שונים. אין טוב ממראה עיניים, וכל אחת יכולה להחליט עד כמה תואמות שמלות אלו את מידת ההקפדה הנהוגה במגזר אליו היא שייכת.

לסיום חשוב לזכור כי צניעות אין פירושה שלאישה אסור להיראות במיטבה, וניתן בהחלט להרשים גם עם שמלות ערב צנועות. בנוסף לשמלה עצמה אפשר לשלב במראה הכללי גם תכשיטים ואביזרים נלווים כגון תיקים, צעיפים ועוד. אביזרים אלו יכולים להעצים את הרושם שנותנת השמלה ולמשוך תשומת לב בצורה מכובדת, שאינה מסתכנת בחוסר צניעות. כך שבסופו של דבר יכולות גם נשים דתיות או חרדיות ליהנות מן היתרונות של בגדים מעוצבים.

מרישה - מעצבת שמלות כלה צנועות ומיוחדות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב