דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: כמה טיפים לתכנון מוצלח 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2381 פעמים ]

גן אירועים יכול להציע פיתרון מצויין עבור סוגים רבים של אירועים- החל מחתונות, חינות ובר-מיצוות, וכלה באירועים עיסקיים ובמסיבות חברתיות. אם בחרתם את האפשרות של גן אירועים עבור האירוע שלכם, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בתכנון.

 

בחרו גן אירועים חלופי ו/או תאריך חלופי

תכנון האירוע כמה חודשים מראש הוא חובה, משום שעריכת אירוע גדול כוללת בתוכה מרכיבים רבים שיש לחשוב עליהם. הקפידו לבחור שני תאריכים אפשריים לאירוע, למקרה שתמצאו גן אירועים אשר אינכם מוכנים לוותר עליו- אך התאריך הראשון שבחרתם איננו פנוי בו. אם התאריך הוא בלתי ניתן לשינוי (כמו במקרה של ברית מילה לדוגמה), בחרו גן אירועים חלופי, למקרה שהגן הראשון אשר בו התעניינתם יהיה תפוס באותו הערב.

 

בחירת גן אירועים

כאשר אתם בוחרים גן אירועים עבור אירועים שונים, ישנם כמה שיקולים שעליכם לקחת בחשבון. נסו לענות על השאלות הבאות-

האם מצאתם גן אירועים אשר יתאים למספר האורחים העומדים להגיע? גודלו של גן אירועים הוא חשוב לא רק במקרה של חתונה מרובת אורחים, אלא גם במקרה של אירוע קטן ואינטימי- הרי לא תרצו שהאורחים המועטים שלכם ירגישו קטנים ואבודים ברחבי גן אירועים גדול במיוחד.

האם המקום מציע די אזורים שונים אשר מתאימים לכל צרכי האירוע (לדוגמה- אזור מיוחד לחופה במקרה של חתונה, או במת הופעות במקרה של בר או בת מצווה)?

האם גן האירועים מרוצף באופן שיתאים לארוע הכולל נעלי עקב ושמלות ערב ארוכות?

 

השתמשו בתאורה הטובה ביותר שיש

אירוע המתרחש ברחבי גן אירועים מציע לכם את האפשרות המיוחדת של עריכת הטקס המרכזי של הערב לאור השקיעה. לכן, כדאי לכם לתכנן את זמן תחילתו של האירוע מראש, כך שתוכלו לנצל את השקיע כרקע מופלא לטקס שלכם. שימו לב שאירועים שונים מתאימים לזמנים שונים. כך למשל, לא מומלץ לערוך ברית מילה או מסיבה לילדים בשעות הערב המאוחרות, כדי לא לעייף את הילדים ולגרור אותם אל תוך הלילה. לכן, אם אתם מעוניינים לערוך אירוע בתחומי גן אירועים בשעת השקיעה, כדאי לכם לנסות ולתכנן אותו לימי החורף- בהם השמש שוקעת מוקדם מאוד.

 

התלבשו בהתאם

גן אירועים מזמין בדרך כלל מחשבה נוספת על סגנון הלבוש ועל הבדים אשר מהם נתפרים הבגדים. כמעט כל גן אירועים מציע גם איזור פנימי מקורה וממוזג, אך אל תשכחו שחלק גדול מהאירוע יתרחש בחוץ. לכן, אם אתם עורכים אירוע בעונה החמה, ובעיקר אירוע המתרחש בצהריים, הקפידו ללבוש בגדים דקים וקלים, מבדים כמו משי וכותנה. זכרו שגם בשיא הקיץ הערבים יכולים להיות קרירים (בעיקר אם החרתם גן אירועים הממוקם ליד הים או בצפון/דרום הארץ), והקפידו להביא עמכם עליונית קלה לשעות הערב. אם אתם עורכים אירוע בימי החורף הקרים, הקפידו ללבוש בגדים ארוכים ועבים, ובמקרה הצורך הצטיידו גם במעילים. המלצה זו היא חשובה בעיקר לנשים, שכן שמלות ערב חגיגיות נוטות לרב להיות דקות וקצרות שרוול. גם אם אתן רוצות לחשוף את זרועותיכן הנאות במהלך הריקודים- הקפידו להביא עמכן מעיל עבה או לכל הפחות עליונית גדולה- עבור חלקו של האירוע אשר יערך בחוץ.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב