דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחיצות מתקפלות - אלמנט אסתטי לעיצוב הבית 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 4926 פעמים ]

מחיצות מתקפלות – אלמנט אסתטי לעיצוב הבית

פתרונות פרקטיים ולא יקרים לעיצוב הבית תמיד מתקבלים בברכה בקרב אלו שחסרים את האמצעים לרכוש ריהוט יקר אך עדיין מקדישים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ומעוניינים במראה מעוצב וטרנדי של חדרי הבית. מחיצות מתקפלות לדוגמה, הן פתרון מוצלח במיוחד שממלא תפקידים רבים במסגרת עיצוב הבית, באופן פשוט, קל וזול.

ראשית, מחיצות מתקפלות יוצרות פרטיות והפרדה בין אזורים שונים, מבלי לערוך שיפוצים, מה שגורם לעלויות גבוהות, לבלגן ולהפרעה בשגרת החיים. בנוסף, רבים מתגוררים בדירות שכורות ולא יכולים להרשות לעצמם לבצע שינויים מרחיקי לכת שכאלו. לכן, מחיצות מתקפלות מהוות את הפתרון המושלם כאשר אין הפרדה בין פינת העבודה לסלון, או בין הסלון לחדר האוכל. בדירות סטודיו מתאימות מחיצות אלו במיוחד בכדי ליצור פרטיות בין חדר השינה לשאר החלל.

מוטיב דקורטיבי

מלבד התפקיד הפרקטי, ממלאות מחיצות מתקפלות כמו גם דלתות מתקפלות גם תפקיד דקורטיבי: מחיצות אלו מרעננות כל חדר או אזור בבית שנראה משעמם, מיותם, בלוי או מיושן. המחיצות מסתירות פגמים בקיר ומושכות את תשומת הלב והעין לאסתטיקה ולפרטים הקטנים והמטופחים. בדרך כלל מוצעות מחיצות אלו במגוון רחב של עיצובים, החל מקו נקי ועד לסגנון אותנטי וצבעוני של המזרח הרחוק. זאת הסיבה לכך שמחיצות אלו פופולאריות במיוחד בספא או באולמות יוגה ומדיטציה.

סגנון כפרי ואקלקטי מאוד מבוקש בימים אלו, והוא בא לידי ביטוי ברכישה של פרטים קטנים וייחודיים היוצרים מראה בעל אמירה אישית. מחיצות מתקפלות משתלבות מצוין עם סגנון זה שמזכיר עיצוב של דלתות פנים איכותיות, כיוון שהן מקוריות ומוסיפות חמימות. מדובר על אלמנט שגם אם הוא ממוקם בחדר ללא הרבה צבעוניות או פריטים אישיים הוא מיד גורם לתחושה נעימה יותר, ולכן הוא מבוקש מאוד בדירות של צעירים.

כנראה שעדיין לא נתקלתם בחברה המציעה רק דלתות מתקפלות ומחיצות עץ, מומלץ מאד לבחור חברה המציעה אך ורק את הסוגי דלתות האלו ומתמקדת בסוג אחד של דלתות, רק ככה תוכלו להינות ממקצועיות וניסיון של חברה.
רוב החברות כיום נמצאות במרכז הארץ והמחירים עדיין לא כל כך גבוהים יחסית לדלתות עץ או דלתות פנים שמחירם עומד בערך על 10,000 ש"ח ומעלה שזה מחיר די גבוה להשקעה במיוחד לזוג צעיר.

חשוב מאד לבדוק במספר מקומות לפני שרוכשים כמות מסויימת של דלתות מתקפלות או מחיצות מתקפלות ובכך תוכלו אולי לחסוך כסף שיתפנה לכם לקניה של מוצרים אחרים הנדרשים לבית חדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב