דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התכוננות והתחדשות מדיטצית דמיון מודרך 

מאת    [ 13/12/2007 ]

מילים במאמר: 588   [ נצפה 2839 פעמים ]

התכוננות לשנת 2008
מדיטצית דמיון מודרך

כתבתם לי על תקוה ואמונה ושמחת חיים ואיך אפשר לחבור לאלה כשמלווים אותנו ועולים מידי פעם זכרונות ואכזבות ותהיות, מכאוב וצער וגעגוע. כל צעד קדימה מידי פעם מביא התמודדות עם העבר וזה לא פשוט וקל.
אז ההתכוננות לשנת 2008 מביאה אתה הזדמנות לחגוג, לחגוג את כל הבחירות שעשינו או לא עשינו, לחגוג את העבר וההווה והעתיד, לזכור שכל מה שקורה הוא חלק מחוזה שערכנו לפי שהגענו וכפי שאמרה השמאן המופלאה- סבתא אם הפנינה / משוררת גווני הזריחה:
"אחרי שנסגר מעגל נפתח מעגל חדש
היכן שנסגרת דלת ניתן לראות את
האור עולה באופק החדש
אחרי ההרס באה ההתחדשות
והחיים הם מתנה והזדמנות."

אתם מוזמנים להצטרף לתהליך ההתכננות ותמיד תמיד כבדו תהליך זה על ידי ניתוק טלפונים והכנה מודעת להגנה מהפרעות סביבתיות.

היהלום שבתוך מרכז הלב האנרגטי שלכם הוא התחנה הראשונה במסע פנימי זה. הביאו את המודעות למקום קסום זה על ידי נשימות, הראשונות עמוקות ואחר כך נינוחות ושקטות. צללו פנימה לתוך היהלום והביטו סביבכם, אלפי פאות מנצנצות בגווני הקשת, חוטים דקיקים של אור עוברים סביבכם ומלטפים כמו טל של שחר באהבה. חוטי האור העדינים האלה מתחילים ליצור סביבכם מבנה, המתינו וראו מה נוצר סביבכם, כן, זוהי פירמידה, פירמידה של ארבע צלעות קורנת, מוארת ואתם בתוכה. נעים לשהות בה, היא מגוננת מחבקת נותנת תחושה של רוגע והזנה.
עכשיו תבחינו בעוד שינוי - סביבכם נוצר כדור, כדור אור שקוף והוא מעין מעלית שמתחילה להעלות אתכם בתוך הפירמידה מעלה מעלה עד קודקוד הפירמידה וכשאתם מתבוננים מעלה אתם מבחינים שהקודקוד נפתח מעט ומתרחב למעין פתח. כדור האור ואתם בתוכו עולים ונמצאים עכשיו ממש על קודקוד הפירמידה ו... כן, אפשרו לעצמכם לקחת נשימה עמוקה כי המראה מרהיב. סביב סביב נופים קסומים, נופי חייכם עד היום, נופים שנושאים כל רטט מחייכם בעבר אך גם הווה ועתיד אלא שאינכם יכולים לדעת מה שייך למה. כל מה שאתם רואים זה נופים, נופים של שדות, יערות, אגמים, בתים, דרכים וכל מה שיגיע אליכם, כדור האור השקוף העוטף אתכם סובב על צירו בקודקוד הפירמידה לאט לאט, כשאתם רוצים להתמקד בפרט מסויים הכדור מאט את תנועתו. וכאן עליכם לעשות מעשה - כשאתם רואים חורשה שנראת לא במיטבה, זקוקה לטיפול, אולי עישוב עשבים או השקייה או משהו אחר התרכזו בחורשה שלחו אליה אור ואהבה וראו כיצד היא משתנה מול עיניכם ופורחת כולה. אם אתם רואים בית מט לנפול, אולי אפילו מעין חורבה חזרו על התהליך - שלחו אור ואהבה וראו כיצד הבית הופך להיות מבנה יפה, נעים, מזמין אורחים. אם זו גינה קמלה הפכו אותה לפורחת, אם זה עץ שנפל על אם הדרך - שתלו אותו והביאו שמחה ולבלוב אל ענפיו. כל מה שאתם רואים הם חלקים כאובים, צלקות מן העבר ואיננו חייבים להעלות אותם ולדוש בהם, לא ולא, האור שאתם שולחים מביא ריפוי למקומות האלה, מביא להם מזור ומכין את הקרקע לשנה החדשה החשובה הזו שממתינה בפתח. בתהליך הזה אינכם לבד - ישויות אוהבות ותומכות נמצאות אתכם ומתעלות באהבה את התהליך שאתם עוברים, זהו תהליך מרפא ומרומם. ראו איך סביבכם הכל פורח, צבעוני ושר את שירת החיים, זהו מקום שטוב לחיות בו וגם בסיום התהליך ניקח איתנו בתוך יהלום הלב המנצנץ את החזון המואר הזה ונישא אותו לכל מקום.
קשת נפלאה בשמיים מביאה לכם את סיום התהליך, כדור האור ואתם בתוכו מתחיל לרדת לאט פנימה בחזרה אל תוך הפירמידה. קודקוד הפירמידה נסגר. אתם שוב בבסיס הפירמידה אשר לאט מתפוגגת ונעלמת, אתם שוב בתוך היהלום עם אלפי הפאות המנצנצות.
שהו עוד מעט בתוך היהלום, נשמו את האיזון המושלם שבו וסיימו את התהליך כשאתם חוזרים לאט לאט לכאן ועכשיו. עשיתם שינוי וגם אם אינכם מודעים לו עדיין - הוא התרחש.
קחו אתכם את יופיו של הכוכב, המרחב הפנימי שיצרתם בתוככם.
הוא כאן ועכשיו - אתכם.
אמונה עופרה לב הורנשטיין אמנית/יוצרת
טווה רשת תדרי צבע לציור וסיפור.
באתר גלרית ציורים באקריליק, עפרונות, רישום, קולאז', למכירה.
הספריה- סיפורים, מאמרים, מדיטציות
דמיון מודרך.

http://www.emuna.ilbiz.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב