דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה תרצי להיות כשתהיי גדולה ומה הקשר לטיפול פסיכולוגי 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1885 פעמים ]

ייעוץ תעסוקתי

נושא הייעוץ והטיפול בתחום הקריירה האישית מתבססים על אמונות והשערות כי בעולם דהיום אנו עורכים מסע או טיול בעולם הקריירה. על מנת שנוכל ליהנות לאורך המסע הזה, כדאי בתחילתו לנסות ולהתמקד בזיהוי היכולות, ברצונות ובשאיפות שלנו. כדאי לנסות לזהות את חזון העשייה ורק אחר כך לנסות ולרכוש את הכלים המאפשרים לממש את החזון הזה, לאורך כל השנים שלנו בעולם הקריירה.

טיפול פסיכולוגי יגרום לכל הלבטים שלכם למצוא בתוכם את היכולות שלכם ולמנף אותם להחלטה נבונה ונכונה בעבורכם להירשם ללימודים או לרכוש מקצוע בדרכים שונות המתאימים לכם ובעיקר שנעים לכם בתוך המקצוע החדש אותו אתם מתעתדים ללמוד.

טיפול פסיכולוגי בנושא תעסוקה יסייע לכם לגבש החלטה גם אם ייקח זמן לגבש אותה. מאידך, יש כאלו שגם ייעוץ פסיכולוגי בתחום התעסוקה אינו מאפשר להם לגבש החלטה מידית מאידך טיפול ממושך ורכישת כלים לאורך זמן יכולים לעזור להתקדם בגיבוש ההחלטה.

 

העצמת הביטחון העצמי

יעוץ וטיפול מעניקים כלים בהם ניתן להעצים משמעותית את הביטחון העצמי ובתוך כך עצם גיבוש החלטה לעבר העתיד המקצועי שלנו יהיה מהיר יותר. כאמור ישנם פסיכולוגים תעסוקתיים רבים המסוגלים לאבחן את הדילמות הגדולות שלכם בסוגיית הקריירה העתידית ובתוך כך לסייע לכם למצוא פתרונות.

אם את או אתה מעוניינים להעצים את הביטחון העצמי שלכם על מנת לפלס דרך טובה ונכונה לבניית קריירה מצליחה חשוב להתייעץ עם מומחים שיעניקו לכם ייעוץ פסיכולוגי ומומחים בתחום התעסוקה שיעניקו לכם ייעוץ מקצועי זה לצד זה. הדבר יבטיח לכם הגדלת ראש, השקעה בתדמית האישית שלכם, חשק ורצון ללמוד טכנולוגיות חדישות ומקצועות חדשים.

 

הורים לוחצים

הורים רבים לוחצים על ילדם ללכת לכיוונים שבעיניהם יותר מתאימים והכי נכונים לעניות דעתם לילדם. השאלה הנשאלת: האם להקשיב להורים המנוסים או להקיש לקולו של הלב. כל פסיכולוג יבחר בקולו של הלב. מניסיון – הורים רבים אינם מודעים לשינויים הגדולים בעולם העבודה. הם לוחצים ולוחצים וילדיהם מושפעים מאוד מהלחץ הזה, במיוחד כאשר מדובר בילדים שקולם הפנימי לא מספיק חזק בהשוואה להוריהם.

למרבה הצער, במקום לסייע לילד ולתת לו כלים להתמודד, הורים מתיימרים לדעת מה טוב לילד, רק מפני שהם ההורים. במקרים אלו דווקא ההורים צריכים ייעוץ אישי מאנשי מקצוע על מנת שיוכלו להתנהג בהתאם למה שהעולם דורש היום ובשונה ממה שיהיה נהוג בעולם שאותו הכירו בצעירותם.

 

לסיכום: בחירה נכונה היא כל בחירה שתהיו שלמים עמה ובעיקר תאהבו אותה. לא משנה מה אחרים חושבים או מציעים, אחרי הכול בחירתכם היא זו שתעצים את הביטחון העצמי ותסלק תסכולים עתידיים.

 

 

רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים מטפל או ייעוץ זוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף.
ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים.
http://www.bekesher-letipul.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב