דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נומרולוגיה ומשמעות המספרים 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 742   [ נצפה 4659 פעמים ]

נומרולוגיה -שביל הגורל

לכל אדם יש תאירך לידה אשר לפיו אפשר לדעת מה תכונותיו, מה ייעודו בחיים ולמה הוא צריך להיתכוונן בחייו.

על מנת לעשות חישוב אנחנו ניקח תאריך לידה ופשוט נצמצם אותו למספר אחד.

לדוגמא:

25.10.1980

2+5+1+1+9+8=8

אנחנו לא מוסיפים את האפסים. 

קיבלנו שביל גורל שמספרו 8

משמעות של המספרים

מספרי 1

הנך בן אדם מנהיג, יוזם, לא אוהבת לקבל מרות, אינך אוהבת לקבל הוראות, לא אוהבת שאומרים לך מה לעשות, הנך אוספת מידע ממקורות שונים אך ההחלטה תהיה שלך לבד, מה שתחליטי לנכון כך תעשי. את בן אדם עצמאי, שואפת להגיע למשהו בכיר, לעצמאות. הנך בן אדם רעיוני בעלת כושר ניהולי ופוטנציאל להיתקדם, להגיע לעמדות גבוהות, יש בך אומץ ופעלתנות שאינה נגמרת ורצון להגיע להיות מספר אחד. הצלחה מאוד חשובה לך וכסף מהווה עבורך הצלחה.

מספר 2

הנך מייצגת דואליות וזוגיות, יכולת להישתלב בצוות, הנך בעלת דמיון רב ואינטואיציה, אינך כוחנית אך ישנו כושר שכנוע דיפלומטי,יכולת ביטוי גבוהה ומרשימה, לפעמים הנך בזבזנית, אך חשוב לך להיות מטופחת, להיתחבר לנשיות שלך, להרגיש נשית ואסתטית.  לפעמים פגיעה ולוקחת דברים ללב, לפעמים תלותית ומרגישה צורך להיות עם אנשים. הנך קשובה למצוקות הזולת ותמיד יכולה לתת עצה ולגשר בין אנשים. את אישיות רגישה ולפעמים עדינה וחשוב לך שישמעו גם אותך ויהיו על ידך כשאת זקוקה לזה.

מספר 3

הנך בן אדם בעל שמחה שאוהבת לשמח את רוח הזולת, את בעלת נתינה, לא תמיד יכולה להגיד לא, דברים מסתדרים לך בדקה ה -90, את בעלת רצון לחופש, פילוסופיה והרחבה, תקשורת ושמחת חיים. חשוב לך להיות במרכז ולא להיות בצד, נוהגת לומר מה שיש לך על הלשון, עניינית מאוד ולא מבזבזת זמן למשהו סתמי. המון פעמים המזל משחק לזכותך בזמן האמת. הנך בן אדם יצירתי עם כישרון כלשהו.

מספר 4

הנך מחושבת, פדנטית, פרפקציוניסטית, אוהבת מסגרת ויציבות, יעילות ובנייה, סדר וארגון, לפעמים פסימית ורואה את העולם בצבע או שחור או לבן. לפעמים ביקורתית כלפי עצמך וכלפי הסביבה, חשוב לך מאוד העניין החומרי וחשוב שיהיה כסף בצד. הנך בן אדם אמין וחברה טובה לחיים. חשוב מאוד להיזהר מעודף פרפקציוניזם ולנסות לזרום עם הקיים ולא לראות הכל בפסימיות. הנך קשורה לשורשים שלך.

מספר 5

הנך בן אדם אשר אוהבת את החופש והמרחף, אוהבת תנועה, נסיעות, טיולים, בן אדם שאוהב הרפתקאות, את רואה משהו טוב וישר קופצת עליו, לא אוהבת שיגרה, חשוב לך שינויים בחיים, לפעמים לא ממוקדת וקופצת מדבר לדבר, לפעמים מתחילה משהו ובלי לסיים אותו מתחילה משהו אחר. הנך ספונטנית וכייף להיות בחברה שלך, נחשבת לטיפוס מיני, תקשורתית, בעלת יכולת כושר ביטוי, יודעת לשווק את עצמך בצורה טובה. לפעמים יש נטייה  להרס עצמי, חשוב לשים לב על מנת לא להיתמכר לדברים כמו אלכוהול ודברים אחרים.

מספר 6

הנך בן אדם משפחתי, אוהבת את החום, את ההרמוניה, המשפחה חשובה לך מאוד, בעלת אחריות לבית, לניקיון הבית, טיפוח, חשוב שהכל יהיה מסודר ומתוקתק, הבית שלך זה המבצר שלך והבית תמיד פתוח לאורחים וחברים. בית שלך תמיד יש בו מה לאכול. תמיד תשקיעי זמן וכסף בכל הקשור לבית ולילדים. גם בעבודה חשוב לך להרגיש כמו במשפחה ולכן תמיד תבחרי להישתלב במקום עבודה עם אנשים שיהפכו להיות כמו המשפחה.

מספר 7

הנך בעלת חשיבה שונה ומקורית, בעלת אינטואיציה וחשוב להיות קשובה לה, אוהבת לדעת, לחקור, להיתעניין, את קשורה למחקר ופיתוח, זיכרון והבנה עמוקים, ראייה חדה בעיקר לעומק. הנך בעלת קליטה על חושית ומחוברת למיסטיקה ורוחניות, הנך טיפוס אינטואיטיבי אשר לפעמים יכולה להיסתגר בתוך העולם שלך, הנך חכמה ובעלת כושר חשיבה וראייה מקיפה. לפעמים חשדנית, דואגת יתר על המידה דבר העלול להוביל לחרדות ופוביות. כמו כן לפעמים יש מצבי רוח ירודים, מידי פעם נכנסת לדיכאון או דכדוך, חשוב להימנע ממצבי רוח אלה ולא להיסתגר על מנת לא להרגיש בדידות ופסימיות מיותרת בחיים.

מספר 8

הנך בן אדם חזק אשר עומדת חזק על הקרקע, יש נטייה להצלחה, כסף, סמכותיות, בעלת ראייה רחבה לחיים, חשוב להגיע לתפקיד בכיר, להיות למעלה. הנך חזקה ומקרינה עוצמה ולפעמים זה יכול להרתיע אנשים. הנך בעלת עוצמה, סטטוס, מעמד וכוח, הצלחה כספית והנאה מכסף מניעות אותך קדימה ואת שואפת להגשימם בכל הזדמנות עסקית טובה. הנך אוהבת לעזור לאנשים ולפעמים פונה לייעוץ על מנת לעזור לאנשים.

מספר 9

הנך בן אדם נדיב, אוהבת לעזור, לכוון, להדריך, ללמד, והכל מנדיבות רבה. חשוב לך שישמעו בקולך ויעשו כפי שלימדת וייעצת, הנך בעלת יכולת נתינה גבוהה, בעלת יכולת רחבה ואוניברסלית, הנך בן אדם בוגר ואחראי, בעלת רעיונות חילופיים לכל בעיה. נוטה לקחת אחריות על אנשים אולם מצפה שתמיד יקשיבו בקולך. יכולת הביטוי שלך גבוהה ומרשימה ואפשר לסמוך עלייך תמיד. לפעמים יכולה להיתרגז בקלות אך גם נירגעת מהר. הנך טובה בשיווק וחשוב לך לבטא את עצמך בכל דרך. 

 

לפי משמעות המספרים ניתן לראות ייעוד, תכונות, הצלחה  של האדם ועוד הרבה דברים.


יולי גרמן מייעצת ומכוונת בנומרולוגיה וקלפי טארוט. בדיקת זוגיות והתאמה, ענייני זוגיות, קריירה, ייעוד של האדם וטיפים לחיים הטובים.  משמשת כיועצת אישית ועסקית. יועצת ואחראית  באתר קו המיסטיקנים הכי טובים בישראל.  אשמח לענות על כל שאלה ולכוון אתכם לדרך הטובה בחיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב