דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נירוסטה במשק הבית 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2622 פעמים ]

לנירוסטה שימושים רבים, חוץ מארכיטקטורה ותעשייה. נירוסטה משמשת אותנו בחיי היום - יום יותר ממה שאנו יכולים לתאר.אם חשבתם שכל הסיפור נגמר בזה שהמטבח ברובו עשוי נירוסטה ובנוסף הכיור וארונות המטבח עשויים מנירוסטה, אז יש לנו עוד דבר או שניים לספר לכם על מתכת זו.

נירוסטה או בשמה המלא פלדת אל-חלד היא מתכת שבזכות יתרונותיה הרבים תתפוס חלק מאוד מאוד משמעותי במטבכם כאשר תגלו יותר לעומק עליה. נירוסטה כמו שכולנו למדנו לקרוא למתכת זו, היא מתכת בעלת משקל נמוך יחסית ואינה מחלידה - שתי תכונות אלה כבר מצביעות על כך שמתכת זו יכולה לשמש אותנו במטבח ולנצח כך בקלות מתכות אחרות.

מה הדבר החשוב ביותר בסכו"ם שלנו? נכון מאוד! שהוא ישאר הסכו"ם ולא יהפוך לחלק מהמזון שלנו, לא היינו רוצים שחלקיק של ברזל מהמזלג יגיעה לקיבתו של אחד מבני המשפחה. נירוסטה יכולה להבטיח שדבר כזה לא יקרה בכך שהיא לא מחלידה - מתכת שמחלידה "משילה מעצמה" את ההחלודה כאשר יש מגע בין החלודה לחומר אחר, מכיוון שנירוסטה לא מחלידה - אין חלודה שיכולה להגיעה אל המזון שלנו. בגלל זה כל המזלגות, הסכינים הכפות והכפיות עשויות נירוסטה-את זו תוכלו וודא אם תבחינו בתווית המוטבעת בתוך הסכו”ם.

פלדת האל חלד היא פלדה חזקה מאוד ואם היא יכולה לשמש את הארכיטקטורה בבניית בתים ובניינים גורדי שחקים, היא בטח ובטח יכולה לשמש לייצור הסכו"ם שלנו.

מה שיפה בנירוסטה זה העובדה שמתכת יוקרתית זו נועדה לא רק לעשות את המוצר עמיד בפני סכנות טבע כאלה או אחרות אלה גם שמתכת זו מרשה לעצמה להיות עדינה כשעובדים איתה. תכונה זו מאפשרת למעצבים רבים לייצר פריטים יפים מאוד שיתאימו לכל מטבח. כך תוכלו למצוא כלים וסכו"ם שמתאים למטבח בסגנון יווני, מצרי, או מה שרובנו בוחרים - מודרני.

ישנן לא מעט חברות העובדות עם פלדת אל-חלד ומבטיחות מתכת שתשמש אתכם רוב חייכם, עם אחרויות על עשרות שנים ואפילו החזר כספי במידה ואתם לא מרוצים מהמוצר. ברוב המקרים החברות המבטיחות הבטחות שכאלה מבטיחות לא סתם אלה על סמך היכרותם הרבה עם המתכת, אך אל אף זאת כדאי לעשות סקר שוק מקיף לפני שקונים מוצר שכזה, לשאול מכרים שיש בבעלותם מוצרי נירוסטה - כל זה כדי לוודא שהחברה ממנה אתם קונים אכן עומדת בהבטחות שלה ויש לה מספיק נסיון כדי לספק לכם את המוצר הטוב ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב