דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלמה מהירה משפעת 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 3777 פעמים ]

כאשר מגיעים לתקופת החורף, אחת החרדות הגדולות שיש לנו היא שפעת שאנחנו יכולים לקבל מכל מקור שהוא. אף פעם אי אפשר לדעת מאיפה זה יבוא, אבל כשהשפעת מכה בנו, מדובר בתקופה לא קלה שבה הגוף נכנס למצב של טראומה קצרה ויש לטפל בו כמו שצריך. יש כמה טיפים שיכולים לעזור לנו לעבור את השפעת כמה שיותר מהר. כמובן שהדרישה הבסיסית היא להיעזר באחרים בשביל הרפואה השלמה וחשוב גם לקבל ברכות החלמה מכל אחד. אין כמו ברכות רפואה שלמה מחברים או משפחה כדי להרגיש טוב יותר, לפחות במובן הנפשי והרגשי אם לא במובן הפיזי. 

כדי להיפטר מהר משפעת, כדאי לנסות לזהות את התסמינים מבעוד מועד. יש כל מיני תסמינים שיכולים להעיד על חולשה מתקרבת של הגוף וברגע שאנו מרגישים שמשהו משתנה בתפקוד הגוף, ביעילות שלו, יש לפעול בכמה מישורים. ראשית, צריך לפנות לכל מי שיכול לעזור עם הטיפולים המשלימים, כמו מאכלים טובים כגון מרק עוף וכיוצא בזה, להתחיל לשתות הרבה מאוד תה שינקה את הגוף וכמובן אינהלציות של שמן איקליפטוס וכיוצא בזה. מעבר לכך, יש להצטייד מראש כבר עם כל הכדורים האפשריים כמו טיפול יום ולילה להתקררות, או טיפות לפתיחת אף סתום כדי שניתן יהיה לישון כמו שצריך.

עד כאן מדובר על התקררות רגילה, אך ברגע שמתחילה לה שפעת משמעותית, צריך להיעזר באחרים. שפעת היא מחלה שיכולה לנתק את האדם מן המציאות לכמה ימים ועד שהגוף לא מתאושש אין על מה לדבר. יש מי שיכולים להתמודד עם המחלה ללא תרופות נלוות ורק חשוב לשתות מים או לצרוך כל נוזל שיחזק את הגוף. מעבר לכך, אם יש אפשרות לבקר אצל רופא זה יכול לעזור, למרות שרבים מקבלים את השפעת דווקא מן ההמתנות בחדרי ההמתנה בקופות החולים. ברכת החלמה מהירה לא אחת היא התרופה הטובה ביותר ואם מדברים על ברכות החלמה מהירה ההרגשה הטובה היא חלק בלתי נפרד מן ההתאוששות משפעת ואפילו התקררות משמעותית. 

יש דרכים שניתן בעזרתן להימנע משפעת, כמו לקבל חיסון נגד המחלה מבעוד מועד או לנסות להימנע מהגעה למקומות מועדים, כמו מקומות גדולים וסגורים עם הרבה אנשים וכיוצא בזה. הדרישה הבסיסית שלנו צריכה להיות מחשבה לטווח רחוק, משום שאין מה לחשוב שהמערכת החיסונית שלנו תוכל לעבוד כל הזמן. תמיד יכולה להיות פרצה כזו או אחרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב