דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי איכותי 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2656 פעמים ]

בכל משרד נוכל למצוא כיום כסאות משרדיים, שולחנות משרדיים, חדרי ישיבות מעוצבים וארונות אחסון. את בחירת הריהוט המתאים מבצעים בהתאם לצרכי המשתמשים ולשיקולי מיתוג, יוקרה ועיצוב.

ריהוט משרדי איכותי הוא בראש ובראשונה ריהוט אשר מורכב מחומרי גלם חזקים ואיכותיים. ריהוט אשר בנוי מעץ מלא או זכוכית ושילובי ברזל יהווה בחירה מתאימה למחפשים ריהוט משרדי איכותי ועמיד לאורך זמן. פרט נוסף אשר יש לבחון במהלך תהליך בחירת הריהוט הוא נוחות השימוש. כסא משרדי נוח ושולחן מתאים יסייעו לשיפור תפוקת העבודה של העובד במשרד.

את התאמת הריהוט יש לבצע בהתאם לצורכי העובד. בעבור מנהלים אשר מארחים לקוחות וישיבות במשרד יש להתאים כסאות אירוח מרווחים. בעבור נציגי שירות לקוחות, עובדי הייטק ומזכירות יש לחפש כסאות המתאימים לישיבה ממושכת. פרט לנוחות השימוש כדאי לבחון את המסר אשר מעביר הריהוט. את משרדי ההנהלה הבכירה נהוג לרהט בריהוט משרדי יוקרתי אשר מבטא את מעמדם הבכיר בחברה.

 

בחירת כסא משרדי מתאים 

מנהל נוהג לבלות את רוב שעות העבודה שלו בסמוך לשולחן העבודה שלו. על כן, יש להתאים למנהל כסא מנהלים אשר מעניק תמיכה אורתופדית ונוחות מרבית. כסא אורתופדי הוא כסא משרדי בעל משענת רחבה אשר מעניקה תמיכה לעמוד השדרה לכל אורכו.

על המושב להיות מרופד ומתאים לגודל האגן של העובד. את גובה הכסא יש להתאים לגובהו של המשתמש ולגובה השולחן שלו. שולחן בגובה מתאים יאפשר לעובד להניח את מרפקיו על גבי השולחן במהלך הישיבה.

ישיבה נכונה היא כזאת אשר מאפשרת את הנחת כפות הרגליים במלואן על הרצפה במהלך הישיבה על הכסא.פרט לנוחות הישיבה יש לתת התייחסות לעיצוב הכולל של המשרד. בעלי משרדים רבים אף שוכרים שירותי מעצב פנים מקצועי בכדי להבטיח בחירת ריהוט משרדי תואם למיתוג ולתדמיתה של החברה.

צפיה בקטלוג כסאות משרדיים מבית פיטרו

עיצוב חדרי ישיבות וחדר ההמתנה 

כנסים, הדרכות וישיבות צוות נהוג לבצע בחדרי הישיבות של המשרד. כל משרד אשר מונה כמות גדולה של עובדים זקוק לחדר ישיבות נוח. באמצע החדר מוצב שולחן ישיבות גדול אשר מאפשר ישיבות רבות משתתפים וניהול דיונים בין העובדים. אל השולחן יש לצרף כסאות מתאימים. כסא ישיבות אינו דורש ישיבה ממושכת ועל כן ישנה אפשרות לבחירת כסאות  מעוצבים ומיוחדים.

חדר ההמתנה ומשרד הקבלה של המשרד יוצרים את הרושם הראשוני בפני באי המשרד. לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים מגבשים את דעתם אודות בית העסק באמצעות בחינת משרדי החברה. משרדים אשר מבקשים לפנות אל קהל יעד צעיר ולהשרות אווירה צעירה נוהגים לבחור ריהוט  בעל עיצוב צעיר. בעבור משרדי עורכי דין מכובדים המעוניינים ליצור תדמית רצינית נהוג להתאים ריהוט משרדי כבד ויוקרתי.

 

פיטרו ריהוט משרדי ומוסדי, פתרונות עיצוביים לכל חלל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב