דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול ועד בית ממוחשב - כן או לא ? 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 775   [ נצפה 3538 פעמים ]

בדרך כלל, התיק נופל על אחד מדיירי הבית בעל כורחו. מתבצעת אסיפת דיירים, ראש הועד מחליט להתפטר, ואז מתחיל הכאב ראש החדש של "מי ייקח את התיק הנורא הזה לידיו ?"

כמעט ואין אף פעם קופצים על המציאה. למה ?

 

ראש הועד הבית, מבצע תפקיד שברובו ואולי כולו הוא התנדבותי לחלוטין. בנוסף לכך, כרוך בתפקיד הוצאות אישיות נוספות כמו ביצוע שיחות טלפון, פגישות עם בעלי מקצוע להצעות מחיר במגוון רב של תחומים, תיאום זמן לביצוע עבודות הכולל פיקוח על העבודה, נסיעות למקומות שונים לרכישת ציוד, חומרי ניקוי, חשמל, מחלוקות עם נותני שירותים על ביצוע עבודות, תביעות נגד רשלנות ועבודות שבוצעו לא כראוי, גביית כספים מדיירים, טרטור אינסופי לקבלת התשלום מדייר, צ'קים חוזרים, שוכרי דירות שנעלמים, הפקדות לבנק, תקלות שונות כמו מעלית, החלפת נורות במבנה...והרשימה פשוט ארוכה מלהכיל בכתבה זו.

 

עד כאן, התיאור המייאש לתפקידו של ועד הבית רק התחיל.

 

החלק החשוב בניהול ועד הבית הוא – הניירת.

כמעט כל פעולה שראש ועד הבית מבצע הוא חייב מסמך המתעד את פעולתו, כי אחרת הוא יצטרך לתת דין וחשבון ארוך על כל שקל שיהיה חסר לו. ואם כאן זה נגמר - ודאי שלא..חשבונות החיוב הרבים, ביטוחים שונים ומגוונים, תעודות אחריות למיניהן, קבלות, חשבוניות, תעודות משלוח, כרטיסי ביקור, חוזים, דוחות בנק, דואר ועוד...מסמכים רבים ושונים, שאת כולם צריך לשמור בקלסר עב-כרס, כדי שלא ילך לאיבוד אפילו אחד מהם.

 

נו...מה הלאה - ..עכשיו צריך גם להיות עם ראש קצת יותר גדול ולהפוך לרואה חשבון ממולח של המבנה המשותף. צריך לסכם את ההכנסות מגביית מיסי ועד הבית. לבצע סיכום רבעוני, חצי שנתי ושנתי. באסיפה הוחלט גם לבצע שיפוץ כניסה ותיבות דואר חדשות, אז צריך לבצע גם גבייה מיוחדת מלבד הגבייה הרגילה של מיסי ועד הבית..מי שילם - מי לא שילם - מי לא רוצה לשלם - מתי כל אחד שילם - כמה כל אחד כבר שילם - כמה חסר עדיין לגביה הזו - ... אז לוקחים פיסת נייר מציירים טבלה ומתחילים לקשקש ולמחוק ולרשום שוב...אהה... זה לא ממש טוב ... אז מה הבעיה - נפתח קובץ אקסל ונעשה זאת בצורה קצת יותר מקצועית..יופי...נראה יותר טוב...אז עכשיו יש לי 15 קובצי אקסל...קובץ למיסי ועד הבית, קובץ לשיפוץ כניסה, קובץ לתיבות דואר, קובץ להוצאות גנן, קובץ להוצאות חשמל....רגע לאן נעלם לי הקובץ של הביטוחים - אהה...זה אולי הקובץ ששיך לשנה שעברה...עכשיו נעשה עוד קבצים לשנה הזו...קצת באלאגאן.???!!!

 

מתחיל להימאס כבר...חייבים אסיפת דיירים חדשה ולהתפטר..שמישהו אחר ישבור את הראש..יש לי מספיק מה לעשות בחיים.

 

ברוך הבא לחבר הועד החדש . איך מבצעים פעולה כזו - ...זה חלק מאד לא נעים. צריך לפחות כמה ימים כדי להעביר את כל התיק הזה עד שהחבר החדש יידע מאיפה להמשיך.

 

קשה ??? ....הייתי אומר קשה מאד. --- "אבל אין ייאוש בעולם" אמר רבי נחמן.

 

נ.ו.ב – התוכנה לניהול ועד הבית. התוכנה היעילה והמקיפה ביותר בישראל. תוכנה ידידותית עם ממשק קל ונוח לשימוש. התוכנה נבנתה על בסיס ניסיון גדול בתחום, עם מגוון רחב מאד של אפשרויות ופעולות הקשורות לתחום המורכב של ועד הבית. הכל נמצא בקובץ אחד ונשמר לאורך שנים בלי לאבד אפילו את הנתון המגוחך ביותר של החלפת נורה בקומה שנייה.

דיירים, תקבולים, הוצאות, הפקדות, אסיפות, גביה שנתית, מאזן הכנסות מול הוצאות ועוד רשימה ארוכה מאד של פעולות הכוללת תדפיסים מרהיבים, ייצוא לאקסל, שליחת אי-מיילים, גיבוי נתונים, אבטחת כניסה ונתונים..ועוד..ועוד.

 

הגיע הזמן להחלפת ועד הבית - – אין יותר קל מזה. מעבירים את הקובץ הבודד למחשב החבר החדש, ובלחיצה כפתור הוא יכול להמשיך לנהל את הועד ללא כל בעיה החל מאותו רגע בלי שיחסר לו אף נתון הקשור לוועד הבית.

 

להלן, 2 מכתבים קצרים מועדי בתים ששלחו לנו למערכת :

 

ורד ניצן מרמת השרון כותבת :

"בספטמבר   2009  קניתי את תוכנת ניהול ועד הבית שיצרת. אני כותבת לך כדי להגיד שפתרת לי בעיות רבות עם ניהול התקציב, שכולל תשלומי ועד הבית , הוצאות קבועות וגם מיוחדות. החיסכון הגדול בזמן וביכולת ניהול נכונה, הן שיפור עצום שמקל מאד על העבודה. רציתי גם להודות לך על הענותך המיידית וסבלנותך בכל עניין ובירור שהתקשרתי אליך. המון תודה"

 

אבי קשרי מגבעתיים כותב :

"התוכנה אצלי בשימוש כבר יותר מ 8 חודשים. נהנה מאד מהקלות והיעילות של התוכנה, חוסך לי זמן יקר ונותן לי את כל הכלים לנהל בצורה מסודרת את ועד הבית
ניתן להפיק דו"חות מסודרים על פי טווחי זמן שאני מגדיר מראש וגם הדיירים אצלנו בבנין מרוצים מהשקיפות של הנתונים. להרבות במילים יהיה מיותר ואני ממליץ לכל ועד בית להוריד את התוכנה וליהנות מתוכנה שממש כדאית ומשתלמת מכל הבחינות "

 

ניהול בשקיפות מלאה, ד"וחות מפורטים, טבלאות גבייה מסודרים, ניהול קופה מאוזן, הפקדות בנק, הוצאות ממויינות, ייצוא נתונים, אבטחת נתונים....הכל כאן ב..נ.ו.ב. התוכנה לניהול ועד בית

 

מומלץ בחום ע"י רשימה ארוכה מאד של ועדי בתים בכל רחבי הארץ. הצטרפו גם אתם עוד היום להיות חלק ממשפחת נ.ו.ב ותהפכו תוך דקות לראשי ועד הבית מקצועיים.

 

בהצלחה

 

מנהל האתר "בכל-מכל-כל"
http://www.bmkol.co.il


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב