דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אפליקציות לאייפון, משחקים או אתרים מותאמים לאייפון? 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 705   [ נצפה 2006 פעמים ]

כאשר אנו רוצים לפתח מוצר כלשהו למכשיר האייפון או האנדרואיד ניתן לחלק את הפיתוח לשלושה סוגים: פיתוח אפליקציות לאייפון, פיתוח משחקים לאייפון או פיתוח אתרים מותאמים לתצוגת המכשיר.

הכל תלוי כמובן בסוג המוצר אותו אנו רוצים להעביר ללקוחות, ישנם מוצרים פשוטים כמו להמיר אתר אינטרנט לתצוגה באייפון עניין שהופך ליותר ויותר נפוץ היום, אך עדיין הפיתוח הנפוץ ביותר עבור מכשירי האייפון הוא פיתוח אפליקציות ייעודיות או משחקים שיועלו בסופו של דבר לחנות האפליקציות המוכרת AppStore.

אז בואו נתחיל מההתחלה.. מהי בכלל אפליקציה לאייפון ?

אפליקציות לאייפון הן למעשה תוכנות או משחקים המיועדים למכשירי הסמארטפונים. אפליקציות יכולות להשתמש ביכולות מכשיר הסמארטפון כמו GPS, מסך מגע, תנועה של המכשיר, מצלמה ועוד בכדי להעצים את אפשרויות האפליקציה.

פיתוח אפליקציות לאייפון לעומת אתר אינטרנט מותאם אייפון:

שימוש ביכולות המכשיר: היתרון המשמעותי ביותר בתהליך פיתוח אפליקציות לאייפון הוא היכולת להשתמש ביכולות המכשיר כפי שצויין למעלה, מה שלא ניתן לבצע באמצעות אתר אינטרנט.

אינטגרציה: אפליקציה לא מחייבת שימוש באינטרנט בעוד אתר אינטרנט מחייב זאת, התקנת האפליקציה וחשיפתה היא קלה יותר, פשוט מורידים מחנות האפסטור, לעומת אתר אינטרנט שיש ליצור לאתר קיצור דרך על מסך המכשיר וזה בעצם רק קישור מהיר לאתר.

עלויות פחותות למשתמש: הורדת האפליקציה חלקן בתשלום אך לאחר ההורדה אין עלויות למשתמש, לרוב האפליקציות יכולות לפעול גם ללא חיבור לרשת האינטרנט, ואילו שכן צורכות תעבורה מינימלית.

עידכונים: אפליקציות משתפרות עם הזמן, כאשר מפתח משיק אפליקציה או משחק מסויים הוא מחוייב לשדרג אותה עם הזמן בכדי לשמור על עניין באפליקציה מצד המשתמשים, קבלת עידכון ושדרוג האפליקציה נעשה בלחיצת כפתור ובצורה מהירה ביותר.

נוחות: שימוש באפליקציות לאייפון מובן וקל לתפעול מה שלא קורה באתר אינטרנט מותאם אייפון, באפליקציה גם אם היא מסובכת ברוב הפעמים מופיע הסבר קצר בהפעלה הראשונה שלה.

מהירות: באפליקציה הכל קורה יותר מהר עצם העיניין שחלק גדול מהחומר שמור על המכשיר שלא כמו אתר אינטרנט שטוען כל דף מחדש.

הכנסה: העניין החשוב ביותר הוא שניתן לייצר אפיק הכנסה נוסף על ידי מכירות האפליקציה וכך למתג את המוצר בצורה טובה יותר.

נאמנות: עניין חשוב נוסף הוא אמינות הגולשים, כאשר אנו גולשים באתר מותאם אייפון אנו עדיין נמצאים בסביבת האינטרנט והדפדפן כך שהמתחרים שלנו עדיין נמצאים במרחק קליק אחד מהאתר שלנו. כאשר המשתמש נמצא באפליקציה הוא "שבוי" לתוכן האפליקציה בלבד, וגם אם הוא עובר לאתר אינטרנט בתוך האפליקציה עדיין הוא במסגרת האפליקציה וחוזר לתפריט במידה והוא רוצה.

כעת לאחר ואנו יודעים את יתרונות פיתוח אפליקציות לאייפון, נבחן את אילו של פיתוח אתר אינטרנט מותאם אייפון.

אפשרות נוספת לנוכחות שלכם על מסך הבית של משתמשי האייפון הוא פיתוח אתר אינטרנט מותאם לתצוגת האייפון, ניתן לבצע בנייה כך שכאשר נכנסים לאתר דרך האייפון באופן אוטומטי הוא ידביק לנו אייקון על המסך, בדומה ללוגו האפליקציה שמופיע כאשר מורידים מהאפסטור.

יתרונות פיתוח אתר אינטרנט מותאם אייפון:

זמן פיתוח: לעומת אפליקציה שזמן הפיתוח שלה הוא גדול ברוב הזמן, פיתוח אתר אינטרנט מותאם אייפון הוא פשוט בהרבה ונע בין 3-5 שבועות של פיתוח.

עלות: עלויות הפיתוח גם כאן לעומת אפליקציה הם נמוכות מאוד בזמן שאפליקציה יכולה להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים אתר אינטרנט פשוט עומד על כמה אלפי שקלים בודדים.

אפל: אין צורך באישור והתערבות של אפל בהכנסותיך מהאתר, זהו אתר אינטרנט לכל דבר.

עידכונים: אין צורך בלעדכן את האפליקציה או את האתר, האתר מתעדכן אוטומטית ולחיצה על האייקון פותחת בעצם את הדפדפן ממש כמו אתר אינטרנט רגיל.

חשיפה גדולה ומהירה: חשיפת אפליקציה באפסטור דורשת משאבים רבים של קידום האפליקציה, לעומת זאת אתר אינטרנט מותאם לאייפון דורש שיווק של אתר אינטרנט רגיל ולכן הוצאות השיווק הופכות זולות יותר.

תוכן מותאם: באתר אינטרנט רגיל יש באנרים ופרסומות שונות, כאן החומר הרבה יותר מתומצאת וברור, בלי הקלקות מיותרות ובלי פרסומות שמסיחות את דעת הגולש.

אילו היתרונות של שני האפשרויות להצגת תוכן באייפון או כל סמארטפון אחר, אנו ב AppGate מציעים כמובן אם יש לכם אתר אינטרנט להפוך אותו כמה שיותר מהר לאתר מותאם אייפון כי אחוזי הגלישה דרך הסלולר רק עולים, כאשר גולש מגיע לאתר לא מותאם דרך הסלולר הגלישה ממש לא נוחה והוא מיד יצא מהאתר. בנוסף אנו ממליצים לפתח אפליקציית אייפון מתומצתת ומהירה שתשמש את הקורא במכשרי האייפון.

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט מותאם אייפון או לחילופין לפיתוח אפליקציות לאייפון.

www.appgate.co.il חברה לפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב