דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקנים מתנפחים להשכרה-סוגים,יתרונות והבדלים 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2007 פעמים ]

מסתבר כי מתקנים מתנפחים הינה הבחירה האולטימטיבית לאירועים ולמסיבות.ללא קשר כלל לגיל החוגגים.בין אם מדובר במסיבה לילדים בני 3-4 או מסיבת גיוס,מתקנים מתנפחים תמיד יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בכתבה זו,מתוך סידרת הכתבות שלנו בתחום מתקנים מתנפחים להשכרה למסיבות,נעמוד במקצת,על סוגי המתנפחים הקיימים בשוק,יתרונותיהם וחסרונותיהם.

מתקנים מתנפחים להשכרה מתוצרת מקומית

 רוב המתנפחים הנמכרים בארץ,הינם מתקנים מתנפחים מתוצרת מקומית.היצור המקומי משתווה ליצור בארצות המתקדמות והמפותחות ביותר.אם בעבר על מנת לקבל מתקן מתנפח איכותי וטוב,היינו צריכים להרחיק עד לגרמניה או בריטניה לאיזו תערוכה באיזו עיירה שכוחת אל,ושם לחכות בתור המזמינים ולקנות מוצר איכותי וטוב אך רק לפי סטנדרט מסוים,הרי שימים אלו חלפו להם.

כיום מתקנים מתנפחים מיוצרים בעיקר בארץ,לפי הזמנה שהלקוח מבקש ושמתאימה לצרכיו,למידותיו ולמידות העסק.

 מתקנים מתנפחים להשכרה –מתוצרת חוץ-הזול הוא יקר?!

 כפי שכבר ציינו את המתנפחים האיכותיים,תופרים בארץ.אך כמו כל ישראלי,אנו מחפשים תמיד אם אפשר להשיג מתקנים מתנפחים בזול יותר.לא כלכלי בכלל לייבא ארצה מתקנים מתנפחים איכותיים,אלו התפורים מבד שמשונית.שזהו בד איכותי לחלוטין שלרוב עמיד בפני קריעה,בלאי ולעיתים גם ואנדליזם.

מה שכן מיובא ארצה,אלו הם מתקנים מתנפחים סיניים,שכמו כל דבר שהסינים מחקים,נראה טוב בעיקר בהתחלה.מתקנים מתנפחים אלו עשויים בד ניילון מחוזק ואינם ברי השואה למתנפחים העשויים שמשוני.

יתרונותיהם היחידים של מתקנים מתנפחים אלו הם משקלם.אולם המשקל נובע כמובן מחומר גלם שאינו שוקל הרבה כי אינו חזק הרבה גם..ומשום כך גם עלותו לצרכן תסתכם לכם באלפייה או שתיים לעומת כמה אלפי שקלים למתנפחים הגדולים ןהמאסיבים.

מתקנים מתנפחים להשכרה- מותר בכלל?

 מתקנים מתנפחים הינם רעיון מצוין לכל אירוע שהוא,אך האם מותר בכלל לקחת מתקנים מתנפחים כאלה?האם יש לי ביטוח?והכי חשוב האם הילדים שקופצים ונהנים במסיבה יודעים או יותר נכון הוריהם,מודעים לסכנות הטמונות?

אז כך,בעיקרון רוב החברות המתעסקות עם מתקנים מתנפחים להשכרה הינן חברות רציניות ואיכותיות,שלהן ביטוח בתוקף,רישיון עסק וכו'.אך בשנים האחרונות קמו חברות רבות העוסקות בתחום השכרת מתנפחים לאירועים כמו פטריות אחרי הגשם.איך זה קורה?פשוט מאוד: יש לך 3000 ש"ח לפתיחת עסק ?זה כל מה שצריך.קנה מתקן וחצי סיני במחיר הזה וזהו!..הזוי לא?!-לא צריך רכב מסחרי,לא עגלה נגררת,רק לפרסם ולהשכיר אחלה דיל לא?! אז זהו שלא מוחלט!!

דעו לכם הזול הוא יקר.מתקנים מתנפחים להשכרה מהסוג הסיני אינו מיועדים כלל להשכרה אלא לשימוש ביתי בלבד! וזאת גם לפי חוזר של משרד התמ"ת (ראו באתר שלהם).

אם הינכם מעוניינים בקניה של מתקנים מתנפחים לחצר הביתית שלכם,הייתי יותר מממליץ לקנות את הסינים שאינם יקרים ואינם עומדים בפני שימוש מאסיבי אך אם אתם מתכננים לקחת מתקנים מתנפחים להשכרה באירוע שלכם,אל תסתבכו ולכו על מתנפחים איכותיים,גדולים ובעלי תקן.

 בכתבה הבאה נביא לכם טיפים נוספים ומיוחדים למסיבה מוצלחת.עד אז,תעשו המעשה אחד טוב לפחות.

בהצלחה ויום נפלא,

מיקי.

 

 

הכותב הינו מיקי דואק מנהל חברת האירועים-חמישה בלונים-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים. 052-2205454 www.5balonim.com info@5balonim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב