דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילאטיס מכשירים 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1667 פעמים ]

 

פילאטיס מכשירים

בימינו אנשים נעשים יותר ויותר מודעים לכך שחשוב לשלב התעמלות בחיי היום יום כדי לשמור על אורח חיים בריא, איכותי יותר כדי להעלות את רמת החיים.

ההתעמלות בשיטת פילאטיס צוברת תאוצה רבה ביותר בשנים האחרונות, כבר הוכח הן במחקרים שנעשו וגם על פי מה שמובא מאנשים העוסקים  בתחום הרפואה, כי לאימונים בפילאטיס יש חשיבות רבה לשיפור תפקוד הגוף כולו.

ניתן לתרגל פילאטיס במספר אופנים שאחת מהם היא פילאטיס מכשירים. פילאטיס מכשירים נותן לנו לבצע תרגילים בדרך הכי מדוייקת וכן הוא מסייע בידי מתאמנים מתחילים לבצע היטב את כל התרגילים במדוייק בנוסף לכך הם פחות צריכים להיות מרוכזים בביצוע ויותר בהקשבה לשרירים תוך שימת דגש על הנשימה.

מה נותן לנו פילאטיס מכשירים:

תרגול בפילאטיס גורם להשפעה טובה על המתאמן, גם פילאטיס רצפה וגם פילאטיס מכשירים הכולל מגוון רחב מאד של עזרים המפתחים את השרירים ופועלים באופן ממוקד על השרירים ועל המפרקים בגוף,החל מרצועות קלות משקל שניתן לעבוד ולתרגל איתם בבית עד למכשירים היותר מורכבים, האימון בפילאטיס מכשירים מאפשר למתאמן לשפר גמישות בהדרגה גם אצל הגיל המבוגר, כמו כן מחזק את השרירים ועבודה על יציבה באופן מבוקר.

מהו היחודיות של פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים, פותחו על ידי גו'זף פילאטיס, המכשירים הינם מיוחדים, הם מאובזרים בקפיצים, ידיות תומכות וברים מייצבים. המכשירים מבוססים דרך התנגדות של הקפיצים, מצד אחד, הם יוצרים התנגדות וגורמים לעומס על השרירים, אך מצד שני, פילאטיס אביזרים נותנים אפשרות לטווח תנועה יותר גדול לשרירים ולמפרקים דבר המסייע לכל מתאמן להיות חזק יותר, לעבוד בהתאם ליכולות שלו ועל ידי כך הוא ממצא את הפוטנציאל הטמון בו וכך הוא מגיע בקלות יחסית להישגים משמעותיים.

איפה מומלץ להתאמן בפילאטיס מכשירים?

הרבה מכוני כושר שמציעים אימונים בפילאטיס, יתנו לכם את האפשרות להתאמן בפילאטיס מכשירים. ישנם מכונים המעבירים את השיעורים רק עם חלק מהאביזרים כמו רצועות אימון או כדור וכאשר אתה נרשם  לחדר כושר, במידה ואתה מעוניין גם לקבל שיעורים בעזרת פילאטיס מכשירים, אתה צריך לברר איזה סוגי מכשור קיימים בו כיון שלא בכל חדר כושר יש את הציוד הנדרש לפילאטיס. כיון שמדובר כאן על ציוד שנדרש לו התקנה מיוחדת.

מי שמעוניין להתאמן בפילאטיס מכשירים, צריך לברר היכן יש בנמצא מכוני פילאטיס יעודיים, צריך לקת בחשבון כי במכונים אלו פועלים צוות מדריכים מקצועיים ביותר, בנוסף לזה, קיימים במכונים אלה מגוון רב של מכשירים כך שיש אפשרות להתנסות במגוון רב של מכשירים עד למציאת המכשיר המתאים לו ביותר.

 

 

 

למידע נוסף בנושא פילאטיס כנסו לאתר פילאטיס - דניאלה מלאך.
http://www.daniellamallach.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב