דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל גדי והמסע למימוש עצמי 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2348 פעמים ]

גדי זה מזל שאני מאוד אוהבת.

בעצם את כל המזלות אני מאוד אוהבת, אבל המזלות שנמצאים על הזוויות בגלגל המזלות- טלה, סרטן, מאזניים וגדי הם מזלות מאוד קרדינאליים- הם מביאים איתם בשורה חדשה, מביאים איתם נושא חדש ומשמעותי לגלגל המזלות ומאפשרים לנו להתבונן ולהתעסק עם חלק מהותי באישיות שלנו.

אז כמו שאני תמיד כותבת, גם הפעם כשאכתוב על מזל גדי, אני מתייחסת לארכיטיפ המזל- השיעורים שבא ללמדנו והמתנות שלו- אני לא מתייחסת לכל אדם שנולד עם שמש במזל גדי, כיוון שמפת הלידה שלנו מורכבת מכל המזלות, במינונים שונים, בתחומים שונים ובביטוי שונה- לא נוכל להכניס את כל הגדיים תחת המטריה הזו, אבל בהחלט נקבל כיוון התבוננות והתייחסות כשנדבר על אנשים שמזל גדי דומיננטי במפת הלידה שלהם.

כמזל שנמצא ברום גלגל המזלות, אנחנו כבר יודעים שהגדי מדבר על משמעות ועל הישגים ותוצאות- הוא נמצא ברום המפה ומעורר אותנו לחשוב מה אנחנו רוצים להשיג בחיים האלה- איזה סוג של חותם אנחנו משאירים על הסביבה והחברה שלנו ומה השגנו לאורך החיים. הגדי מתעסק עם כל אלה ברצינות רבה- לכן מתייחסים אליו הרבה כ"רציני" או "כבד"... כמזל שמגיע אחרי הקשת הקליל, שלא תמיד לוקח אחריות, הגדי מביא איתו שאלות חשובות על החיים, על עצם קיומו. לכן אולי אומרים על הגדי שהוא נולד זקן- הוא מעולם לא היה ילד (כמו הקשת הילד הנצחי)  הוא כבר נולד לתוך מציאות הרבה יותר מחייבת. הוא נולד לקחת אחריות.

נוסיף לזה את העובדה שהוא מזל אדמה ובאיכות יוזמת- ונקבל מזל שלא יושב בחיבוק ידיים- הוא רוצה לפעול, ליצור ולייצר, הוא רוצה להשיג ולהרגיש ביטחון בעולם- ביטחון שקשור למעמד שלו, שקשור להישגים שלו.

זה לא אומר שכל גדי רודף אחרי כסף, או מימוש חומרי, אבל תראו לי גדי אחד שלא שאל את עצמו "לאן הגעתי בחיי"... נכון, זו שאלה שמעסיקה את כל המזלות, אבל באופן קצת שונה... הטלה אולי יישאל "מה השגתי שלא השיגו לפניי", הסרטן יכול לשאול "כמה אהבה השגתי"... וכ'ו, כל מזל ייתעסק במשמעות חייו מכיוון קצת שונה, אבל מה שבטוח לגבי הגדי זה שהוא ייתעסק בשאלות האלו ובתדירות גדולה.

כמזל אדמה נקבי הוא ניחן ביכולת ההתבוננות, ההכלה והשקט. כמזל יוזם הוא ניחן בכושר ניתוח, במיינד חזק וביציבות רגשית, מהבחינה הזו יש לו פוטנציאל אדיר של עשייה- שמשלבת את הצד הנקבי והצד הזכרי, ומכיוון שיש לו נטייה טבעית לקחת יוזמה ואחריות- הוא יכול לעשות את אלו ביתר הצלחה. רק חשוב שיעצור מידיי פעם להינות!! הגדי כל כך רוצה ומכוון למטרה שלעיתים שוכח לעצור ולהינות מכל העסק הזה... לצחוק בלי סיבה, לרקוד, להשתולל... והרי יש לו חוש הומור שחור ומשובח- בדיוק זה שעוזר לו להקליל את החיים שלו ושל הסביבה...

 אני תמיד אומרת  על הגדי שהוא לומד לחייך יותר ויותר עם השנים... כשהוא מתבגר ומגלה שהוא עשה המון- הוא כמו מרשה לעצמו להתרפק קצת על הישגי העבר ולהינות מההווה.

יש לי המון מה לספר על מזל גדי- לא אוכל להעביר הרבה אפילו בכמה עמודים- אבל אפשר כבר עכשיו לקחת את התכונות האלו שדיברנו עליהן ולראות היכן במפת הלידה האישית שלנו מופיע מזל גדי. כבר אז נדע ששם אנחנו באמת יכולים לקחת אחריות, שם יש לנו כוח רצון ואמביציה, צורך ביציבות וביטחון, רצינות גדולה, אולי מידיי והרבה הומור שחור...

אני מאחלת לכולנו ללמוד מהגדי היקר את האיכויות האלו- ליישם אותן בחיים שלנו, בכדי שנוכל באמת לראות מטרה וללכת אליה- ברצינות ועם סבלנות, יציבות והתמדה. כל הדרך עד למימוש העצמי!....

בהצלחה, אלינה צ'רני פסיכואסטרולוגיה

www.inner-view.co.il

 

 

 

אלינה צ'רני, מייעצת ומנחה בשיטת פסיכו-אסטרולוגיה- חקירת נפש האדם דרך מפת הלידה האישית- כלי להתפתחות מודעות עצמית. מורה בכירה ליוגה, מתמחה ביוגה תראפיה- בניית תוכנית תרגול יוגה אישית ואינדיוידואלית לתלמיד. מלמדת קבוצות ויחידים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב