דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עקרונות תטא הילינג במרחק נגיעה 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3945 פעמים ]

מי לא היה רוצה את הכוח לרפא מחלות מהן הוא סובל מבלי שיצטרך לעבור טיפולים, לעשות ניתוחים או לקחת תרופות (אם או בלי מרשם)? תטא הילינג היא שיטת ריפוי ייחודית שמאפשרת ריפוי עצמי מהסוג הזה.

קצת רקע על השיטה: תטא הילינג הומצאה בשנות התשעים האחרונות בארצות הברית על ידי אישה חולת סרטן. אותה אישה, שלא היו לה את האמצעים לשלם על ניתוח וטיפולים כימותרפיים כדי להיחלם בסרטן, החלה בניסיונות ריפוי עצמיים. ככל שעבר הזמן היא הבחינה בשינוי לטובה עד שלבסוף הסרטן נמוג לחלוטין, וכל זאת מבלי לקחת תרופות כלשהן או לעשות ניתוח.

האישה, ששמה הוא ויאנה סטייבל, החליטה לקרוא לשיטה תטא הילינג משום שבבדיקה מעמיקה הבחינה כי בשלב מסוים בטיפול גלי המוח שלה היו בתדר תטא.

ההחלמה המדהימה של סטייבל בעזרת תטא הילינג יצרה גל תהודה רחבה וסטייבל הצליחה לסחוף אחריה עדת מאמינים. כיום, עוד ועוד אנשים מתוודעים לשיטה ורוצים ללמוד אותה כדי להשיג את אותן יכולות ריפוי, ולכן פיתחו לימודי תטא הילינג שמאפשרים לקבל את הידע והכלים ליישום השיטה.

לימודי תטא הילינג הם לא כמו לימודים אחרים, ומדובר במסע רוחני ארוך שלאורכו מקבלים כלים שיעזרו בכל תחום בחיים ולא רק בקריירה.

יש קורס תטא הילינג בסיסי שאיתו ניתן ללמוד את השיטה מההתחלה, כך שלא צריך רקע כלשהו בשיטה עצמה ובתחום הרוחני בכלל. אדרבא, מי שאין לו כל רקע בתחום הרוחניות והמיסטיקה, למרות שהיה מעוניין בכך, זוכה ביתרון מסוים על מי שיש לו רקע משום שהוא מגיע כדף חלק לחלוטין וניתן לעצב אותו בהתאם לשיטה.

קורס תטא הילינג מתחיל בלימוד תיאורטי של השיטה, כולל הרקע להתפתחות שלה, מה האנרגיות שעומדות מאחוריה ואיך הכל עובד. אחרי שמבינים את השיטה, מתחילים להתנסות בה.

מי שעובר את השלבים הבסיסיים בהצלחה יכול לעשות קורס תטא הילינג אחד אחרון, שאיתו מגיעים לדרגת מאסטר. ה"תואר" הזה מאפשר לא רק לרפא אנשים אלא גם להדריך וללמד אחרים את השיטה.

בעזרת לימודי תטא הילינג העקרונות של השיטה והשליטה בה הם במרחק נגיעה. כל שצריך לעשות הוא להתמיד בלימודים, לעבוד על התפתחות רוחנית ולוותר על מערכת אמונות שצוברים במהלך החיים ושפוגעת ביכולות העוצמתיים שטמונים בתוכנו.

מה נותנת תטא הילינג למי שלומד אותה? לאורך לימוד השיטה מסירים את האמונות החוסמות ואת צורת החשיבה הבעייתית שמעכבת אותנו ובזכות כך מצליחים להביא לשינויים חיוביים ורצויים בכל תחום בחיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב