דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרמת פנים מיידית - ללא ניתוח 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2154 פעמים ]

עם השנים חלים שינויים רבים בעור הפנים: אובדן של קולגן ואלסטין, אובדן של תאי נפח ושומן, הפחתה בגמישות העור וריפיון העור מביאים להופעת קמטוטים וקמטים, הלחיים שוקעות ונופלות, הפנים הופכות להיות רזות וארוכות יותר, קוי המתאר פחות מוגדרים, נוצר כובד בחלק התחתון של הפנים והמראה נהיה מבוגר וקשה יותר. 

עם ההתפתחות הטכנולוגית התברר כי בטיפול בקמטים ניתן לגרום בטכניקות חדשות להרמה עדינה של הפנים. זו הפכה לגישה חדשה ומהפכנית בטיפול בצניחת הפנים, גישה הנקראת הרמת פנים נוזלית. זוהי שיטה להצערת הפנים ללא ניתוח. הגישה מבוססת על מבט כולל של הפנים ונועדה להחזיר לפנים את הנפח שאבד ואת המראה הצעיר יותר, בהשוואה למילוי נקודתי של קמט זה או אחר. אחת התוצאות של מילוי, עיצוב והרמת הפנים בשיטה זו הינה גם טיפול בקמטים שנוצרו.   

שיטת הרמת פנים ללא ניתוח משמשת להרמה עדינה של תוי הפנים (חלקם או כולם), הפחתת קמטים וקמטוטים, השבת האיזון של הפנים, השבת קוי המתאר של הפנים והשגת מראה רענן וצעיר יותר. אפשר להשתמש במוצרים ובטכניקות לטיפול בכל הפנים או בחלק מהם, ככל שהדבר נוגע לעיצוב ולהרמת הפנים. לדוגמא, ניתן להרים את הגבות והעפעפיים הנפולים, ניתן לשפר ולישר את מראה קו הלסת, אפשר למלא ולהחזיר את המראה הטבעי של לפני אובדן הנפח בפנים, בלחיים השקועות, באיזור עצמות הלחיים, ברקות ועוד, כל איזור בנפרד או מספר איזורים ביחד לפי הצורך.        

מטופלים היום דורשים מרפואה אסתטית קבלת תוצאות מהירות, במינימום סיכונים ותופעות לוואי ובמינימום זמן החלמה. הרמת פנים נוזלית עונה על דרישות אלו: זוהי פרוצדורה מרפאתית, ללא צורך בהרדמה (למעט הרדמה מקומית ע"י משחות), ללא כאב וללא זמן החלמה. משך הטיפול אינו ארוך, ונמשך בין חצי שעה לשעה וברוב המקרים מספיק טיפול אחד או שנים. ניתן להמשיך בשיגרה באופן מיידי. ניתן לשמור על תוצאות הטיפול באמצעות טיפולי תחזוקה שנתיים, בהיקף מצומצם יותר. התוצאות מעולות, במיוחד אם מתחילים מוקדם ולא מחכים שהמצב יחמיר. במצב זה ניתן לדחות ואף למנוע את הצורך בניתוח.   

הרמת פנים נוזלית עושה שימוש בחומרי מילוי מתקדמים מהדור השני, חומרי מילוי נפח על בסיס חומצה הילארונית, בריכוז וסמיכות גבוהים, הפועלים לעומק ומחזיקים זמן ממושך. להבדיל מטיפול בקמטים, החומרים מוזרקים לעומק השקעים באיזורים של אובדן הנפח בפנים. אלו חומרים סמיכים יותר, אינם זזים, לא יוצרים גושים ומאפשרים עיצוב הפנים לאורך זמן. לרוב, משתמשים בחומרי מילוי אלו בשילוב עם בוטוקס או דיספורט.       

בקביעת תכנית הטיפול הרופא יתחשב בתוי הפנים הייחודיים של המטופל, בשיעור אובדן הנפח בפנים, בגמישות ואיכות העור וכו'. מטרות הטיפול ישתנו ממטופל למטופל. בחלק מהמקרים יש צורך בגישה הכוללנית לשיפור ואיזון מראה הפנים בכללותם ובחלק מהמקרים ניתן לטפל רק באיזור מסוים ומוגבל.     

לאחר הטיפול, המראה הינו צעיר יותר וטבעי. לא ניתן להבחין כי המטופל עבר טיפול כלשהו. הטיפול מתאים הן לנשים והן לגברים, המעונינים במראה צעיר יותר בטיפול מהיר ומינימלי, ללא ניתוח. התוצאות יכולות להיות משמעותיות, מרוממות ומשנות חיים.         

ד"ר אהוד סופר, מומחה לרפואת עור ורפואת עור אסתטית. עוסק במחקר קליני בתחום העור. בעל פרסומים רבים בספרות הדרמטולוגית המקצועית, בארץ ובעולם. חבר באקדמיה האמריקאית, האירופאית והאוסטרלית לרפואת עור. חבר באיגוד הישראלי לרפואת עור ובחברות האמריקאית והישראלית לכירורגיה דרמטולוגית. www.drsofer.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב