דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לאתר חברה מומלצת בין מאות חברות קידום אתרים? 

מאת    [ 07/02/2012 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2186 פעמים ]

השאלה כיצד לאתר חברת קידום אתרים מומלצת היא שאלה שמעסיקה נציגי ארגונים גדולים ובעלי עסקים קטנים כאחד. אחרי הכל,  הרי ישנם כל כך הרבה חברות קידום ויועצים בתחום- שנדמה כי המשימה מורכבת במיוחד, אך האם זה באמת כך?

חשוב לדעת!

רוב מקדמי האתרים בארץ,  לא קיבלו הכשרה מסודרת מעולם, ומסתמכים על פורומים לקידום אתרים המצויים בשפע ברשת, על מנת לדלות מידע אסטרטגי על שיטות הקידום. מידע זה לעיתים עשוי, לעיתים, להתברר כמידע בעל ערך אולם במרבית המקרים - לא ממש. לעיתים עשוי המידע בפורומים גם להזיק. כבעל עסק, אם היית יודע שכך הדבר ושאתה עשוי להיות צפוי לנזק בטווח הארוך- האם היית נותן לכל איש קידום גישה מלאה לאתרך?
בטוחני, כי אין חברה בישראל אשר תהיה מעוניינת לנקוט בפעולות אשר מסכנות את שם המותג בטווח הארוך.

גוגל מסבירים לכם כיצד לחפש

חשוב לציין כי גוגל, אינו שותף למאמציהם של מקדמי אתרים רבים ואף יותר מכך, בגוגל מספקים באופן גלוי ומוצהר את המידע כיצד יש לקדם אתר - קראו את המלצות גוגל לבחירת ספק SEO. פעולות הקידום לאתר צריכות, בראש ובראשונה, להיות פעולות איכותיות אשר שמות את הלקוח באתר (הגולש) בראש סדר העדיפויות- לא את בעל האתר. את זה מקדמי אתרים רבים שוכחים.

חשוב, על כן, לפני שפונים לקבלת המלצות, לקרוא מעט על שיטות הקידום- באתר החברה עצמה. חשוב לנסות ולהבין, האם התוכן המוצג באתר החברה הוא תוכן שיווקי בלבד אשר נועד "ללכוד" את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי או אולי תוכן אמיתי אשר מכוון ומספק שיקוף של אופן פעולת החברה עצמה.

קידום זול תוך "הבטחת מיקומים" עלות לעלות לכם ביוקר

קידום אתרים אמיתי, בשנת 2012 מתבסס על ייעוץ אמיתי שמטרתו לגרום לכך שהאתר שלכם יהיה טוב מהמתחרים. נקודה. אם אין לכם את הממון והתעוזה לעשות שינויים גדולים- ייתכן וקידום אורגני לטווח ארוך אינו דבר איתו תרצו להתמודד. תמיד תוכלו לבחור בשיטות של פרסום ממומן בגוגל. בגוגל אדוורדס, בזמן נתון ועם התקציב הנכון- מיקומכם כמעט ומובטח. חשוב להבין- שיווי המשקל בין הביקוש והיצע בנושא קידום אורגני אל מול פרסום ממומן בגוגל אדוורדס מתקיים תמיד ואינו מופר אלא לזמנים קצרים בלבד. היכן שהפרסום הממומן יקר לכם- סביר להניח שלא תמצאו "הזדמנויות פז" בקידום אתרים אורגני ולהיפך. אחרת, רבים היו פונים לשירות הזול והמשתלם יותר- הביקוש היה גובר וכך גם המחירים עד שהזדמנות, אם הייתה כזאת, הייתה תקפה לזמן קצר בלבד. (בדומה לארביטראז'ים בשוק ההון)

דבר נוסף וחשוב הוא לא להכנע לפיתוי לבחור במקדם שמבטיח תוצאות. חברה אשר מבטיחה מיקומים רלוונטיים לביטויים תחרותיים, לוקחת על עצמה סיכון גבוה למדי ובמרבית הפעמים (אלא אם מדובר בביטויים זניחים אשר מלכתחילה אינם משרתים את כוונות בעל האתר) נכשלת במשימתה. לרוב, מדובר בכלל בעניין בעייתי, חברות בוחרות מלכתחילה בעבור הלקוח הפוטנציאלי, ביטויים מהם לא יראה תנועה רלוונטית שתצדיק החזר השקעה. הן עושות זאת בידיעה וכל מה שמעניין אותם זה לגרוף רווח בטווח קצר בו הלקוח מתחייב לתקופה.
אני תמיד טוען- מבטיחים לכם? תתרחקו היות ולרוב מדובר בחברה ששיטותיה מוטלות בספק לטווח הארוך- האם השם שלכם אינו חשוב לכם? זכרו כי לעיתים פעולות קידום אגרסיביות בזירות תחרותיות, עשויות לגרום לתוצאות בלתי הפיכות. -חשבו אם תהיו מוכנים לקחת את הסיכון בידיעה שאתם דורשים (והמקדם מבטיח) קידוח אגרסיבי מלאכותי, בזמן קצר.

שוחחו עם לקוחות החברה. קל, אומנם, לחברה לספק עבור כל לקוח רשימת לקוחות מרוצים. זאת, בשעה שהיא מסבה את תשומת ליבו מאחרים שאינם אולם דווקא במקרה זה כדאי לבחון המלצות על חברות קידום אתרים במקורות אובייקטיביים, שם תמצאו גם השוואות בין המלצות חברה אחת לאחרת ותוכלו לסקור את ההמלצות ממקום אחד. מומלץ לקחת בחשבון רק המלצות שיש להם "אבא ואמא" כלומר פרטי קשר בהם תוכלו לאתר ולדבר עם הממליץ על חברת קידום אתרים אחת או אחרת.

איתן יריב, יועץ לשיווק באינטרנט ובעלי חברת וואו- הצלחה בשיווק באינטרנט-
החברה מציגה פתרונות שיווק מתקדמים באינטרנט, לרבות אופטימיזציה ושיווק במנועי חיפוש וכן פרסום במנועי חיפוש ובמדיה חברתית בדגש החזר השקעה ורווח לעסק

אהבתם? עקבו אחרי לקבלת עדכונים בטוויטר ובגוגל פלוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב