דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדברים שתרצו לדעת על קלנועיות 

מאת    [ 06/02/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3113 פעמים ]

קלנועית הינה כלי רכב בעל 3 עד 4 גלגלים המיועד בעיקר לקשישים או נכים המתקשים להליכה. קלנועית הינה כלי רכב חשמלי שלא פולט עשן לאוויר אלא הוא נטען על ידי שקע חשמלי ולכן הוא מותאם גם כן לנסיעה בתוך מבנים. כלי זה דורש הטענה משקע חשמלי אשר כל טעינה שווה לנסיעה של 40 ק"מ.

סוגים שונים של קלנועיות

קיימים סוגים שונים של קלנועות והשוני בינהם הוא כוח סוס, נפח מנוע ומספר אנשים אשר הוא יכול להכיל. קלנועיות מובנות להכיל אדם אחד עד שני אנשים והם מתוכננות במיוחד לאנשים בעלי בעיות של מוגבליות תנועה. קיימות גם קלנועיות מיובאות, קיימות מתוצרת הארץ וישנם לא מעט שיאמרו שקלנועיות מיובאות הם איכותיות יותר, אבל אל תתפלאו אם המחירים יהיו גבוהים יותר. קיימות  אפילו קלנועיות מתקפלות אשר ניתן להניח אותה בפינת המחסן, וכך גם ניתן לחסוך מקום.

כיום נעשה שימוש בקלנועיות גם בתוך מפעלים אשר שם אנשי תחזוקה עושים בהם שימוש. ישנם חלקים נלווים שונים אותם ניתן להתאים לקלנועית בהתאם לשימוש בה אנחנו רוצים לעשות. לשימושים כאלו קיימות קלנועיות אשר יכולות לסחוב משא כבד יותר ואליהם ניתן להוסיף אביזרים כמו חגורות בטיחות, סל קניות, לקשישים ישנם מחזיק קביים או מקל הליכה ועוד...

קלנועית מותאמת לאנשים בעלי מוגבליות

קלנועית אינה דורשת שילוב של תנועות כפי שדורשים רכבים, כך שהנסיעה בקלנועיות הינה נוחה גם לאנשים בעלי מוגבליות מוטוריות. כמו כן, קלנועיות אינם דורשות רישיון נהיגה או טסט על כן הן יכולות להתאים כמעט לכל גיל. קלנועיות מאפשרות למשתמש בה לעשות נסיעות לעבר מקומות הנמצאים קרוב לבית כמו סופר או מכולת. ניתן לנסוע בקלנועית גם בשבילי עפר וחצץ ועוד..

התמדה בהפעלת הקלנועית על פי הוראות היצרן

קיימים מספר הוראות יצרן שחשוב מאוד לבצע כפי שרשום שם בשימוש בקלנועיות כמו ניפוח גלגלי הקלנועיות על פי הוראות היצרו. זאת כיוון שצמיגים לא מספיק מנופחים עלולים להביא חלילה לתאונה כמו בכל כלי רכב אחר. בישראל השימוש בקלנועית מותר לנסיעה במהירות של עד 12 קמ"ש.

כל הדברים שנאמרו כאן הם הינם סקירה קצרה לכל הקשור ברכישת קלנועית, כמובן שקלנועית מיועדת לאוכלוסייה מסויימת אך לא תמיד אותה אוכלוסייה מודעת לדברים העומדים לרשותם והיכולים לעשות להם חיים קלים הרבה יותר. כמו כן, לשימוש במפעלים שונים או אפילו בתוך קיבוצים או מושבים קלנועיות הינם כלי רכב נפוץ משום שהם קלות מאוד לשימוש ועמידות בכל שביל עפר או חצץ.

 

קיימים כלי רכב שונים ומגוונים ובינהם כלי רכב המותאמים למפעלים, חקלאיים, נכי ובעלי מוגבליות. אם אתם זקוקים לכלי רכב כזה או אחד מבני המשפחה או המכרים קראו מעט על כל הקשור לקלנועיות והחכימו לפני הקנייה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב