דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להצלחה באתרי הכרויות 

מאת    [ 06/02/2012 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2938 פעמים ]

נרשמתם לאתר הכרויות? מצויין! עכשיו מתחילה העבודה האמיתית. בנוסף ליישום שיטת השלבים להצלחה באתרי הכרויות, קבלו עוד טיפים והמלצות שיעזרו לכם למצוא את החצי השני שלכם.

1. המלצה ראשונה: הירשמו לפחות לשני אתרי הכרויות. מחקרים מראים שרוב הפנויים והפנויות רשומים לפחות לשני אתרי הכרויות. מדוע? כיוון שכך אתם נחשפים לאוכלוסיה גדולה יותר ומגוונת יותר של גברים ונשים, פנויים ופנויות, ועל כן הסיכויים למצוא מישהו או מישהי מתאימים גדלים. אם אתם חוששים מעלות חודשית גבוהה, אל דאגה! בשביל זה בדיוק ישנם אתרי הכרויות חינם. אם כך, השאלה שבוודאי עולה בדעתכם עכשיו היא "אולי כדאי לי להירשם להרבה יותר משני אתרים? הרי כך אני אגדיל את סיכויי למצוא את בן/בת הזוג המתאימים, לא?". התשובה היא שלא ממש. באיזה שהוא שלב, הרישום לעוד ועוד אתרי הכרויות כבר לא יהיה אפקטיבי. מדוע? התשובה בטיפ הבא.

2. מציאת בן זוג מתאים היא עבודה לכל דבר. אם חשבתם שדי בהרשמה לשני אתרי הכרויות ומיד החצי השני שלכם יופיע– לצערנו אתם טועים. הליך ההרשמה לאתרי הכרויות הוא אמנם חשוב וצריך לעשות את זה כמו שצריך (קבלו טיפים לכרטיס מנצח באתרי הכרויות) אבל הוא רק ההתחלה. מציאת בן / בת זוג מתאימים הוא תהליך הדורש עבודה שיטתית ועקבית וגם זמן. לכן, אם אתם רשומים להרבה אתרי הכרויות (נניח ליותר מארבעה), אתם עלולים לפספס את המטרה בעיקר בגלל חוסר זמן וחוסר בהתמקדות. לכן ההמלצה היא: הירשמו ל 2-4 אתרים ודאגו להשקיע את הזמן והאנרגיות הדרושים רק בהם.  שיטת שבעת השלבים המופיעה באתר תסייע לכם לעבוד בצורה שיטתית ומסודרת עד למציאת בן הזוג המיוחל.

3. דעו את ה"מתחרים" שלכם. בוודאי אתם שואלים את עצמכם: "מיהם אותם מתחרים?". ובכן, המתחרים שלכם הם כל אלה בעלי פרופילים דומים לשלכם באתר. אז נכון שכל אחד ואחת הוא עולם בפני עצמו, עם תכונות המייחדות רק אותו, אבל פרופיל אישי הוא בעצם טקסט כתוב המוגבל למדי באופן בו אתם יכולים להעביר לצד השני את האני השלם שלכם. בעצם, רק בדייט פנים מול פנים, אנחנו מתחילים להיחשף לאדם האמיתי העומד מאחורי הפרופיל, לא? לכן, דאגו לכרטיס אישי מושך, ולמרות שכבר אמרנו זאת בעבר: מלאו את השדות הפתוחים. רק שם אתם יכולים להעביר לצד השני (או לפחות לנסות להעביר) חלק מהתכונות המיוחדות שלכם.

4. הישארו עם יד על הדופק. היום, בעידן האינטרנט, התרגלנו שכל מידע שאנחנו צריכים זמין עבורנו בכל רגע שנבחר. אחת התכונות של רשת האינטרנט היא לספק לנו תשובות... ומהר. לכן התרגלנו שאם מישהו לא מספק לנו את המידע לו אנחנו זקוקים – אנו עוברים לבא בתור בלחיצת כפתור. לכן, קיבלתם פניה מאחד החברים באתר? גם אם בחיי היומיום "איחור אופנתי" הוא חלק מהרפרטואר שלכם, הוא איננו דבר שפועל טוב באתרי הכרויות. זכרו: באינטרנט, כולנו רוצים תשובות... ומהר. על כן, דאגו להיכנס לכרטיס האישי שלכם לפחות פעם ביום על מנת להתעדכן במצב ההודעות האישיות שקיבלתם, וכמובן, להגיב להן.

 

ILDate.net - אתר הכרויות חינם  בו תוכלו למצוא השוואה בין אתרי הכרויות וטיפים להצלחה באתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב