יתרונות בקבלת שירותים באמצעות מיקור חוץ (outsourcing)
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יתרונות בקבלת שירותים באמצעות מיקור חוץ (outsourcing) 

מאת    [ 05/02/2012 ]
מילים במאמר: 382   [ נצפה 1456 פעמים ]

 
 

שאיפת  כל חברה היא להתעסק בליבת פעילות העסק שלה, במה שהיא טובה ויודעת לעשות. ועל כן פעילויות בהם אינה מתמחה, היא תעדיף להעביר לחברה חיצונית שמתמחה באותו הנושא. העברת פעילות כלשהי לחברה חיצונית לצורך ביצוע הפעילות עבורה, נקראת שיטת מיקור חוץ. לדוגמא חברה שעוסקת במכירת פרחים, לא מתמחה בתחום שיווק ולכן תעדיף לקחת חברת שיווק במיקור חוץ שתבצע עבורה פעילויות שיווקיות.

שיטת מיקור החוץ הפכה לשיטה מקובלת ונפוצה עבור ארגונים רבים בארץ ובעולם . כיום חברות מקבלות שירותים במיקור חוץ בתחומים כגון: שירות לקוחות,הפעלת פרויקטים, יעוץ, פיתוח ארגוני, אימון אישי וקואצ'ינג, משאבי אנוש וגיוס, יעוץ משפטי, הנה"ח ועוד.

היתרונות לחברה בקבלת שירותים באמצעות מיקור חוץ:

1. התמחות ספק שירותי מיקור החוץ– העברת פעילות לספק שירותי מיקור החוץ המתמחה באותה פעילות, מאפשרת לחברה ליהנות מהידע והניסיון שיש לאותה חברה לטובת הצרכים והאינטרסים שלה. עקומת הלמידה, הטעויות שייעשו והיציאה מהמיקוד במה שהארגון עושה טוב יחסכו בעת הפנייה למיקור חוץ.

2. מיקוד בליבת העסק – הוצאת פעילות משנית למיקור חוץ, והשארת פעילות הליבה בתוך הארגון מאפשרים לארגון להתמקד בפעילות זו, לייצר התמחות, לשכלל ואף לייצר יתרון על פני המתחרים, על כל ארגון לעסוק במה שהוא עושה בצורה המיטבית ביותר, להתמיד בעיסוק זה, לקדם עיסוק זה ואת היתר, בשאיפה להוציא למיקור חוץ.

3. עסקי – חשבונאי – לרב הפעילויות המשניות של העסק כגון שיווק,הנה"ח גיוס והכשרת עובדים ועוד הינן פעילויות חיוניות ביותר, אך הן נדרשות לעיתים, בדרך כלל ארגונים מטילים מספר משימות מעיין אלו על אחד העובדים אשר במקרה הטוב יש לו את אחד הכישורים לבצע אחת מהמשימות, במקרה הפחות טוב הוא אינו בעל הכשרה באד מתחומים אלו או שאף גויס במיוחד לכך. עובדה זו גורמת לכך שחלק מהפיעלויות אשר מבוצעות אינן נעשות בצורה יעילה והארגון מבזבז על כך כסף רב ו( בשכר )לא מקבל את התפוקה הראויה.  הפנית פעילויות אלו למיקור חוץ יאפשר לחברה לצרוך בדיוק את כמות השירותים אליהם נזקקים ועל ידי כך ייצור ותלות בעובדים.

4. גמישות – עצימות פעילויות המשנה של החברה משתנה מעת לעת, בסוף שנה יש פעילות בנושאים הפיננסים וכספיים, בעת מבצעים קיימת פעילות רבה יותר של שיווק, כאשר מתבצע גיוס אז קיימת פעילות של גיוס והדרכה. הוצאה של פעילויות אלו למיקור חוץ, כגון: חברת שיווק, חברת כח אדם, חברות לניהול חשבונאי מאפשרת לארגונים את הגמישות, חוסר מחויבות כלכלית ומחויבות חוקית לעובדים אשר גויסו למטרות אלו ולאחר מכן אין צורך בשרותיהם.

מאת חברת טאז - Tazz חברת שיווק לשירותי מיקור חוץ - פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי עבור חברות קטנות ובינוניות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב