דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפני שאת מתחילה לחפש את הנסיך - טיפים להכרויות חלק א 

מאת    [ 03/02/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2593 פעמים ]

רוב הרווקות או הפנויות שבינינו חולמות על האחד, על אותו נסיך על הסוס הלבן שיגיע לחלוננו ויבטיח לאהוב אותנו בבריאות ובחולי, בעושר ובעוני, עד שהמוות יפריד בינינו.
אבל מה לעשות שזה לא עובד בדיוק כך, האבירים למיניהם בד"כ אינם יודעים שאנו יושבות ומחכות להם, ואנו צריכות לשנס את מותנינו ולפעול בדרך זו או אחרת כדי לנסות להגיע את האחד המיוחל.

אנו מקוות להגיע את המנוחה והנחלה מבלי לחכות חודשים בין פגישה מאכזבת אחת לבאה, מבלי להיגרר לאין סוף פגישות מיותרות עם אנשים שלא היינו רוצה לפגוש לעולם. כמובן שמאוד היינו רוצות להיות מחוזרות, להכיר אנשים מעניינים ואפילו ליהנות בדרך....
לכן, לפני התחלת החיפושים, בכל דרך שלא תהיה, כדאי להיות ממוקדת ולהגדיר לעצמך מספר נקודות:

  1. מה בעצם את מחפשת?
אם להודות על האמת, גבר החלומות נמצא כנראה רק בחלומות. כפי שאנו גם לא נשות חלומות, אלא נשים עצמאיות, עם רצונות ושאיפות, כך גם הגברים בצד השני של המתרס. כדי לגבש לנו חלומות מוצלחים אודות אותו גבר אותו אנחנו מחפשות, עלינו להכיר מקרוב אי-אילו גברים. עלינו ללמוד שלא תמיד הטיפוס הגברי השתקן והסקסי עליו חלמנו הוא זה שאיתו יהיה לנו טוב, ושאולי דווקא האיש החם, הפשוט והחכם שאיתו אנחנו במיטבנו, יכול להיות האדם עמו כדאי לנו לקשור את חיינו. הרבה פעמים התכונות החשובות ביותר נראות לנו כל כך מובנות מאליהן, שאנחנו אפילו לא בודקות את קיומן עד שמאוחר מדי. בקיצור, עלינו להבין מה באמת נחוץ לנו, ואז לחפש את מי שבאמת יעשה לנו טוב.

  2. האינטרנט גדול ורחב... אז איפה תחפשי? 
הדרך היעילה להכיר הרבה גברים מתאימים היא באתרי ההיכרויות הגדולים. אם את משתייכת לקבוצה מסוימת, אולי שווה לך לנסות אתרי הכרויות ייעודיים כמו: הכרויות לדתיים, הכרויות לפרק ב' וכדומה.

ניתן למצוא אתרים אלה על ידי הפעלת חיפוש על מילה כמו "הכרויות". מומלץ להיכנס לכמה אתרים כאלה ולהתרשם טרם הרשמה לאתר ואז ניתן לבחור בשניים שלושה אתרים ולהירשם אליהם. אם אתת חוששת שעלות דמי המנוי בכמה אתרים תהיה "כבדה" עלייך, את תמיד יכולה להירשם לאתרי הכרויות בחינם. לידיעתך, דווקא אתרי ההכרויות הגדולים כגון: ג'יידייט או לאבלי הם חינמיים אם רק תדעי היכן להירשם אליהם (טיפ: באינדקס הכרויות חינם בקישור הקודם ההרשמה לכל האתרים היא בחינם). 

דרך מקורית להיכרויות היא דווקא באתרים שלא נועדו דווקא למטרת הכרויות אך בהחלט יכולים להוות כר פורה ליצירת קשרים רומנטיים. אלה יכולים להיות אתרים העוסקים בנושאים הקרובים אלייך כגון תחביבים, אתרי אספנים וכדומה. ייתכן שתגלי שקל יותר להכיר אדם חדש כשאתם חולקים תחומי עניין משותפים.

דרך נוספת להיכרות היא בפייסבוק. נכון שהפייסבוק הוא לא אתר הכרויות  והוא נועד בעיקר לשמירה על קשר עם חברים ומשפחה ולצורך התעדכנות שוטפת בכל מה שקורה איתם, אבל רשימת החברים של כל אחד מהם יכולה להיות מטמון של ממש עבור מי שאיתנו שמחפשת להכיר.

המלצה שלנו: מכיוון שאינך יודעת היכן מסתתר לו הנסיך הפרטי שלך - אל תתמקדי בחיפוש במקום אחד בלבד. אולי זה ייקח קצת יותר מזמנך, אבל ככל שתחשפי למספר גדול יותר של גברים במקומות רבים יותר ? כך יגדל הסיכוי שתמצאי אותו.

מכיוון שאתרי הכרויות הם הדרך הראשונה עליה המלצנו ? במאמר הבא ניתן עוד כמה טיפים לייעול החיפוש דווקא באתרים אלה.

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב