דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כאבי שרירים - טיפול בכאבי שרירים 

מאת    [ 02/02/2012 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2877 פעמים ]

טיפול פיזיותרפיה ביתי נגד כאבי שרירים וכאבי גב  מכשירי טנס משמשים פיזיותרפיסטים מרפאות כאב ומכוני פיזיותרפיה לטיפול בכאבי גב, כאבי שרירים, כאבי פרקים, כאב אקוטי וכאב כרוני. היום ניתן לקבל טיפול פיזיותרפיה בבית, בשיא הנוחות. מכשירי טנס ביתיים יעילים להרגעת כאבי גב תחתו, כאבי גב עליון, טיפוח הגוף, מיצוק שרירים וחיטוב הגוף.

מכשיר טנס גורם לגירוי עצבי חשמלי. טיפול בכאבי גב בעזרת גירוי עצבי חשמלי הוא טיפול בעזרת מיקרו זרם במתח חשמלי נמוך, מכשיר טנס יוצר מעגל של דחפים חשמליים העוברים לאורך סיבי העצב. הזרמים החשמליים עוברים דרך שתי אלקטרודות המחוברות למכשיר. האלקטרודות ממוקמות בדרך כלל על שטח הכאב. 

במהלך הטיפול מועבר מיקרו זרם חשמלי בתדרים שונים. הזרמים החשמליים גורמים להפחתה בכאבי גב כיוון שחשמל מהאלקטרודות מגרה את העצבים באזור ושולח אותות למוח על מנת לחסום כאב. גירוי חשמלי עצבי מסייע לגוף לייצר משככי כאבים טבעיים שנקראים אנדורפינים, אדרופינים מסייעים לשיכוך כאבים באופן טבעי ולהקלה מידית של כאב.

מכשירי טנס משמשים למגוון רחב של טיפולים להפחתת כאב וטיפול נגד כאב עבור סוגים שונים של מחלות ובעיות רפואיות. מכשירי טנס משמשים לטיפול בשרירים, בעיות מפרקים, או עצם המתרחשות עקב מחלות כגון דלקת מפרקים ניוונית או פיברומיאלגיה, או למצבים כגון כאבי גב תחתון, כאבי גב עליון, כאבי שרירים בגב, כאבי צוואר, דלקות. מכשירי טנס משמשים גם לטיפול בכאב פתאומי כאב אקוטי, או כאב ארוך טווח כאב כרוני. 

טיפול בעזרת מכשירי טנס משמש כדי לסייע בריפוי רקמה פצועה, הטיפול משחזר את הזרימה הטבעית לרקמות ומאפשר לתאים להשיב את זרימת האנרגיה הטבעית שלהם. כאשר פגיעה מתרחשת, באזור אשר נפגע יש התנגדות חשמלית גבוהה יותר מאשר בשאר הרקמה שמסביב לה. תופעה זו מקטינה את פעילות ואף מפסיקה את הזרם חשמלי באזור הפגוע אשר מעכבת את תהליך הריפוי ומקדמת הופעת דלקת. בעזרת טיפול במכשיר טנס התנגדות זו מופחתת, הטיפול מאפשר לחשמל לזרום ובכך לשחזר את התפקוד הרגיל אשר מסייע לעורר ריפוי טבעי. 

בנוסף, בטיפול מיקרו תרפיה ניתן להשתמש בתדרים ספציפיים עבור מגוון רחב של רקמות תאים. ניתן להגדיר מכשיר טנס ביתי עבור תדרי גל שונים, כגון זרם חשמלי קבוע או פרץ של זרם חשמלי ואת עוצמת הזרם החשמלי. הטיפול יכול לעיתים קרובות לרכך רקמות ובכך לסייע לירידה בכאב לספק הקלה בכאב והקלת כאב כרוני. לטיפול מכשירי טנס TENS יתרונות בריאותיים ויתרונות בתחום הטיפוח והיופי. מחקרים קליניים הוכיחו את יעילות טיפול מיקרו תרפי ב: כאב אקוטי, כאב כרוני, כאבי גב תחתון, כאבי גב עליון, דלקת, בעיות בתפקוד שרירים ושלד, פציעות ספורט - נקעים, מתיחות חבורות, שברים.

 

שי כהן מדיקל ביוטי איילון 1 אלפי מנשה 44851 טלפון: 09-7947129 052-4543059 email:  shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב