דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים ברשת האינטרנט 

מאת    [ 02/02/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2190 פעמים ]

בעבר היו  כל אותם משחקים ברשת האינטרנט נחלתם של מכורים בלבד. כיום הפכו כל אותם משחקים, להיות חלק בלתי נפרד מכל חווית הגלישה, ממש ברמה היום יומית. תודות לאתרי האינטרנט הרבים שצצים ממש כמו פטריות אחרי הגשם, אפשר כיום למצוא מגוון רחב של משחקי מחשב וירטואליים שמצליחים לדבר אל כל אדם, בכל גיל ובכל סגנון.

משחקים ברשת האינטרנט מקיפים את כאמור את כל המגוון הרחב של תחומי העניין, החל ממשחקי חשיבה, דרך משחקי מרוצים, משחקי ילדים, משחקי ספורט ועוד כהנה וכהנה. רמת המשחקים משתנה ובהתאם לגילכם ולתחום העניין שלכם, תוכלו לאתר את המשחקים המתאימים ביותר.

לא על הכיף לבדו

מסתבר שאחד היתרונות המשמעותיים שמצליחים לייצר משחקים ברשת האינטרנט הוא התוספות המתלוות אליהם. לא על הכיף לבדו עומד המשחק. כדי שמשחק יהיה ממכר באמת וכדי שהגולשים יגלו בו עניין קבוע ורציני, מקפידים מפתחי המשחקים למיניהם לשלב אלמנטים שדורשים כשרים ויכולות ברמות משתנות. כאשר מרגיש הגולש שהוא מתאמץ ומשיג משהו שמייצר לו סיפוק, הוא בדרך כלל מתאהב במשחק.

הרעיון המרכזי הוא שהאדרנלין שזורם לנו בדם, בעת שאנו משחקים במשחקי מחשב שמאתגרים אותנו ומלהיבים אותנו, מייצר התמכרות. גוף האדם מתמכר בקלות לתחושה הפיזית שמייצרת זרימתו של הורמון האדרנלין וזה אחד הגורמים לכך שאנו חוזרים שוב ושוב לשחק באותו המשחק.

מעבר לכיף שמייצר לנו האדרנלין, אנחנו מפתחים עוד כשרים נוספים, בהתאמה לסוג המשחק ולגילנו כשחקנים.

תוספות חינם

אז אכן מעבר להנאה ולאתגר, ישנם תוספות חינם שמייצרות לנו את היתרון היחסי בכשרים הפיזיים והמנטליים שלנו. כך למשל, בגילאים הרכים, פעוטות שמקבלים נגישות למשחקי המחשב הנכונים מפתחים יכולות של קואורדינציה ושל תאום הקשר שבין פעולת העין לבין פעולת היד, שאלו הם כשרים בסיסיים שחשוב מאוד לטפח ולפתח.

בגילאים מתקדמים יותר אפשר כבר להתמודד עם אתגרי חשיבה מורכבים ועם משחקי היגיון ממכרים שמפתחים את היכולות השכליות ומהווים אתגר רציני מבחינה מנטלית. משחקים אלו מסייעים לנו להתמודד עם חשיבה ארוכת טווח, עם חשיבה מסודרת ועם יכולות לוגיות מורכבות שעלינו לפתח כדי להתקדם במשחק. משחקים קבוצתיים הם כלי מעולה לפתח את היכולת ללמוד שיתוף פעולה מהו ועבודת צוות בסיסית וחשובה. הגולשים שמשחקים באותם משחקים מגלים שתרגול עצמי והתמדה מובילים לתוצאות, ההתקדמות וההצלחה שלהם במשחקים מייצרים את התפתחות כשרים אלו וזה יתרון מהותי ששואבים גולשים רבים מכל מיני משחקים ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב