דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין פלילי לשחרור ממעצר 

מאת    [ 02/02/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2834 פעמים ]

אדם אשר בילה בעבר במעצר, מכיר את הרגע הזה שבו החופש נגזל ונלקחת האפשרות לעשות מה שרוצים, מתי שרוצים. אף אחד ושום דבר לא יכול להכין אתכם לרגע הזה.

כעורכת דין פלילית, המטפלת במקרים רבים של שחרור ממעצר, אני רואה תגובות אלה פעם אחר פעם ולכן עושה הכול על מנת למנוע מלקוחותיי לחוות מעצר פלילי.

כשמדברים על מעצר בתחום הפלילי, ניתן להתייחס לשני סוגי מעצר. מעצר ימים, מעצר המתרחש לפני הגשת כתב אישום ומעצר עד תום הליכים, המתקיים לאחר הגשת כתב אישום ובעת ביצוע הליך משפטי.

כל אחד מהמעצרים הללו מחייב התייחסות וטיפול של עו"ד פלילי לשחרור ממעצר ויכול להוות נקודה חשובה מאוד בהליך הפלילי.

מדוע אתם חייבים עו"ד פלילי לשחרור ממעצר

כאמור, ההחלטה לבצע מעצר פלילי יכולה לספר לנו רבות על התנהלות ההליך הפלילי, מצב הנאשם ועמדת בית המשפט. עורך דין פלילי לשחרור ממעצר, יכול לא רק לפעול על מנת למנוע או לקצר מעצר, אלא גם לקחת תובנות מהליך המעצר למשפט עצמו, במידה ויתקיים.


    • ההחלטה האם לעצור חשוד במעצר ימים או להחזיק נאשם במעצר, לפני מיצוי מלא של ההליך הפלילי , יכולה להעיד על חוזק הראיות כנגדו ועל עמדת בית המשפט למאורעות ולעבירה הנידונה. עמדת החוק אינה להעניש, טרם מוצו כל ההליכים ולכן מעצר יכול להעיד על מצבו של הנאשם או החשוד ולסייע לעורך דינו לבסס את טיעוניו.

 


    • כמו כן, תפקידו של עורך דין לשחרור ממעצר מתבטא גם בסתירת טיעוני התביעה לאכיפת המעצר, על ידי הבאת טיעונים וראיות נגדיות. ככל שעורך דין פלילי רהוט ומנוסה יותר בהצגת טעונים בדיון מעצר, כך גדל הסיכוי להימנע ממעצר פלילי טרם מיצוי הדין.

 


    • עורך דין פלילי לשחרור ממעצר, ידאג להציב בפני בית המשפט חלופות מעצר אפקטיביות ומותאמות למקרה, כך שהמיוצג לא יצטרך לבלות במעצר אפילו יום אחד.

 


    • במקרים רבים עבודתו של עורך דין פלילי לשחרור ממעצר, מתחילה בשלב מוקדם יותר, זאת על מנת למנוע כל מצב בו תעלה האופציה של מעצר פלילי, טכניקה ידועה בה משתמשת התביעה על מנת להלחיץ את החשוד להמשיך בחקירתו ללא הפרעה.

 


    • חשוב לציין כי על התביעה להוכיח כי מדובר בצעד מתבקש וחיוני, להליך חקירה ודין תקין, כך שעבודתו של עורך דין פלילי לשחרור ממעצר, מתמקדת בעיקר במתן תגובה הולמת לטיעוני התביעה ובהצגת אלטרנטיבות חלופיות שיאפשרו הליך פלילי תקין, מבלי לפגוע בזכויותיו של הנאשם או בחשוד.

כעורכת דין לשחרור ממעצר, רבים מלקוחותיי העומדים בפני דיון הארכת מעצר או מעצר ימים, מרגישים כי מדובר בגזר דין סופי.

לאדם שאינו בקיא ופועל בתוך מערכת המשפט, זה בהחלט יכול להיראות כך, אך בפועל יש להתייחס לדברים במשקל המתאים להם, לא להילחץ ולא להרים ידיים.

יכולות להיות סיבות שונות לבקשה למעצר ואם אתם נמצאים בידיים טובות ויש לכם עורך דין פלילי לשחרור ממעצר, סביר להניח שלא תאלצו לשבת במעצר, בשום שלב עד מיצוי הדין המלא.

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב