דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים לפסח 2012 ודילים 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 3857 פעמים ]

טיולים מאורגנים לפסח 2012 פותחים למעשה את העונה של טיולים מאורגנים ומאפשרים לצאת לטיולים במזג אוויר נוח ואביבי ולנצל את חול המועד פסח עד תום כדי לצאת למסע קצר לאירופה למגוון מדינות וערים כמו ליוון, לברצלונה, לפריז, ללונדון, לקפריסין, ליורו דיסני, לאמסטרדם, לגרמניה ליער השחור, לאוסטריה, לבלגיה, לבודפשט וליעדים נוספים כמו למרוקו לשומרי מסורת עם אוכל כשר לפסח, לקובה, לתאילנד, לסין, לארצות הברית, לקנדה, לדיסניוורלד אורלנדו ועוד.

 

טיולים מאורגנים לפסח 2012 מיועדים למשפחות או לאנשים מבוגרים שרוצים לטייל מבלי לטרוח ולהכין מסלול טיול מאורגן ולהספיק כמה שיותר מקומות ואתרים מעניינים בטיול. מומלץ לדתיים או שומרי מסורת לבדוק אם בטיול יש אוכל כשר לפסח ומה רמת הכשרות של האוכל. לפני שמזמינים טיולים מאורגנים לפסח 2012 מומלץ לבדוק גם מה מסלול, באילו מלונות לנים, מה רמת המלונות ומיקומם בעיר ומה מחיר הטיול כולל.

 

מה המחירים של טיולים מאורגנים לפסח 2012 ולכמה ימים? אשת טורס מציעה טיולים מאורגנים לפסח 2012 לגאורגיה ל5 ימים במחיר של 1149 יורו לאדם בחדר זוגי. טיולים מאורגנים לפריז, בריסל ואמסטרדם לפסח 2012 למשפחות יעלו לכם 959 יורו ואילו טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה יעלה לכם 799 אירו ל6 לילות.  טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה בפסח 2012 יעלה לכם 949 אירו לאדם בחדר זוגי. טיול מאורגן לפסח 2012 לאיטליה לרומא יעלה לכם 949 דולר ל5 ימים באתר דיזנהאוז. אתר WTC מציע טיול מאורגן ליוון כולל לאתונה וסלוניקי במחיר של 1399$ למקדימים להזמין.

 

למי שרוצה לצאת מאירופה מציעה החברה הגאוגרפית טיול מאורגן לטנזניה בפסח במחירים לא זולים של החל מ3000$ לאדם. ניתן גם למצוא טיולים מאורגנים למרוקו לשומרי מסורת לפסח וגם טיולים מאורגנים לתאילנד, לסין, לקובה, ליורו דיסני צרפת ועוד. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות טיולים כמו אשת טורס, דיזנהאוז, קווי חופשה, עולמות, בריזה, נתור, סביב עולם, החברה הגאוגרפית, השטיח המעופף, הדקה ה90, איסתא, גוליבר, בסט טורס, אופיר טורס, אגד תיירות ועוד. מומלץ לא לחכות עד דקה 90 ולהזמין טיולים מאורגנים לפסח או דילים לפסח 2012 מראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב