דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי כיף וימי גיבוש מהנים במיוחד לבעלי תקציב נמוך 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 2709 פעמים ]

מי מאיתנו בעלי החברות לא רואה בהון האנושי של החברה או המפעל את המשאב היקר ביותר שיש לרשותו, יותר מפעם אנו חשים שמגיע להם פינוק מיוחד באמצעות יום כיף או יום גיבוש כפי שנהוג לקרא לימים של טיול מחוץ לחברה, אך אנו חוששים מעלויות שיהיה לנו קשה לעמוד בהם, אז לא בהכרח במאמר זה אני ינסה להביא לפניכם מס' טיפים ואפשרויות לימי גיבוש מהנים במיוחד וזאת ללא הוצאות גבוהות:

ראשית בחירת יעד/איזור הטיול, בימים אלו שמחירי הדלק מאמירים מעלה ועלות אוטובוס מתומחרת בהתאם למספר הקילומטרים שעליו לנסוע, כדאי לבחור יעד יחסית קרוב למקום העבודה אשר לא עולה על מקסימום שעת נסיעה אחת. במידה ומספר העובדים לא עולה על 30 ניתן לחסוך עלות של אוטובוס ולנסוע ברכבים הפרטיים כאשר הדרך ליעד הנבחר מנועל באמצעות כתב חידה, בכל הרכבים קימת דיבורית כך שכל יושביו יכולים לשמוע את כותב החידות. דרך זו גורמת לגיבוש הקבוצה להתרגשות והנאה רבים וגם חוסכת עלויות.

הגעה ליעד התכנסות וארוחת בוקר קלה - נבחר באחד מחניוני רשות הטבע והגנים או חניוני קרן הקיימת המצויים בשפע בארצנו, שם קיימים שולחנות קרן קיימת ושרותים(יש להצטייד בנייר טואלט שלא תמיד נמצא). את ארוחת הבוקר אפשר לחלק לשתיים או סנדוויצי'ים שנעשו מבעוד מועד על ידי 3 מתנדבים מהחברה שקיבלו תקציב והכינו מוקדם בבוקר האחד חלבי השני בשרי והשילישי פרווה. או וזה יותר נחמד מכינים ארוחת בוקר בשטח חוויה כייפית ועתירת דמיון, מה שלא תבחרו דבר אחד מאד חשוב לבוקר גזיה, שרוול כוסות, עלים של נענע או לאויזה לעשית תה צמחים חם.

טיול בנחלי הארץ - תקופה זו של שלהי החורף ותחילת האביב הינה תקופה מדהימה לטייל, בכל פינה ירוק ומרבדים שלמים של רקפות, נרקיסים וכלניות יופי משכר, הנחלים עם זרימה של מים נאה כך שהמראות, הצבעים והצלילים של מים מפפעפעים עושה נפלא למצב הרוח. ניתן להגדיש חצי שעה של משחקים משעשעים על גדות הנחל אשר מוסיפים לגיבוש ולכייף.

מקומות חינמים עם ערך מוסף - ישנם בארץ מקומות יפייפים הנותנים בחינם סיורים והרצאות בנושאים שונים, חוות כגון חוות התבלינים בבית לחם הגלילית המעניקה הרצאות בנושא תבלינים ובריאות, או עץ השדה בגבעת עדה המדבר על חקלאות ירוקה ושמן זית ועוד... מקומות אלה ודומים להם נמצאים למכביר ונהנים מקניה אישית של המבקרים ממוצריהם הרבים הנמצאים במקום.

ארוחת צהריים - האוכל הינו מרכיב חשוב בכל טיול, ביחוד כזה שטילנו השתעשענו ונשמנו אויר צלול, זה עובד עלינו והרעב מגיע ובגדול, אז גם כאן ישנם מקומות לא יקרים המביאים איתם בנוסף לאוכל תוכן מרתק ומטבח אותנטי ואני מתכוון לאירוחים הביתיים, כדוגמת פרויקט אל כרמל של עמים וטעמים אשר בנוסף לאוכל מדהים בכמויות שאף אחד עוד לא הצליח לחסל (האוכל כשר) הם עושים סיורים קסומים בסימטאות הציוריות של הכפר הדרוזי עוספיא ולאחר סיום הארוחה עם הגשת הקפה התה והבקלאוות נוטפות הדבש מספרים המדריכים הדרוזים על אורח החיים המרתק של העדה - על הדת הניסתרת, גלגולי נשמות ומנהגי קבורה, מעמד האישה בעדה הדרוזית, הברית עם ישראל והקונפליקט עקב כך עם אחיהם בלבנון ובסוריה ההרצאה ברמה גבוהה מאד ולכן משרד החוץ והסוכנות היהודית שולים אליהם הרבה מהאורחים הרשמיים המגיעים לארץ. היחודיות של הפרויקט באה לידי ביטוי מעצם העובדה שמתארחים בבית של משפחה דרוזית בצורה הכי אותנטית שיש ובכל זאת האוכל עם תעודת כשרות, משגיח צמוד והם סגורים בשבתות. הביקור בפרויקט אל כרמל עורך כ- 3 שעות מענגות וטעימות במיוחד עם אוכל דרוזי ערב לחייך.

בתום הביקור בפרויקט אל כרמל ניתן לקפוץ לשעה חופשית וקניות בשוק הססגוני בדלית אל כרמל.

לסיכום עלויות:
תחבורה- רכבים פרטיים בחישוב של 1.5 ש"ח לקילומטר דוגמא רמות מנשה הכרמל מרחק של כ-150 קמ' 210 ש"ח לרכב
ארוחת הבוקר חומרים לסנדוויץ עשיר במיוחד הינם כ-5 ש"ח לאדם
טיול בנחל - ללא עלות
סיור בחוות תבלינים או עץ השדה - ללא עלות
סיור הרצאה וארוחת צהריים של אכל כפי יכולתך כ-88 ש"ח

סכ"ה עלות יום כיף או יום גיבוש עשיר ומהנה במיוחד לעובדיך היקרים בעלות של בערך 100ש"ח לעובד

אז לא צריך לפשוט את הרגל ליום כייף אמיתי ומגבש 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב