דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ שיווקי: סודות גדולים לעסקים קטנים 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2077 פעמים ]

היום לא קל לפתוח עסק, שלא לדבר על לנהל ולשווק אותו ולהפוך אותו לעסק רווחי ומשתלם. בעלי עסקים רבים חושבים שהם יכולים לדלג ולוותר על יעוץ שיווקי, אך הם מוצאים עצמם במהרה מופתעים לרעה. היום כל עסק זקוק לשרותי ייעוץ שיווקי. שירותים אלו הם בבחינת חובה.

הראשונים שמוותרים על שרותי ייעוץ הם עסקים קטנים, שנרתעים בגלל עלויות על ייעוץ.
מדוע יעוץ שיווקי שווה את ההוצאה? מדובר בהוצאה חיונית וחשובה לעסק, בזכותה תרוויח את תשומת הלב של הלקוחות והצרכנים שלך ותהפוך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לקונים נאמנים.

יעוץ שיווקי משפיע ישירות על המכירות, המחירים של המוצרים ואסטרטגיות השיווק. באמצעותו תוכל להציע באופן אטרקטיבי את השרות שלך ללקוח. איך עושים זאת? באמצעות תוכנית עסקית.

מהי תוכנית עסקית? היא ממש כמו מפת דרכים שמובילה אותך ליעדי המכירות שלך. היא מכוונת אותך אל הדרכים באמצעותם העסק שלך ייחשף ללקוחות פוטנציאליים. תוכנית עסקית תראה לך מה לעשות ותסייע לך להבין מדוע בעצם אתה עושה זאת. היא תרחיק אותך משפע של טעויות עסקיות שעשויות לעלות לך יותר מידי כסף וזמן. כשתוכנית עסקית בידך, תרגיש הרבה יותר מאורגן, מלא בטחון ותהיה לך ראייה בהירה יותר של המטרות העומדות לפני עיניך. במילים אחרות - תוכנית עסקית היא מה שמקשר בין הרצונות והתשוקות שלך לבין המצב הקיים בפועל.

לפני שמתחילים באסטרטגיות שיווקיות למיניהן, חשוב לעשות מחקר שוק. מחקר זה יסייע לך לחזות כיצד המוצר ו/או השרות שלך יתקבלו בקרב פלחים שונים של האוכלוסייה (המתחלקים לפי דמוגרפיה, גיל, מין ועוד).

אתה זקוק לאינפורמציה הזו כדי לדעת לאיזה חלק של האוכלוסייה יש עניין במה שיש לך להציע, איזה חלק של האוכלוסייה עתיד לרכוש ממך. אחרי שתדע מהי קבוצת הגיל, המיקום, ההכנסה והמין של הלקוחות הפוטנציאלים שלך, תוכל לפנות אליהם במסר מתאים. יעוץ שיווקי יסייע למסר שלך להיות אפקטיבי ויעיל.

הפסיכולוגיה של יעוץ שיווקי היא פשוטה להפליא: הבן את הפסיכולוגיה מאחורי הרגלי הצריכה - מדוע הלקוחות קונים את מה שהם קונים, על מה הם כן מוכנים להוציא את כספם ותוכל ללמוד כיצד להשפיע על ההחלטות שלהם.

הבן את ההבדל בין שיווק מוצר לשיווק שירות. מדובר בשני דברים שונים לגמרי, בשיטות יעוץ שיווקי אחרות. מה שמשותף להן הוא איך גורמים ללקוח להרגיש אמון. למד אילו דברים שגויים אתה עושה כרגע ואיך תוכל לשווק את השירותים שלך בצורה טובה יותר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב