דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכת ספא: איזו מומלץ לרכוש? 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2312 פעמים ]

אנשים רבים שנהנים מבית צמוד קרקע או גרים בפנטהאוז רחב ידיים מחפשים מערכת ספא. מערכת זו נחשבת לחוויה אטרקטיבית. למרות שהיא מציעה בילוי רגוע ומפנק, היא ללא ספק מהווה את מסמר הערב של כל מסיבה, עם החברים או עם המשפחה.

אנשים רבים מתלבטים אם לרכוש מערכת ספא ניידת או מערכת ספא שקועה. מה ההבדל ביניהן? בריכה שקועה היא למעשה בריכה בהתאמה אישית. מפלס המים שלה הוא בגובה מפלס הרצפה מסביב. בריכות ספא שקועות הן יותר אסטטיות כי לא רואים את כל המערכת של הג'קוזי, רואים רק בור מים מבעבע.

במערכות ספא שקועות, המנוע, מערכת שאיבת המים, מערכת הסינון והחימום גם הן מוסתרות באדמה, משום שהן לא יכולות להיות גבוהות ממפלס המים ("חוק כלים שלובים"). לכן, ההתקנה של מערכות שקועות היא מראש מסובכת יותר. עלויות התחזוקה שלהן וגם התיקונים, בהשוואה למערכות מקבילות (יחידות ספא סטנדרטיות וניידות) הן יקרות משמעותית. כמו כל דבר אחר, בריכה בהתאמה אישית עלולה לעלות כפול ואף יותר מבריכה ניידת.  

היום, האופציה הפחות יקרה היא מערכת ספא ניידת סטנדרטית לבית או לחצר, המגיעה מוכנה כיחידה אחת ופשוט מונחת היכן שתרצו בתוך הבית או בחצר. מערכות אלו אינן שקועות, הן עומדות על הרצפה, צריך לטפס כדי להגיע אל מערכת ספא (לכן הם מגיעות בדרך כלל עם מדרגות או סולם). ההתקנה הראשונית היא באמצעות מנוף או ע"י צוות בעל ניסיון.

לאחר שעשיתם סקר שוק והתחלתם להתעניין בדגמים מסוימים, חשוב להקדיש מחשבה גם על מראה המערכת. יתכן שתרצו לבחור את המערכת שעלותה הכי נמוכה, מתוך מחשבה שמה שהכי חשוב הוא השימוש ולא המראה. אם החלום שלכם הוא מערכת מפוארת המצופה בעץ, יתכן שתתחרטו על החלטתכם לבחור את המערכת הכי פשוטה וצנועה. חשוב לבחור מערכת שתהיו שלמים איתה במשך שנים ארוכות לאחר מכן, הן עם הפונקציונאליות של הדגם הנבחר והן עם המראה. מכיוון שמדובר באטרקציה חברתית, חשוב להקדיש מחשבה למראה של הדגם. אחרי הכל, רוב הסיכויים הוא שתרצו לארח הרבה חברים ובני משפחה אחרי ההתקנה של המערכת.

מבחינה כלכלית, חשוב להקדיש חלק מהתקציב גם לעיצוב החלל. אם המערכת אמורה להיות מותקנת בחצר, יתכן שתרצו לבנות מסביב דק שישדרג משמעותית את כל המראה. יתכן שתרצו למקם פינת ישיבה מפוארת ומענגת, צלונים שונים, עציצים וצמחים טרופיים וכל דבר אחר שיוסיף לאווירה קסומה ומופלאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב