דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נקודה למחשבה.... 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 3373 פעמים ]

אנשים יקרים ואהובים,
העולם כפי שהכרנו אותו משתנה. התודעה נפתחה לידע שהגיע זמנו להתקבל בעולמנו. בני האדם מתוכננים לקבל ולהכיל בתוכם את הידע שמגיע. ידע זה מכיל בתוכו התמרה לקוד הטמון בנו מהיותנו בני אנוש. זה הזמן לתודעה האנושית לשנות תדר ולהפעיל את הקוד הטמון בה.

התמרת התודעה החלה כבר לפני שנים רבות, קצב ההתמרה מתעצם בזמן הזה והאנושות מקבלת אליה את מבנה הקוד הטמון בה. הכנת הגוף הפיזי לקראת ההתמרה מתבצע בזמן הזה. בני האדם שיבחרו להכיל בתוכם ויבקשו לפעול למען ההתמרה יקבלו אליהם את התדר ויתמירו עצמם בקלות ופשטות.

מבנה היקום וכן גוף האדם טומן בחובו קוד שנקרא בשפת האדם "קוד האחד". קוד האחד בנוי מיחידה אחת, נקודה אחת נצחית שמכילה בתוכה אינסוף של נקודות. כשם שגוף האדם הינו יחידה אחת שמכילה בתוכה אינסוף של תאים, כך היקום בנוי מנקודה שבתוכה נצח של עולמות.

עולמנו נמצא בזמן מהפכה. בני האדם הבשילו לידי הפיכת הכלי, שהוא הגוף הפיזי, להתמרה של האור הנצחי והכלת הוויית אהבה בתוכו. לשם כך נדרשת כמיהה, בקשה מהלב שעל כל יצור אנושי לקבל אליו והיא הוויית אהבה, שתאיר את ליבו לשלב הבא של ההתמרה. ככל שיותר בני אנוש יבקשו לפתוח את ליבם, מעבר לידוע ולמוכר ויתכווננו להכלת אהבה בתוכם ויראו את הטוב שקיים מעבר לבינתם, ההשפעה תהיה גדולה ורבת מימדים.

מסה קריטית חשובה בזמן הזה, בהכרה שהמיינד האנושי עיוור את הראייה האמיתית והנשגבת של הגוף האנושי וההכרה בכך שהתודעה הקולקטיבית תיצור גופים שנעים יחד לעבר המימד החדש. לשם כך נדרשת מסה קריטית של אנשים שיבקשו לראות, שיבקשו להכיל ולפעול למען יצירת המימד שבו יש שפע אנרגיה לכולנו, שפע הזדמנויות, עולם שאהבה והאור מנהיגים בו, עולם שעליו חלמנו במשך שנים רבות.

הטמעת התדר החדש תלויה בי ובך, תלויה בכל אחד שבוחר לקחת אחריות לחייו ואומר כן לחיים, כן לאהבה וכן לאור להיכנס. שמתחיל לפעול למען השינוי שאנו מייחלים שיקרה. התודעה האישית מבקשת מאיתנו להתחבר לתודעה הקולקטיבית ולפעול יחד כרשת, כגוף אחד שנע במימד החומר. התודעה הקולקטיבית קוראת לך לבקש ולייחל לאהבה להיכנס ולהאיר את ליבך, לפתוח את הלב ולראות עוד אנשים כמוך המבקשים להתחבר לרשת. הרשת תונהג על ידי אהבה, על ידי קבלת האחר כמו שהוא שלם (ללא פגם, ללא דופי). לראות את הטוב שטמון בכל אחד, בכל הקיים והממשי בעולם החומר. אהבה מבקשת מאיתנו לאהוב ללא תנאי, לאהוב בחופשיות. לאהוב פירושו לפעול למען, לעשות פעולות בשם אהבה. עלינו לשאול את עצמנו, למה אני עושה את מה שאני עושה? ואיך אהבה הייתה מבקשת ממני לפעול עכשיו? במיוחד ברגעים שאנו כועסים, מאשימים, מתלוננים ורואים את עולמנו כעולם מנוכר וקר.

עלינו לקחת אחריות לחיינו, להעיז, לבקש ולהתחנן שאהבה תעשה מהפיכה בחיינו. לבקש שאהבה תאיר את ליבנו ונתעורר מהאשליה שחיינו בה עד היום, שהאמת תצא לאור. ובני האדם יראו אחד את השני כאת עצמם, כיחידה אחת, כגוף אחד.

ואם עולה בך השאלה למה לי לעשות את זה? או מה זה הקשקוש הזה? כנראה שהאשליה בחייך חשובה לך יותר מהאמת. האמת היא פשוטה ונצחית. האשליה או השקר הם זמניים, משתנים ומשאירים אותך קורבן של המציאות. האמת משחררת...

איך משתחררים?
עלינו לעצור ולהתבונן ביצירה של חיינו, בשקר של עצמנו, באשליה שיצרנו, להכיר את הבועה שבה חיינו עד כה, שהתרכזנו בעצמנו, עשינו דברים רק למען עצמנו וחיפשנו אישורים מהסביבה שתתמוך במי שאנחנו.
עלינו לבדוק האם אנחנו מוכנים ורוצים לעשות שינוי אמיתי בחיינו ואם כן....להתמסר לאמת בצורה אבסולוטית.

להתחיל לדבר בצורה מדויקת, לשים לב למילים שנאמרות האם הן אמת ורק אז לדבר, לפעול למען יצירת אחדות ואהבה בין אנשים. לבחור באהבה כמורת דרך. לקחת אחריות על חיינו ולהנהיג.
לא להיות קורבן של המציאות ולא להתלונן על מה שקורה, להתבונן ביצירה ולקחת אחריות בלי שפיטה וביקורת, רק אמת תשחרר אותנו. להיות מקור השראה על אחרים וללמד את השיעור שעלינו ללמוד...לאהוב.

עלינו להיזכר בכל רגע ורגע למה אנחנו כאן, להתחבר ולתדר אהבה ואור כדי להיות באמת.
עלינו להיזכר שכולנו ביחד חלק מנקודה אחת ביקום נצחי.

ואם היקום נצחי ואנחנו חלק ממנו...האם אנחנו נצחיים?

נקודה למחשבה...

באהבה,
שירלי shirley.neworld@gmail.com http://neworld.co.il/article/article.asp?article_id=780

שירלי שיינדל חברה בקהילת עולם חדש, מרפאה הוליסטית, מלווה אנשים בתהליכי שינוי בחיים ועצמה אישית. מתקשרת ומנחה קבוצות מודעות ומדיטציות ריפוי. תלמידה ואשת חזון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב