דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדרסים לבריאות הרגל והגב 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2188 פעמים ]

לכל אדם סוג שונה של כף רגל: ישנן כפות רגלים שטוחות, כפות רגלים בעלות קשת גבוהה, בעלות קשת נמוכה. יש מעט מאוד אנשים שיש קשת נייטרלי. אם יש לך רגל שטוחה כלןמר אתה סובל מפלטפוס שיש לך קשתות גבוהה, בשני המקרים זה נחשב בדרך כלל בעיה שעלולה לגרום לכאבים. כאשר יש בעיה במנח הרגלים הטבעי, נוצר מצב של מנגנון של פיצוי שנקרא גבון יתר.

 בעיות אלה יוצרות חוסר איזון אשר לרוב גורמת לבעיות שמקורן ברגליים אך מורגשות במפרקים אחרים גם כאשר זה לא מורגש כבעיה בכף רגל. כאשר כפות הרגלים נושאות את כל המשקל של הגוף, חושב שתהיה להן תמיכה נכונה. חשוב שזה יעשה מאחר והקרסוליים, הברכיים, הגב התחתון והירכיים נוטים לפצות על תנועה לא נכונה של כף הרגל. מדרסים לרגל הכרחיים על מנת למזער את חוסר האיסון וליצור תמיכה מספקת לרגל כך שהתנועה והמנח שלה יהיו טבעיים. מדרסים מחוללים נפלאות ועששויים למנוע כאבי גב ובעיות מרפקים לטווח ארוך.

 ישנם סוגים שונים של מדרסים שתומכים בקשתות של כף הרגל תוך שהם מצמצמים ומפחיתים כמעט לחלוטין את העומס על הברכיים, הקרסוליים והירכיים, עומס שנוצר בעקבות מנח ותנועה שאינם נכונים. ישנם מדרסים ורפידות שמתאימים לצרכים שונים. לחולי סוכרת ישנם מדרסים מיוחדים ונעלים אורתופדיות שנועדו לשמור על כף הרגל ולמזער את הסיכוי לפציעות.  המדרסים מיוצרים באופן כזה שמפחית את החיכוך ואת הזעזועים שנוצרים עקב העומס של ההליכה ובכך גם מפחיתים את הכאב הכרוך במאמץ מתמשך זה.

 מדרסים יכולים להתאים לא רק לנעלים מיוחדיןת כגון נעלי ספורט או נעלים אורתופדיות אלא גם לנעלים אלגנטיות יותר. ישנם מדרסים שהם פחות עבים כך שניתן להתאים אותם לכל סוגי הנעלים. יתר על כן, ניתן להתאים מדרסים לנעלי עקב. אמנם אם רוצים לשמור על המפרקים ועל הגב רצוי להמינע מנעילת נעלי עקב לגמרי אך במידה ולא ניתן לוותר על פריט אופנה זה, ניתן למזער את הנזקים על ידי התאמת מדרס לרגל.

התאמת מדרסים נעשית במכון אורתופדי שמוסמך לענין. ישנן שיטות שונות להתאמת מדרסים מסחיבשת גבס ללקיחת מידות ועד לסריקה ממוחשבת ומדוייקת. כך או כך איכות החיים שלכם תשתפר לאין ערוך.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב