דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העולם החדש של בניית אתרים 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2321 פעמים ]

אתרי האינטרנט שבתחילת דרכה של הרשת האינטרנטית הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום.אנו עדים לשינויים על בסיס יומי הן במבנה האתרים והן במערכות ניהול התוכן שכל הזמן משתנות. מרתק לראות כיצד גם אתרים של חברות ענקיות שהיו כאלו שהציגו אז אלמנטים בסיסיים בלבד ושימוש בטכנולוגיות ישנות ואילו כיום הן מתחרות אפילו בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ולעיתים רבות אתרי האינטרנט אפילו עוברים את אחוזי הרייטינג שעל מסך הטלויזיה. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני שהתקדם בהרבה מובנים ועבר שינויים משמעותיים בשנה האחרונה.

כשאנו מגיעים לאתר אינטרנט חדש ומושקע אנו יכולים להתפעל לא מעט מהאנימציות והגרפיקות שמופיעות בו וכמובן גם ממגוון האפשרויות ליצור קשר מהיר. נכון להיום הרבה מהטכנולוגיות האלה השתנו עם כניסת הטאבלטים והסמרטפונים לעולם המקוון. אחת הדוגמאות הבולטות היא אפשרות הצגת גרפיקה בטכנולוגיה של פלאש בעבר כאשר היום זה כבר הפך לטכנולוגיה אחרת שהיא בעצם שפת תיכנות. דברים אלו לא היו מוכרים בעולם שקדם למחשבים ולרשת האינטרנט הנוכחית. לכן בניית אתרים היא עניין למקצוענים שאכן יכולים להציג אתר שמושך אליו את הגולשים על ידי יצירת עניין ועל ידי טכנולוגיות של תקופתנו.

בין אתר תדמיתי למכירתי

האינטרנט הוא דבר מגוון מאוד ואנו יכולים לראות כיצד כל מי שמחפש בו דבר מסוים די בטוח שהוא גם ימצא אותו ללא הרבה קושי לצערנו הדבר נכון גם לטובה וגם לרעה. אך אנו יכולים לראות את ההבדל המשמעותי בין סוגי האתרים בהתאם לאופי שהם מציגים את התכנים והפעולות שניתן לבצע באתר. כך למשל יכול הגולש להגיע אל אתר שכל עקרו הוא למכור או לשווק מוצר או שירות מסוים, וזאת לעומת אתרים אחרים שלא ינסו להביא אותנו אל הקופה אלא ינסו לגרום לנו לבצע פעולה אחרת.

אחד מסוגי האתרים שיש להם ייחוד אחר הם אתרים תדמיתיים למשל, שבהם מנסה מישהו ליצור דיון מסוים או להציג עניין שנוגע לו בצורה מסוימת. לכן בניית אתרים היא כזו שמתבצעת קודם כל בהתאם למה שמבקש בעל האתר להציג או בהתאם למטרותיו האחרות למרות שלא זאת היא תמיד הגישה הנכונה שצריך לנקוט בה. המיקוד הזה מביא לכך שרבים ימצאו את האתר בצורה קלה יותר ויוכלו להתרשם מאתר התדמית המדובר.

מה כוללת הצעת המחיר שקיבלתם

אחת השאלות הנפוצות היא: כמה צריך לעלות אתר אינטרנט לעסק או לכל מטרה אחרת. והתשובה היא מאוד פשוטה, כמו בכל תחום העלות של בניית אתרים יכולה להיות די מגוונת ותלוי מה הלקוח רוצה שיהיה באתר שלו. למרות שאנו יכולים לראות כיצד יש אלמנטים זהים בעת בנייה של אתרים מסוגים מסוימים הרי שעדיין קיימים הבדלים מאחר ולכל אתר יש את המטרות שבעליו רוצים להשיג, כך ניתן לראות כיצד יש לבצע פעולות שונות או רחבות יותר בכדי לעמוד בהן בצורה מושלמת ומותאמת לאתר שלכם.

לכן כל אחד צריך לראות איזו הצעת מחיר הוא מקבל בכל הקשור לבניית האתר שלו. בניית אתרים רצינית תכלול לא רק עיצוב מתקדם ויצירת הכרה של האתר במנועי החיפוש בצורה ראשונית אלא גם אחסון האתר בחוות שרתים איכותית וכמובן גם הצעת מערכת תוכן שתסייע לבעל האתר לנהל אותו בקלות רבה.

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים - אתר אינטרנט לעסק, תכנים וקידום  BLOO.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב