דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישנם סוגים רבים של פילטר מים לבית - איזה עדיף? 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 4749 פעמים ]

 

ישראלים רבים מבינים כי איכות המים בברזים היא אמנם סבירה והמים בהחלט ניתנים לשתייה, אולם הם אינם מסתפקים באיכות מים סבירה, ורוצים עבור עצמם ו"הסמוכים אל צלחתם" את המים הטובים ביותר. בעקבות הביקוש הרב, החלו לפעול הרבה מאוד חברות בישראל המציעות שירותי סינון מים. ניתן לבצע התקנת פילטר מים ביתי בדרכים שונות בבית, אשר תכליתו לסנן את המים ולהבטיח לנו מים באיכות טובה יותר. האם באמת פילטר מים עדיף, ומה אפשר לעשות כדי לקבל את המים הטובים ביותר?

סוגי פילטרים קיימים ומוצעים בשוק

ישנם סוגים רבים של פילטר מים אשר ניתן להתקין בבית. מלבד זאת ישנן דרכים שונות להתקנת פילטר מים ביתי, המשפיעות על המים ואיכותם. לרוב, פילטר מים פועל על פי עיקרון ובשיטה העיקרית הקיימת לניקוי מים: באמצעות פחמן פעיל. ניתן להשיג כמובן פילטר מים ביתי שהוא משוכלל יותר והמכיל פונקציות נוספות שנועדו לעזור עם סינון המים, כגון העברת המים דרך מסנן UV (אולטרא סגול), המסייע בהשמדת חיידקים  וגורמים אחרים אשר עלולים להיות במים.

התקנת פילטר מים ניתנת לביצוע במקומות שונים בבית. ניתן להתקין פילטר מים בברז הראשי של הבית. במצב כזה כל המים בברזים של הבית הם מים מסוננים ונקיים יותר. המדובר ביתרון העיקרי של התקנת פילטר מים בכניסה הראשית של מים לבית. אולם, מאידך, שיטה זאת היא גם שיטה בזבזנית למדי, שכן הרבה מים שאנחנו צורכים, אינם דווקא מים לצורך שתייה. אז העברת מים דרך פילטר מים היא בעיקר בזבוז של הפילטר, שכן פילטר מים יכול לסנן כמות מים מסוימת, וככל שהוא מסנן יותר מים, כך יש צורך להחליפו מוקדם יותר.

כצפוי, פילטר מים הכולל שלבים רבים יותר של סינון, הוא יקר יותר וכך גם האחזקה השוטפת של פילטר מים שכזה. פילטר מים ביתי דורש גם לא מעט מעקב על ידי אנשי מקצוע. חשוב לעקוב אחר יעילות פילטר מים לא רק בשל איכות המים המופקת באמצעותו, אלא גם כדי להבטיח כי פילטר מים איננו גורם זיהום של המים בשל חלוף המועד להחלפתו או תקלות אחרות שיכולות להיות בו.

מה עדיף? פילטר מים או מים מינרלים?

מול כל אלה, נשארנו עם השאלה הבאה: היות ועיקר החשיבות של פילטר מים, שניתן למצוא בדרך כלל בתוך מיני בר היא עבור מי שתייה, האם לא עדיף פשוט להיעזר במים מינרלים? מים מינרלים הם עדיפים במובנים רבים על פני מים מסוננים, בעיקר בזכות הרכב המים. מים מינרלים אינם מים רגילים, אלא מים המכילים בכמות מספקת מינרלים מסוימים שהם גם חיוניים עבור פעילות הגוף התקינה. שתיית מים מינרלים מבטיחה לכם את צריכת מים מהאיכות הטובה ביותר שניתן להשיג. ידוע כי מים מינרלים עדיפים על פני מים רגילים בזכות הרכבם, והדבר נכון לגבי מים שעברו דרך פילטר מים ביתי או כלשהו. מים שעוברים דרך פילטר מים ביתי או אחר יהיו נקיים יותר, אך לא יהיו בהם המינרלים ההופכים את המים המינרלים לעדיפים על פני המים המסוננים.

אז כן, חשוב ביותר להשקיע מחשבה בסוג המים שאתם שותים בבית. וכן, פילטר מים יכול להיות התחלה טובה, אולם אם אתם רוצים להבטיח שאתם צורכים את המים הטובים ביותר, נראה כי אין תחליף למים מינרלים. פילטר מים איכותי, ככל שיהיה, לא יוכל להתחרות במים טבעיים המופקים ממעיינות טבעיים של מים, המכילים את כל הטוב שבמים.

 

מים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב