דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה - להעלות ציפיות מהתחלה 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2234 פעמים ]

דלת כניסה לבית הינה הגורם העיצובי הראשון שהמבקר בביתכם ניתקל בו. הדלת עשויה לשדר עוצמה וסמכותיות, רכות ויופי, מקוריות ויצירתיות, אך יכולה גם להיות עוד דלת רגילה וסטנדרטית. הכול תלוי ברושם הראשוני שאתם רוצים להשאיר על הנכנסים בצל קורתכם. לכן בעת החלפת דלתות כניסה בבית נדרשים חשיבה ותכנון מוקדם לגבי סוג הדלת והתאמתה לאישיותכם ולביתכם, ולשם יצירת כניסה מרשימה לביתכם. בנוסף, חשוב לבחור בדלת כניסה איכותית, בטיחותית ועמידה שתשרת אתכם לאורך שנים.

דלתות כניסה - ההיסטוריה הישראלית

בחברה הישראלית קיימת נטייה להתעלמות מדלתות הבית. כנראה מדובר בשארית תרבותית של תפיסת הצנע בארץ, תקופה בה סופקו הדלתות במתכונת סטנדרטית, רגילה וחסרת ייחוד. הדור הבא היה דלתות רב בריח שנועדו לאבטח את הבתים מפני פריצות, אך גם הן לקו בחוסר עיצובי חמור. רק בשני בעשורים האחרונים, בעקבות התרחבות תרבות הצריכה והעיצוב, החל הצרכן הישראלי להבין את הפוטנציאל החזותי הקיים בדלתות מעבר לשימוש הפונקציונאלי שלהן. כיום ניתן למצוא בשוק הישראלי דלתות פנים ודלתות כניסה במבחר גדול של סגנונות ועיצובים, העשויות מחומרי גלם שונים ומגוונים כמו מתכת, זכוכית, ברזל ועץ, וכן שילובים של מספר חומרי גלם יחד.

דלתות כניסה משפיעות על עיצוב הבית

אם תמנו את מספר הדלתות בביתכם, בוודאי תגלו שהבית משופע בהן - דלתות כניסה ולחדרים, לאמבטיה ולמחסן, לחניה ולממ'ד. דלתות אלו שרבים מאתנו נוטים להתעלם מקיומן, עשויות להוות גורם עיצובי משמעותי ביותר בבית.

לכן כאשר אתם מבקשים לרענן את מראה ביתכם, במקום להשקיע סכומי עתק ברכישת רהיטים, בצביעה יוקרתית או בשבירת קירות, תוכלו ליצור מראה חדש ועכשווי בהשקעה כספית לא גדולה יחסית. זאת באמצעות החלפת הדלתות ובמיוחד דלת הכניסה, המעניקה רושם ראשוני ומהווה גורם דומיננטי בעיצוב הבית.

להשקיע בדלת כניסה מעוצבת ובטיחותית

כאשר אתם רוכשים דלת כניסה לביתכם, מומלץ להשקיע בדלת איכותית, מעוצבת ובטיחותית שכן זו תשמש אתכם מעתה ולמשך שנים רבות. בחרו בדלת מעוצבת המעבירה את המסר החזותי אשר בו אתם מעוניינים לאפיין את ביתכם ואישיותכם, בין אם דלת כניסה מעץ אלון בסגנון כפרי, או דלת בסגנון אורבאני ועכשווי המשלבת ברזל עיטורי וזכוכית. ליצירת מראה מושלם לכניסת הבית ניתן גם לשלב אלמנט קישוטי המתאים למראה הדלת, כמו עציץ, מובייל או פסלון. בנוסף לבחירת דלת מעוצבת, כדאי לבחור גם בדלת חזקה, אטומה, מבודדת ועמידה, שהינה בעלת מנגנוני נעילה מתקדמים ומספקת הגנה מפני פגעי מזג האוויר ופריצות.

<p>לינקשייק - פרסום ושיווק ברשת</p>



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב