דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרכו של סטיב ג?ובס... 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1882 פעמים ]

חג סוכות מאחורינו. שבים לעבודה מאומצת לסגירת הרבעון האחרון בשנה. הפעם הטיפ החודשי עוסק בחדשנות. השבוע הלך לעולמו סטיב ג’ובס האגדי, שמקומו בדפי ההיסטוריה של החדשנות מובטח ליד ממציאים ומחדשים כמו איינשטיין, מיכאל אנג’לו, דווינצי, אלכסנדר בל, מרקוני, וטלסה. סטיב ג’ובס תמיד ניסה להסתכל על המציאות העתידית דרך העיניים של הדור הצעיר. הוא קבע דרך הוא יצר ויצק תוכן לעולמות חדשים. לאחרונה ביקר בארץ כאורח חברת פרטנר תקשורת מייק וולש, טרנדולוג שאמור לחזות את העתיד בשוק הדיגיטלי.   

 

כמנהלים לא אחת אנו שואלים איך אפשר לדעת מה יקרה בעתיד? האם השימוש בסקרי שוק נכון תמיד? האם הנוכחות שלכם בווב מספיקה? האם צריכים אתם לא להסתפק באריזה – בעמודי הפייסבוק? האם חשוב הרבה יותר התוכן והתועלות שאתם אמורים להעניק ללקוחות ולמבקרים? נדמה כי וולש מציין את החשיבות של הצפייה באורחות החיים וההתנהגויות של הלקוחות. הוא מטיף להכיר את הלקוחות מבלי לאבד מגע איתם באמצעות שאלונים וסקרים. ממליץ כי תאמצו את התובנה של וולש. תמנעו מלשאול את הלקוחות שלכם מה הם רוצים - תסתכלו איך הם חיים.

 

מתברר כי יש דיסוננס מעיק בשוק. כולנו מסתכלים תמיד לכיוון "מכה" – עמק הסיליקון האמריקאי למרות שארה"ב תורמת רק 14% מכלל האינטרנט הגלובלי. האם אמירתו של מנכ"ל גוגל אריק שמידט אמר שהאינטרנט הוא משחק של ארבע חברות: גוגל, פייסבוק, אמזון ואפל. נכונה? כיועץ ארגוני בכיר מול ארגונים מנהלים והנהלות – השתדלתי והצלחתי פעמים רבות למנוע מצב בו מנהלים ועובדים בכירים נופלים קורבן לאי יכולתם לזהות טרנדים ומגמות חדשות של שוק המטרה שלהם. לקריאה והרחבה על הדרכים הנכונות לזהות טרנדים ומגמות של שוק המטרה שלכם?

 

לסיכום,

קראתי כי באינטל לדוגמה יש מאה עובדים שתפקידם לחיות ולבלות עם הלקוחות. לבדוק את הזבל שלהם, לראות איך החדרים שלהם נראים, לנסות להבין לא מה שהם אומרים אלא איך הם חיים. האם יש באפשרותך לעשות זאת גם בעולמך? בתהליכי הייעוץ הארגוני הצלחתי לתת כיוון ודרך לאותם תחומי חדשנות ויצירת ערך חדש ועדכני ללקוחות. נראה כי השארתי ברבים מהם חותם. תפקידי המרכזי בתהליכי ייעוץ ארגוני, ליווי ופיתוח עסקי הוא לעזור לך כמנכ"ל לצאת ולחרוג מהשגרה. לבנות אסטרטגית תוכן וחדשנות עדכנית. הכיצד עושים זאת נכון? לפגישה אישית עם משה להרחבה בנושא – בקר באתרנו וצור קשר ישיר עם משה גרימברג – 054-4814332

 

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב