דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום, הלוואה, צריכה..... 

מאת    [ 28/01/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1687 פעמים ]

היום זה מאוד פופולארי לקחת הלוואה בבנק, ואחר כך לשבת ולחשוב: "איך אני אחזיר אותה?", כי לפעמים אין מאיפה להחזיר. ואז מתחילים להסתבך, הפיתרון לכך הוא שלא רק האדם הבודד צריך להשתנות ולהבין שההלוואות הם לרעתו, אלא גם כל החברה, כל התעשייה, כל המבט שלנו על העולם צריך להשתנות. וזה תלוי במידה רבה בכלי התקשורת, בסביבה, החל מהמעגל הקרוב ביותר ועד לסביבה הכללית.

בעלי ערוצי הטלוויזיה עוסקים בתעמולה מאסיבית למוצרים שצריך לקנות, לקנות כמה שיותר, ואפילו באשראי. היום נותנים אשראי על ימין ועל שמאל, מפני שאותם הבנקאים מעוניינים בזה, מפני שבידיהם מרוכזים המפעלים, ולאחר מכן הם יכולים לקחת מהאנשים את כל מה שיש להם כדי לכסות את האשראי. כלומר, זוהי מכונה ענקית ששואבת מהאדם את המשאבים האחרונים והמינימליים ביותר.

אילו היינו יכולים לפרוץ את השרשרת הזאת ולחוקק חוק נגד שטיפת המוח המאסיבית הזאת, כך שכלי התקשורת שלנו יהיו חופשיים מפרסומות... אם היינו אוסרים כל צורה של פרסומת – איך הם יתקיימו?

אבל אנחנו צריכים להבין שכל מה שהם מפרסמים גורם רק לנזק. מפני שהאדם יודע בעצמו מה הוא צריך, ומה שהוא לא צריך – הוא לא יודע. ועדיף שיהיו מעט דברים מועילים, מאשר הרבה דברים מזיקים. לכן ישנה כאן בעיה גדולה. המשבר שאנחנו חווים עכשיו יעשה את שלו. הוא פשוט "ימחק" לאנושות את האפשרות לחשוב שאנחנו צריכים כל שנה לרכוש יותר ויותר, להגדיל את התל"ג ולרדוף אחרי רווחים. אם ייצרו עשרים סוגי יוגורט במקום עשרה, לא נרגיש יותר נוח. זה רק יגדיל את הבעיות ואת רגש המחויבות, לא ברור בפני מי.

דווקא בזמננו אנחנו ניצבים בפני הזדמנות להגיע לגילוי החוק הכללי של הטבע, מפני שהאגו שלנו הגיע לסיום התפתחותו, והגענו למצב שאנחנו מוכנים לקפיצה לשלב הבא בהתפתחות. נותר לנו רק להשפיע על עצמנו כך, שנקבל צורה אנושית על ידי כוח חיצוני נוסף, שאותו אנחנו בונים בעצמנו מתוך החברה. בכך נגיע ליישום הכוח הכללי של הטבע, ונגלה את כל עומקו של הטבע, את החיות שלו, את נצחיותו, את גודלו ואת ההרמוניה הכללית שיש בו.

כך לאט לאט ניפרד מהחיים "הריקניים מתוכן", ונגיע לדרגת האדם ונחיה בה. אנחנו כבר נשייך את עצמנו לדרגv vctv, עד כדי כך שהגוף שלנו, כל החיים וכל מה שעברנו לאורך ההיסטוריה, יהוו רק הקדמה והכנה למה שנשיג עכשיו. משום כך צריך להסתכל על המשבר הזה הנוכחי כמו על צירי לידה לעולם הנאור החדש.

ללמוד את החוקים שאנחנו פועלים בתוכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב