דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות אקספרס 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2645 פעמים ]

לעיתים, עלולים להיווצר מצבי חירום, בהם עולה הצורך בסכום כסף מסוים באופן מידי. במידה ואין מצוי הכסף בידיכם, אחת האפשרויות הינה לקיחת הלוואה. אולם, הליך לקיחת הלוואה הינו מורכב ודורש מספר ביקורים בבנק, הצגת בטחונות, הבאת ערבים לחתימות על טפסי ההלוואה ועוד. אחד הפתרונות הקיימים עבור מצב זה הינו לקיחת הלוואה מיוחדת בשם הלוואת אקספרס.

מהי הלוואת אקספרס?

הלוואת אקספרס הינה הלוואה אשר מועברת מידית מהגוף המלווה לחשבון הלקוח. כפועל יוצא מכך, מתקבל חסכון בזמן ובכאב ראש אשר נגרמים מהליכים בירוקרטיים בעת לקיחת הלוואה רגילה. בדיוק מאותה הסיבה, הריביות על הלוואות אלו, הינן גבוהות מאשר הריביות על הלוואות רגילות. ניתן לקבל הלוואת אקספרס מבנקים, חברות כרטיסי אשראי או לחלופין גופים פיננסים כגון קרנות הון שונות. לכל אדם או חברה, מתאימה הלוואה מגוף שונה ובמסלול שונה.

הלוואת אקספרס- מהו הגוף המומלץ ביותר ללוות ממנו?


    • בנקים- הבנקים השונים מעניקים הלוואות אקספרס ללקוחותיהם, אולם מתן הלוואות אלו מותנה בהצגת ביטחונות גבוהים, משכורות קבועות ומסודרות ולעיתים גם חתימת ערבים. כמובן שקבלת ההלוואה כרוכה בפגישה עם נציג בבנק ואישור בכיר לאחר בחינת כל הנתונים. בכל הנוגע להלוואות אקספרס, הבנקים הינם גופים קשוחים יחסית והגמישות דלה. במידה ולא תעבירו את ההחזרים בזמן המיועד, שיחות טלפון תתחלנה לזרום אליכם מהבנקאי ורמת הגמישות לפריסה מחודשת של תשלומי ההלוואה הוא לא תמיד אפשרי. 

    • גופים פיננסים- קיימים גופים וקרנות שונות, המלווים הלוואות אקספרס, בעיקר ליזמים או לחברות בהן הם משקיעים.
    • חברות האשראי- חברות האשראי השונות, מעניקות הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות בדרך פשוטה, קלה ומהירה יותר. כמו כן, קיימים מגוון מסלולים של הלוואות אקספרס ומומלץ לבדוק באתר האינטרנט של החברה או בשיחה עם מוקד שירות לקוחות, מהו המסלול המתאים ביותר עבורכם. הלוואת אקספרס באמצעות חברת האשראי מתאימה לכל אחד, אך בעיקר לאנשים או חברות אשר אין להם בטחונות או ערבויות. יתרון נוסף וחשוב לא פחות, מתייחס למקרים מסוימים בהם אין די זמן ללכת לבנק. הלוואת אקספרס דרך חברת אשראי נעשית באמצעות שיחת טלפון אחת. כמו כן, קיימים מספר מסלולי הלוואות אקספרס, אשר ניתן לבצען, באמצעות אתרי האינטרנט של חברות האשראי. אחד היתרונות הבולטים בהלוואות אקספרס הניתנות על ידי חברות האשראי הוא המסלולים הגמישים, אשר מאפשרים ללקוחות לקבוע את מועדי ההחזר ו/או סכום ההחזר ועוד, בהתאם למסלול הנבחר.

ולסיום, לפני לקיחת ההלוואה, מומלץ לשקול היטב האם אתם אכן זקוקים להלוואת אקספרס או להלוואה במסלול שונה. אין ספק, כי מפתה לקבל את הסכום הכסף הדרוש מהיום למחר, אך יש לזכור כי הריביות גבוהות יותר. במידה והוחלט על לקיחת הלוואת אקספרס, על אף לחץ הזמן, מומלץ לעשות חישוב מקדים על מנת לעמוד בהחזרים בצורה מסודרת ויציבה.

 

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב