דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 מספקת חלופת וירטואליזציה אסטרטגית ל- VMware 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 1730 פעמים ]

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על זמינות גלובלית של Red Hat Enterprise Virtualization 3.0, עם יכולות מורחבות באופן משמעותי עבור כלי ניהול וירטואליזציית שרתים ודסקטופים, ומכונה וירטואלית מבוססת KVM Hypervisor. עם גרסה 3.0 מספקת רד האט ללקוחות חלופת וירטואליזציה איכותית בקוד פתוח, המציעה יתרונות של ביצועים מעולים, סקלאביליות, ניהוליות, ועלות.

"שוק הוירטואליזציה הופך ליותר ויותר תחרותי מדי יום, ו- IDC  מאמינה כי במהלך השנתיים הבאות לקוחות יבחנו מקרוב פתרונות חליפיים להשלמה ו/או החלפה של מוצרים קיימים", אמר גארי צ'ן, מנהל מחקר לתוכנות ענן ווירטואליזציה ב- IDC. "גרסא
חדשה זו של רד האט הנה מהדורה חשובה, ונקודת מפנה אמיתית בבשלות של KVM  (המפותחת במרכז הפיתוח של רד האט
ישראל ברעננה). לרד האט יש מחויבות חזקה לוירטואליזציה, וזה מוכח עם גרסה 3.0. IDC מאמינה כי מוצר זה רואי להיות ברשימת הבחינה המצומצמת של לקוחות".

פתרון רד האט לוירטואליזציית שרתים שוחרר במקור בנובמבר 2009, ובעקבותיו בא שחרור וירטואליזציה לדסקטופים באמצע 2010. מאז השקתו נהנה מערך מוצר זה מאימוץ גובר של לקוחות, ומערכת שותפים מתרחבת. לקוחות אמרו שהם מחפשים חלופה לפתרונות קנייניים, ומטמיעים את סביבת הוירטואליזציה של רד האט בסביבות פרודקשן למשימות קריטיות.

בנוסף, כ- 50 אחוז מלקוחותיה הגדולים של רד האט (על בסיס הכנסות), התחילו להטמיע או לבחון בפיילוט פתרון זה. רבים מכירים ומיישמים את מגמת הטמעת אסטרטגיות וירטואליזציה כפולות-מקור, כשיותר מ- 80 אחוז מלקוחות החברה מחפשים פתרונות וירטואליזציה מבוסס קוד פתוח כחלופה ל- VMware.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי וירטואליזציה פתוחה נהנית מחשיפה מוגברת בחודשים האחרונים דרך ה- Open Virtualization Alliance ופרויקט oVirt. כחברה מייסדת של ה- Alliance, רד האט
עבדה בצמוד עם ספקי IT  מובילים ברחבי התעשייה כדי להגביר את האימוץ של פתרונות מבוססי- KVM, כשהיא מבטיחה שלקוחות יוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מוצרי ושירותי וירטואליזציה.

בנוסף, רד האט היא נותנת חסות מובילה לפרויקט הקוד הפתוח oVirt הנתמך ע"י התעשייה, שמטרתו לקדם את הפיתוח של טכנולוגיות ניהול וירטואליזציה ארגונית חדשות, ביצועים וסקלאביליות, עבור עומסי עבודה של לינוקס ו- Windows כאחד, ובעלות נמוכה יותר מאשר חלופות קנייניות.

"עם Hypervisor קוד פתוח ומערכת ניהול וירטואליזציה שלה, רד האט מציעה פתרונות בעלי פעליות בין-מערכתית בלי נעילה לפלטפורמות קנייניות", אומר ליבוביץ. גרסה 3.0 מבוססת לראשונה על יישום ג'אווה שרץ בתאימות מלאה על JBoss Enterprise Application ו- Red Hat Enterprise Linux. 

"Ref Hat Enterprise Virtualization 3.0 מבליטה פעם נוספת את היתרונות של מודל הפיתוח בקוד פתוח, ומספקת לארגונים ברחבי העולם חלופה אסטרטגית אמיתית לפתרונות קנייניים קיימים", אמר פול קורמייר, סגן נשיא בכיר ונשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד האט. "שמענו מחברות ברחבי העולם שהן צריכות חלופה ל- VMware, ועם גרסה 3.0, רד האט מספקת היצע
אטרקטיבי המשלב ביצועים מובילים וסקלאביליות, עם יתרונות כלכליים מרשימים".

גרסה 3.0 החדשה ניתנת כעת להורדה חינם למשך 60 יום, כולל תמיכה טכנית רשמית ומלאה מרד האט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב