דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המהפכה החדשנית של תוכנת הסקייפ 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2129 פעמים ]

המהפכה של תוכנת הסקייפ

 

נראה שהיא היתה כאן מאז ומעולם אולם למעשה תוכנת הסקייפ יצרה מהפכה בתחום התקשורת הבינלאומית והבין אישית. כמט על כל מחשב כיום מותקנת התוכנה שמאפשרת שיחות און ליין חינם בין משתמשים ומאפשרת להתקשר לכל יעד בעולם מהמחשב האישי.

סקייפ הינה תוכנה המאפשרת לתקשר בין אנשים, הן באמצעות מערכת צ'ט, הן בקול והן באמצעות שיחת וידאו. היחוד של התוכנה נובע מכך שניתן לדבר מהמחשב האישי לכל מקום בעולם ולקבל שיחות מכל מקום בעולם בקלות, במהירות ולרוב באיכות קול גבוהה מקן הטלפון.

שיטת ההתקשרות של התוכנה מתבססת על מערכות VOIP , בשיטה זו פעולות כל חברת הטלפוניה באמצעות תוכנות שונות שאין ברשותן קוי טלפון ממשיים כמו שיש בבעלות בזק. ולכן גם אם אתם מדברים באמצעות ספק שירות אחר באמצעות הטלפון הרי שלרוב זה יהיה באמצעות תוכנות הפועלות כמו סקייפ.

תכונה חשובה נוספת שהסקייפ מציעה- אתם יכולים לרכוש מספר טלפון בכמעט כל מדינה בעולם. המספר ישמש קקו נכנס עבור לקוחות. וכך לקוחות מסביב לעולם לא ידעו שהשירות ניתן בפועל מישראל כי הם מתקשרים לקוים מקומיים במדינות היעד שלהם. ניתן לרכוש את הקו לתקופת זמן מוגבלת של 3 חודשים או שנה וכל זמן שתמשיכו לשלם הקו יהיה בבעלותכם.

כמו כן באמצעות סקייפ ניתן לשלוח הודעות SMS ולקבל הודעות למזכירה האלקטרונית שלכם. כך שהסקייפ מהווה מרכזיה מקומית של בית העסק.

השיחות מהסקייפ חינם לחברים המחוברים אליכם והם ברשימת החברים שלכם. ניתן לחפש חברים בשני אופנים – הן באמצעות שם המשתמש שלהם והן באמצעות כתובת המייל שלהם. עבור שיחות יוצאות, תאלצו לשלם.

אם אתם מבצעים שיחות רבות – האמצעי המשתלם ביותר הוא לקנות חופשי חודשי של סקייפ בעלות של כ – 10 יורו שהם כ – 50 שקלים. או שתקנו הקצאה חד פעמים למספר שיחות בעלויות משתנות.

אחת התכונות היותר חשובות שיש לסקייפ ורבים לא מודעים לה – היא האפשרות לניהול קוים מרובים. אתם יכולים להגדיר את עצמכם כעסק, ולאפשר להמון חשבונות סקייפ לפעול תחתיכם. באופן זה תוכלו להקצות משאבים לכל עמדה, לעקוב אחרי ביצועים, לנהל מספרי טלפון מרובים ועוד.

כיום הסקייפ יצא מגבולות המחשב ואם ברשותכם טלפון סלולרי חכם. תוכלו להתקין את הסקייפ עליו בגרסת הסמרטפון ולדבר חינם עם חברים מבלי להתשמש בקוו הטלפון.

אם כן, הורדת סקייפ תפתח עבורכם אפשרויות תקשורת רבות לשיחות פנים ארציות, בינלואמים ושיחות בחינם. החדשנות של התכונה והדינמיות שלה יתנו לכם להיות פעילים עסקית מסביב לעולם וכל זאת ברבים מהמקרים בחינם.

 

 

 

www.efind.co.il - אינדקס מידע ועסקים בישראל המכיל אינפורמציה מגוונת על תחומים רבים בישראל - אינדקס עסקים , משחקים, מידע על סרטים, מאמרים וכוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב